{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slanke Produkt.
  • #1   8. jul 2012 HOLD NU OP !! din kæreste vil have en genvej som ikke findes ! den eneste rigtige vej er op ad sofaen og dyrk noget motion og droppe junkfooden!

du kan ikke undgå folk nævner kost og motion når du stiller det så dumt op

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   8. jul 2012 ^This...

• #3   8. jul 2012 online-protein.eu

• #4   8. jul 2012 der findes masser slankepiller som virker. bare ikke lovlige i dk (-:

• #5   8. jul 2012 skidt med om det er lovlige. kan jeg få nogen navne på dem så jeg kan undersøge det smiley

• #6   8. jul 2012 der er jo en grund til de ikke er lovlige (-:

• #7   8. jul 2012 du må holde meget af din kæreste siden du er ligeglad med hun kan tage skade af det smiley

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #8   8. jul 2012 T3 og clen men læs det godt igennem før du over hoved tænker på og start på det. det er ikke for sjovt de piller men de virker og så det bare igang med at spise kød og grønt

• #9   8. jul 2012 Jamen der er da massere af ting du kan fylde hende med... Clenbuterol, T3, DNP, væksthormon kan osse bruges.. Og sidst men ikke mindst en HCG kur !! Men hun kunne osse prøve og spise lidt mindre og dyrke noget motion eller hun kan gøre som du gør for du ser da selv rimelig tynd ud smiley

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 8
    #10   8. jul 2012 Hvis hun VIL have sådan en form for kur, så vælg en, der er godkendt som NUPO.

Jeg har ganske vist set, at mange herinde ikke er enige i, at NUPO kan være en løsning, men selvfølgelig kan det det.
    Jeg har selv tabt 16 kg på forholdsvis kort tid og ikke taget noget på igen. Selvfølgelig vil man tage på igen, hvis man vender tilbage til sine tidligere spisevaner, men det bør man kunne sige sig selv.

Som en hjælp til at vende tilbage til almindelig kost - eller som en måde at spise sundt eller fx at kombinere mad og NUPO kan man bruge app'en Mobile Fitness.
    Den er gratis, og man kan taste ind, hvad man spiser i løbet af en dag og se, hvor megt mere, man kan spise og stadig være i kalorieunderskud.

At tage giftige/farlige piller er meget dumt. En af mine veninders kærester har en søster, der er lam i halvdelen af ansigtet pga ulovlige piller. Hun fik en blodprop. Et par kilo for meget er pænere end et hængende ansigt..

• #11   8. jul 2012 Camilla J : Tak for svaret, har overvejet nupo, men det er skide dyrt.

• #12   8. jul 2012 Helt ærligt nu må du sgu styre dig... Du kan sgu ikke få noget der skal virke men som samtidig ikke må koste noget...

• #13   8. jul 2012 Hcg er langt bedre end clen og t3 .
    Ikke noget oralt !

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #14   8. jul 2012 b C: Tror sgu ikke særligt mange er glade for stikke sig smiley Derfor vælger de oralt som T3 f.eks.

• #15   8. jul 2012 Men at stikke sig i maveskindet er da langt bedre end det andet der

• #16   8. jul 2012 Du kan osse tage HCG oralt, det er bare pisse besværligt den måde det skal gøres på for at virke...

• #17   8. jul 2012 man ku også bare spise rigtigt og dyrke sin motion, og så have lidt tålmodighed.. det bliver man meget gladere for på sigt smiley

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

#18   8. jul 2012 Ja, det er dyrt..

Man kan jo også ruge den omtalte app.
    Det bliver beregnet, hvor mange "brikker", man kan spisen dagen og stadig tabe sig.. Fx "koster" en bagel 4 felter. Jeg må spise 20 felter på en dag. Dyrker man motion, kan man optjene bonusfelter - som man kan spise for eller nyde som ekstra forbrænding stedet..

Det kan være en god måde at tabe sig på. Man spiser helt almindelig mad - intet er forbudt, men man må prioritere lidt og lærer hurtigt, hvad man kan spise sig mæt i.
    Altså koster dette ikke mere end almindelig mad.

Jeg tror også, at det er en god måde at få nye spisevaner på smiley

Det er da værd at give en chance

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

#19   8. jul 2012 Rugen = bruge

Spisen = spise om

Skriver fra mobilen smiley

• #20   8. jul 2012 hvad hedder den app ?

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

#21   9. jul 2012 Mobile fitness

Man skal, så vidt jeg husker, aktivere på en hjemmeside også eller noget, men det hele står der, når man får app'en.

Jeg tror ikke, man taber sig specielt hurtigere med forskellige piller smiley

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #22   18. jul 2012 Der er også forskel på hvad for nogle slankeprodukter man taler om...

googlede lige lidt og fandt det her der beskriver det meget godt

http://news.bodylab.dk/sporg-eksperterne/2721-hvad-er-forskellen-pa-slankepiller-og-slankepulver-

Kommentér på:
Slanke Produkt.

Annonce