Hvordan sparker jeg mig selv i gang?:P {{forumTopicSubject}}
Hej folkens og kloge hoveder :P.
Jeg er meget doven anlagt, og vil hellere ligge i sengen med film og chips, end ud i det gode vejr og gå en tur med hunden f.eks.
Men det er jo ikke sundt i længden :P. Og den eneste form for 'motion' jeg laver er aftengymnastik og når jeg er ude hos dyrene og sørger for de har hvad de mangler.
Så jeg vil rigtig gerne sparke mig selv i gang, men det er ret svært når man er doven og afhængig af sin computer og sit fjernsyn -.-...
Og er der nogen som har et par gode råd om hvordan jeg kan få maven og lårene til at tabe sig lidt?n_n
KH mig der mangler inspiration til at komme i gang med motionen :p.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 16
Gregersen . - Jeg har en hobby, jeg rider, men ponyen jeg passer står i Stenstrup, og det tager mig en time frem og tilbage at komme hen til hende, og jeg skal selv transportere mig.
aug 2011
»Mikkel Hansen™ . - Uuh, det kunne være en idé!
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
aug 2011
Har allerede en fin lille Yamaha Neos :p.
Mikko C - Der ligger ikke noget fitness i nærheden :(.
aug 2011
Jeps :p.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 93
Cyklen er i det hele taget et godt alternativ til bus eller bil, så det er bare op på jernhesten, evt med nogle veninder
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 93
aug 2011
mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Svar: 49
Meeeen nu har du nok en større trang til chips og sofaslængeri end jeg, som jeg kan læse det - ingen af delene siger mig noget, og jeg har ikke rigtig en sød tand :=)
Så hvis du har en større hund, vil jeg mene, det er en god løsning for dig indtil du får rusket op i dig selv og kan komme ordentligt i gang med fast løbetræning.
Hvordan sparker jeg mig selv i gang?:P