3.486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tattoo den røde farve? Tattoo den røde farve?

Jeg har læst at mange får en allergisk reaktion på den røde farve, når man er blevet tatoveret.
Jeg har overvejet at få en "lille" tattoo, heri indgår også primært den røde farve.
Er det farligt, eller er det ikke noget man skal frygte?

- Mads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo den røde farve?
  • jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 102
    #1   8. maj 2012 jeg har masser af orange/gul og rød i min tattoo på underarmen og jeg har ikke oplevet nogen allergisk reaktion.
    tjek evt mit album

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 102
    #2   8. maj 2012 jeg er på ingen måde nervøs.

• #3   8. maj 2012 Jeg har nogle temmelig store røde tattoos uden problemer.....MEN hvis jeg skulle have lavet dem idag gik jeg udenom den røde farve... der er folk som har fået amputeren både arme og ben af de reaktioner som stoffer i farven gør ved nogle mennesker. og ved nogle kommer det først efter flere år. så jeg er ikke så glad for det røde som jeg var engang smiley

Der er masser af fede farver ( hvis man ikke kan lide den klassiske sort/grå)
    jeg gik udenom :-))

• #4   8. maj 2012 har heller ikke haft problemer med det røde farve der er i mit sleeve

• #6   8. maj 2012 Sort/grå har den kæmpe fordel at man kan være i solen, og ikke nødvendigvis skal have farvet hele kroppen op hvert 10 år smiley

• #8   8. maj 2012 Jeg holder mig personligt fra de røde farver, men det er nu mere fordi at jeg slet ikke kan lide dem.. smiley

Black'n'Grey, det holder.. smiley

• #9   8. maj 2012 hvis du er bange for at du skal have amputeret arme og ben, fordi du har fået lavet noget med rød farve, så glem det smiley for der sker ikke noget, ved den røde farve, og ham man har hørt om, er en spasser som fik lavet den i Kina, og ja det var pga. den røde farve! smiley men nok også fordi han blev tusset under ikke så gode forhold smiley

• #10   8. maj 2012 @emmer.

Prøv at tage omkring din lokale hospitals afdeling for hudsygdomme..... du vil blive bange og aldrig mere komme med lamme usande tattoo indlæg.....

• #12   8. maj 2012 Den spasser du snakker om kender jeg så personligt og han fik den lavet i københavn og det havde ikke noget at gøre med tatovøren men at han bare ikke kunne tåle den røde farve .. jeg har selv valgt at holde mig fra de røde farver ..

• #13   10. maj 2012 http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/05/31134738.htm

bedøm selv hvor farligt det er så smiley

"I et ENKELT tilfælde har en patient fået amputeret sit ben på grund af en tatovering"

• #14   11. maj 2012 ja, men man kan jo være lige så uheldig som ham og ikke kunne tåle det.. men det er jo folks egen vudering om de tør tage chancen smiley

Kommentér på:
Tattoo den røde farve?

Annonce