{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.331 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

fra rødt-mørkt til lysebrunt hår {{forumTopicSubject}}

Så dum som jeg er, så valgte jeg at farve mit hår mørkerødt!
Jeg bryder mig faktisk ikke om det efter 5 dage og vil gerne have min hårfarve tilbage.
Nu har jeg så valgt at farve det brunt idag eller imorgen, og håbe på at farven vil falme lidt.

Herefter vil jeg i slutningen af sommeren gå til frisøren og få taget mine hair extensions af. Blive klippet og få farvet lyse striber i håret gradvist, til det tilsidst bliver den ønskede farve.

Nu er mit spørgsmål, kender nogle af jer piger et produkt som kan lysne håret en smule?
Bruger allerede masser af tid i solen, så håret bliver lysere..
men er der ikke et spray produkt eller hjemmelavet som kan gøre noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra rødt-mørkt til lysebrunt hår
  • #2   28. maj 2012 Den er så permanent,
    så der går ikke lige de 4 uger.

Udover dette så kan jeg allerede se at noget af mit hår udskiller farven.. så noget er det er brunt.
    Så derfor spurgte jeg om noget som lige kunne give det sidste

Citron skulle gøre håret utrolig tørt, så det vil jeg ikke lige forsøge mig med smiley

• #3   28. maj 2012 Jeg har også haft mit hår rødt. Og det er noget lort! For det første falmer det røde rigtig hurtigt. Så jeg besluttede mig for at gerne vil have det lyst igen. Men det er meget svært når man har røde pigmenter i håret. Gik til frisøren for at få lavet lyse striber, en proces som rimelig besværlig! Så jeg skal IKKE farve mit hår rødt igen! smiley

• #4   30. maj 2012 Der er kun EN måde at gøre det på hvis det skal gøres nu smiley
    Træk farven ud. Det gøres på to måder:
    1. Gå til frisøren
    2. Køb en Loreal affarvning i matas til omkring 100kr

Hvis vi siger håret skal være lysebrunt så vi ikke lysner for meget skal du lade affarvningen sidde i til det bliver rødorange (og glemme den vejledte farvetid) og derefter farver du det med en permanent hårfarve (lysebrunt).

Og ja som de andre siger Vent minimum et par uger hvis du vil undgå det bliver så tørt det knækker.

OG HUSK at lade den permanente hårfarve sidde i udgroningen i 20 minutter inden du putter i længderne..

.. Lige et par GODE råd fra en der har været på KURSER

• #5   30. maj 2012 Du skriver:

"Den er så permanent,
    så der går ikke lige de 4 uger.

Udover dette så kan jeg allerede se at noget af mit hår udskiller farven.. så noget er det er brunt.
    Så derfor spurgte jeg om noget som lige kunne give det sidste

Citron skulle gøre håret utrolig tørt, så det vil jeg ikke lige forsøge mig med :("

JA DIN UDGRONING smukke, DEN er brun og måske aner du brunt skær i dit hår men det bliver IKKE lysere ved at farve det lysere, der er kun affarvning eller slet ingen farve

Måske kan du lysne det med striber hen af vejen, men dit hår vil ikke lysne mange toner.

• #6   30. maj 2012 Har hørt fra min frisør at hvis man farver håret for mange gange, så kan det resultere at håret ikke vil modtage farven 100% og det derfor vil gå ud efter et stykke tid.
    Det er hvad der sker tit med mig..

Men jeg vil ikke affarve det, da jeg er bange for mit hår bliver totalt smadret.. smiley selvom jeg utrolig gerne vil have det lyst igen:(

• #7   30. maj 2012 Ja og derfor skal du vente gerne en måned inden du farver igen, men minimum 2-3 uger, netop fordi det er så usikkert om håret vil tage imod når du LIGE har farvet det.

Det sker ikke kun fordi det er dig, det er fordi du ikke giver håret tid, det vil ske for alle der ikke passer på, og jeg er ikke en undtagelse, jeg har fået bundet mine hænder på ryggen fordi mit hår er så tørt pga mange farvninger og extentions.

Det kan godt være affarvning skader dit hår, men det hjælper desværre heller ikke at farve det en lysere farve ovenpå den mørke tone du har nu, for du vil IKKE få det ønskede resultat.

Så ja som du selv siger, det bedst at vente.. og jeg siger accepter fejlen

• #8   12. jun 2012 Jeg havde postkasse rødt hår, og jeg bruger en color remover fra Bilka. Det fjernede næsten alt det røde. Det sidste gik ud efter nogle hårvaske og en askeblond hårfarve.

• Natasja U
    Natasja U Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #9   28. sep 2016 Jeg har rødt skær i min naturlige hårfarve, og vil rigtig gerne have det røde skær væk... er så træt af det! Men ved ikke hvordan jeg skal gøre det.

Kommentér på:
fra rødt-mørkt til lysebrunt hår

Annonce