1.383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Symptomer forårsaget af mælk Symptomer forårsaget af mælk

http://komaelk.dk/maelk_symptomer.html

Watch out, mælk er ikke så uskyldigt som i tror, det kan bl.a. forårsage:

Propper i ørerne
Menstruations smerter
Hoftebrud
Skitzofreni
Bihule betændelse
Børneeksem
Og sidst men ikke mindst, du kan blive B-menneske af det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Symptomer forårsaget af mælk
  • #2   25. jun 2012 Og jeg er så pisse ligeglad med alt det der. Vi dør jo på et tidspunkt, så lad mig da dø af komælk, så dør man da med stil.

• #3   25. jun 2012 Camilla Sørensen .: Plejer du da at drikke af hanen? ^^

• #6   25. jun 2012 Camilla: Det gør jeg da også, men drikker ikke direkte fra hanen, medmindre det er en kakao ko.
    Holy f***! Det er løgn Mikkel?? Skal satme have fundet mig en dejlig stuhr ko så.

• #8   25. jun 2012 De færreste mennesker har godt af komælk.
    Det er ekstremt slimdannende, og at små børn får det i DK, er totalt vanvid!..

Hurra for at bo i et landbrugssamfund, hvor lanbruget for guds skyld SKAL holdes i gang - på bekostning af befolkningens helbred.

• #9   25. jun 2012 Vitos mor !
    "Det er ekstremt slimdannende"
    Det vil jeg sgu gerne se en evidens baseret kilde på

• #10   25. jun 2012 "Det er ikke problemer, men problemerne... Lad os først og fremmest fokusere på et, der påvirker 100% af befolkningen - slimdannelse. Når man drikker mælk, øges produktionen af slim, fordi vi ikke har enzymet rennin, der er nødvendigt for at fordøje kalkkaseinat. Denne overproduktion af slim påvirker åndedrætsorganerne og giver problemer som katar og forkølelse. Desuden lægger det sig som en belægning i tarmene, siger dr. William A. Ellis, som igennem 42 år har forsket i mælk og problemer med indtagelse af mælk. Den deraf følgende slimdannelse er relativt uigennemtrængelig for næringsstoffer, hvilket betyder dårlig optagelse - og dermed kronisk træthed. "

(link fjernet)

"Ironisk nok ved den overvejende del af jordens befolkning godt, at de ikke skal drikke komælk. De fleste afrikanere, asiater og sydamerikanere anser mælk for at være uegnet til indtagelse for voksne. Og samtidig hælder vi mælk i os i de vestlige lande, vi spiser ost, yoghurt og is - i sikker forvisning om, at disse mælkeprodukter vil forhindre, at tænderne falder ud, og vores knogler bliver skøre. "

"De hævede slimhinder i næsehulen og bihulerne kan også skyldes allergi. Visse fødemidler, fx mælk, er slimdannende, og mange voksne tåler ikke mælkeproteiner, fordi de ikke nedbrydes ordentligt, og småstumper – små kæder af aminosyrer i form af peptider – kan smutte ind gennem tarmslimhinden, hvorefter kroppen danner antistoffer mod dem, og peptiderne kan også virke som exotoxiner – gifte for kroppen, især nervesystemet. "

http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2010/09/16/bihulebet-2

"Blandt mennesker af nordeuropæisk oprindelse lider 70 pct. af mælkeallergi. De får vekslende diarré og luft i maven med ømhed, når de drikker mælk. De defineres som syge. Men set fra en genforskers syns­punkt er det alle mælkedrik­kere, der er sygdomsram­te. De er mutanter.
    Mennesket var oprindeligt født med en ganske naturlig og fornuftig fysisk reak­tion mod at drikke mælk. Den blev, som det sker for mælkeal­lergikere i dag, udviklet i et-tre års alderen. I menneskehisto­risk perspektiv var det en god måde at få børn til at holde op med at die. Men under menne­skets udvandring fra den afri­kanske vugge ændrede livsbetingel­serne sig, og på et tidspunkt har det været et spørgsmål om over­levelse at kunne drikke mælk hele livet. Det er kun mellem 10.000 og 20.000 år siden, at mennesket indledte mutationen fra mælkeallergiker til mælke­drikker. Drik kun økologisk mælk, men prøv at undlade at drikke mælk i 14 dage til seks måneder, og se om du er mælke­allergiker. Mælk er slimdannen­de, allergifremkaldende, kræft­fremkaldende og fedende. Cal­ciumtilskuddet kan fås fra grøntsager, og for meget calcium giver åreforkalk­ning. Den, der ikke er herre over sin mave, kan heller ikke være herre over sin per­sonlighed. "

"(link fjernet)
    u=13/"

Prøv at google "mælk er slimdannende" så vil du finde side efter side om problematikken.

Men vi lever i et landbrugssamfund. Derfor anbefaler SST fødevarer som ikke er sunde for mennesker, fordi det er vigtigt for landbrugets stagnerende økonomi. Hvede er lige så usundt for mennesker, men vi er et kornædende og mælkedrikkende samfund!

• #11   25. jun 2012 Vitos mor !
    Det er ikke evidens baseret viden, da der ikke er kilder til undersøgelser af høj epidemiologisk viden

• #12   25. jun 2012 Man må jo snart ikke trække været, for det kan man jo dø af.

• #14   25. jun 2012 . Kat*Gonzalez .: Desværre, du tager fejl. Mælk bringer døden til dit morgenbord.
    http://komaelk.dk/kalve_og_maelk.html

• #15   25. jun 2012 David,
    det var hvad jeg lige fandt på 5 minutters google.

Sagens problem er at SST siger mælk er godt. Derfor SKAL læger og andet offentligt ansat medicinsk personale sige det samme. Det er såre simpelt.

Din læge må ikke sige at mælk er usundt, medmindre du har en beviselig intolerans overfor det.

Men komælk er simpelthen kun egnet til kalve, og ingen andre. Det er stort set også kun her i vesten, at vi mener det bør drikkes af andre, for det er ikke sundt.

Er du glad for mælk, så er gedemælk langt lettere for din krop at arbejde med, og kan derfor tilrådes i stedet for smiley

• #16   25. jun 2012 Vitos mor !
    "Din læge må ikke sige at mælk er usundt, medmindre du har en beviselig intolerans overfor det."
    det er nok fordi det er sundt i moderate mængder, og det du snakker om er laktose intolerants.

"Er du glad for mælk, så er gedemælk langt lettere for din krop at arbejde med"
    Det vil jeg sgu gerne se en kilde på.

• #17   25. jun 2012 Sundhedsstyrelsens anbefalinger er noget som dansk sundhedspersonale skal rette sig efter. Det er en del af jobbeskrivelsen, og de må ikke blot modsige den.

Derfor skal f.eks sundhedspejersker råde til at små børn får sødmælk, hvor alternative behandler fraråder det.

• #19   25. jun 2012 Jeg har drukket 1 liter mælk i dag, dør jeg så nu?

• #22   25. jun 2012 vitos mor!

Jeg drikker 2-3 liter mælk om dagen, og har gjort det nok hverdag de sidste 8-10 år, og jeg mærker da intet til noget af det du snakker om...

hvis man stirre sig blind på alle de der mad/drikke er farligt-undersøgelser. så dør man sgu af sult inden en måned. for så må man da INTET spise...

• #23   26. jun 2012 Rasmus,
    det kan være du er en af de få. der er som sagt altid den bekendte undtagelse som bekræfter reglen smiley

Min søn er i hvert fald sluppet af med møb og kroniske ellevetaller efter stop af mejeri-produkter, og kender til flere bronkitisbørn som oplever samme effekt.

Jeg har været evigt snottet i mange år, og nu hvor jeg har droppet alt mejeri, er det ved at lysne lidt op, og jeg har fået en smule smagssans igen.

Det er blot mine egne erfaringer, og det er ikke sikekrt de kan overføres til andre.

Men kendsgerningerne er at homo sapiens ikke er beregnet til at drikke komælk, og det enzym som nedbryder mælken, forsvinder hos de fleste mennesker omtrent samme tid, som sutterefleksen ophører. Vi skal kun drikke mælk, så længe vi drikker modermælk.

• #24   26. jun 2012 "Men kendsgerningerne er at homo sapiens ikke er beregnet til at drikke komælk, og det enzym som nedbryder mælken, forsvinder hos de fleste mennesker omtrent samme tid, som sutterefleksen ophører."
    Det er så ikke sandt, nordeuropæer bliver ved med at producerer laktat. Men kom med en kilde der er evidens baseret i stedet for at komme med postulater der ikke er sande

• #25   28. jun 2012 Kat: Mælk er godt for mennesker, når Casper siger det!
    http://www.youtube.com/watch?v=nkD3-th450o&feature=plcp

- Se helst hele videoen.

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #26   28. jun 2012 Hvad er det der får der til at tro at de få "eksperter" der siger at mælk er usundt er klogere end den største mængde der siger at mælk er sundt ???

• #27   28. jun 2012 Kat: Den er fucking grinern... Så se den lige. ):

• #28   28. jun 2012 JA, og han siger mælk er det vigtigeste, ergo så er mælk vigtigt og godt, og ikke alt det andet som er blevet sagt i det her forum.

Kommentér på:
Symptomer forårsaget af mælk

Annonce