1.809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Har du prøvet Therma Power? Har du prøvet Therma Power?

Hej alle,

Jeg er journaliststuderende på Syddansk Universitet, og er lige nu i gang med en artikel om slankepillen Therma Power. Pillerne blev forbudt i Danmark for et par år siden, men bliver stadigvæk solgt på nettet.

I forbindelse med min artikel søger jeg en person, som har prøvet Therma Power og oplevet pillernes bivirkninger. Og bare rolig - du bliver ikke grillet eller anklaget for noget.

Jeg håber, at du har lyst til at hjælpe mig - eller at du kender en, som har erfaringer med Therma Power og lyst til at dele ud af dem.

Du skal være opmærksom på, at artiklen skal bringes i en større avis. Jeg kan derfor ikke tilbyde dig anonymitet. Jeg kan i stedet give dig mulighed for at være med i kampen mod ulovlige og farlige slankemidler på nettet. 

Jeg kan kontaktes på ulbal10@student.sdu.dk - du kan også udfylde kontaktformularen (se link nedenfor), så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.

Det er en klar fordel, hvis du bor i nærheden af Odense eller København.

Kontaktformular: (link fjernet)

På mange tak.

??Venlig hilsen Ulrik 

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du prøvet Therma Power?
  • #1   26. jan 2012 Har udfyldt din kontakt formular.

• #2   26. jan 2012 hvad hvis man ikke har oplevet nogen seriøse bivirkninger? Eller er du kun ude efter de tumper som tror de er ved at få hjertestop af dem og hallucinere og hvad de ellers bilder sig selv ind?

• #3   26. jan 2012 Dette er typisk for journaliststuderende.. De er jo snot dumme, jeg kan udemærket godt se hvad du har gang i, du vil interviewe en der har oplevet mange og slemme bivirkninger uden at tage hensyn til Alder, køn, dosis, længde af forbrug, race, compliance eller bare nocebo .

Det er satme journalistik på højt niveau ;(

• #4   26. jan 2012 jeg har taget TP ca halv år

Kommentér på:
Har du prøvet Therma Power?

Annonce