1.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

træningscenter - slagelse træningscenter - slagelse

hey derude..

skal til at opstarte styrketræning igen, men hvad er bedst, tænker at stedet ikke skal være overrendt mellem 12:30-14 ca.
skal være en ok pris i forhold til mulighederne, altså maskiner, indeklima og evt coach.

det skal ligge i slagelse, gerne så tæt på murervej som muligt, det behøves ikk være stort, bare de har de mest almindelige maskiner. hvad er jeres erfaring her i byen? kom gerne med foreslag..

ps. i må gerne linke til sider eller lign, så man kan læse lidt om dem og deres priser osv osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træningscenter - slagelse
  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #1   10. maj 2012 Nicki jeg gik indtil fornylig i Fitness world.. Det var lidt billigere end fitnessdk ... Men syntes fitness worlds badeforhold var dels for små og for dårlige og deres maskiner var ikke lige så gode som fitnessdks så det droppede jeg igen..

Ville heller give den smule mere i fitnessdk og så have ordentlige hygiejne forhold og gode maskiner..

Der er nogle få andre stede hvor det er noget billigere men tingene er os derefter og der er ikke bademulighed.

Aktivt velvære er måske en mulighed men deres medlemsskab er også ca på højde med fitnessdks.

Man får hvad man betaler for.

• #2   10. maj 2012 Fitness World i Slagelse lige præcis synes jeg har dårlig aircondition, og dårlige badeforhold, som nævnt ovenover smiley Synes dog de har fået stablet nogle gode hold på banen, tænker på dans, stram op, og mange flere. Men det skal du jo self. ik bruge til noget smiley
    Det Fitness World i Korsør derimod er surverænt....

• #3   11. maj 2012 Det med sauna lyder lækkert nok.
    Badeforhold er ligemeget da jeg altid løber hjem.

Tænker oss i noget ala fitness world eller DK

hva giver i ?

• #4   11. maj 2012 oka.

Kommentér på:
træningscenter - slagelse

Annonce