{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

proteinpulver- kostilskud-træning ? {{forumTopicSubject}}

hvis jeg tager en god gainer en time før træning og ígen lige efter er det så bare det , eller skal jeg også supplere med noget kreatin eks. ?
kom gerne med forslag til hvad der ellers er godt og hvorfor.

vil rigtig gerne høre fra nogle erfarne folk der kan give gode råd

er lige begyndt på mit HIT program og vil gerne få det optimale ud af det. jeg tæner 3-5 gange om ugen og er i noglenlunde form.

jeg vil desuden gerne tabe mig lidt. er overhovedet ikke tyk men mangler bare lige det sidste til at man kan se vaskebrættet.
er det bare ved at træne maven meget og svømme lidt ? det er som om jeg bare ikke kan få den sidste smule væk lige meget hvor meget jeg prøver /-:

håber på gode seriøse svar (-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  proteinpulver- kostilskud-træning ?
  • sebastian l
    sebastian l Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 106
    #2   12. mar 2012 nu har det ikke lige så meget med protein pulver at gøre men er der nogle der har nogle erfaringer med disse produkter mod muskel og led smerter ? http://www.gymnordic.com/product/list/28-muskel-ledsmerter

• #4   12. mar 2012 gainer shakes er mere eller mindre bare til at for at tømme din pung.

proteinpulver, havregryn, oile og en banan = tada, hjemmelavet og billigere gainer shake.

• #5   12. mar 2012 når jeg tænker gainer så er det bare en balnding af valle protein og kulhydrat ? det er måske ikke sandt ?

er det så ren protein man skal tage før træning ?

• #6   12. mar 2012 og hvad med kreatin ?

• #8   12. mar 2012 så hvis jeg nu blander protein og kylhydrat. er det bedre ?

• #10   12. mar 2012 kalorier gør mig vel bare fed.

vil godt opbygge muskler og har læst mig frem til at kulhydrat og protein hjælper en godt på vej.
    så hvis jeg blander protein og kunhydrat i en shake, og bælder den efter træning, er det så sagen ?

• #11   12. mar 2012 kcal gør dig ikke fed, men stærk og stor!

det er kcal du vokser af.

• #13   12. mar 2012 så er en gainer vel udemærket ?

i må undskylde mig. er lidt blank på området, men vil godt blive klogere hvilket er grunden til dette inlæg smiley

• #15   12. mar 2012 "Hovedindgrediensen" i gainer er ikke bare en masse kalorier, men en masse sukker.

• #16   12. mar 2012 For mig hænger det ikke sammen at du vil bruge gainer og tabe dig? Det er en ret umulig proces at tabe sig samtidig med du gerne vil træne dig større. Du skal være i kalorieunderskud for at tabe dig, men i overskud for at blive større - det siger jo sig selv.

Så hvis du tager gainer imens du kæmper for at tabe dig det sidste er det nok mest tegnedrengen der mærker effekten smiley

• #17   13. mar 2012 ( " ) >
    Kilde?

• #18   13. mar 2012 Weight Gainer = Opbygger fedt.

Kreatin = Hjælper med muskelmasse (JEG ville ikke træne uden)

Prøv at undgå at spise eller drikke weightgainer inden du træner.
    Det er bedst at træne på mere eller mindre tom mave, da blodet koncentrerer sig om maven i stedet for musklerne, hvis der er mad der skal bearbejdes.

• #19   13. mar 2012 Sådan her er min dag:

Morgenmad + weightgainer. (Den er bedst at tage om morgenen, fordi så har kroppen det at arbejde med igennem hele dagen)

Frokost

Aftensmad (18.00)

N.O Explode 2.0 + Kreatin (20:30 - 21:00)

Træning (21:00 - 21:30) Og så træner jeg indtil mellem 22:30 og 23:00.
    Og så har jeg fået brændt min energi af, og kan falde i søvn og sove som en sten.
    - Jeg tager en Proteinshake lige efter træning.

• #24   13. mar 2012 Scooby på Youtube er en idiot.

• #28   13. mar 2012 ( " ) >
    Tag dig sammen, hvis den eneste kilde du kan finde er en eller anden video over Youtube og du stadig tror at det er sandt så vil jeg anbefale dig at gå folkeskolen om.

Alle kan uploade en video over Youtube, men uden en kilde er de INTET værd

• #29   13. mar 2012 at opbygge muskel masse er en anabolsk tilstand som kræver kcal.

at smide fedt er en katabolst tilstand som i princippet kræver NADA!

hvis det er at man kan begge ting, hvorfor er PRO bodybuilder så ikke ripped året rundt?

• #30   13. mar 2012 Der er jo en grund til at man skifter mellem at bulke og cutte hvis man er seriøst bodybuilder smiley

• #31   13. mar 2012 MEN jeg vil så sige at jeg tror det er muligt at opbygge muskelmasse selvom man er i kcal underskud.

Man får bare meget mere ud af at være i overskud.
    - Men jeg tror på at det er muligt.

• #32   13. mar 2012 ja, lige når man er begyndt til træning. begynder gains. så kan der ske meget hvis du gør det rigtigt.

Kommentér på:
proteinpulver- kostilskud-træning ?

Annonce