Tab af det sidste fedt? {{forumTopicSubject}}
Hjælp, tak!
Jeg har nu formået at tabe mig en masse, fået opbygget muskler, og er egentligt godt tilfreds foruden, at det oprindelige mål for mit vægttab var, at jeg ville af med dellerne på hofterne, hm. Intet er sket. Eller jo lidt, de er blevet mindre.
Mit problem er nu, at jeg står næsten uden bryster, en markeret mave, men stadig med fedt på hofterne. Hm.
Jeg har været nede og veje fem kilo mindre, da jeg bare ville nå mit mål! Det resulterede i endnu mere synlige hofteskåle, ribben, rygrad, ingen bryster ovethovedet og ad, ad, ad! Det var jo ikke meningen .. og stadig med fedt på hofterne!
Jeg har ikke megen, men stadig det, jeg vil kalde en delle. Altså hvis jeg står uden tøj, er dellen der markeret som hvis, at jeg havde noget stramt siddende.
Hvad skal jeg stille op?
På forhånd mange tak for hjælpen!
mar 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
Tænker evt. nogle hofte/mave øvelser ? Ej, jeg ved det ikke, da det er længe siden at jeg har trænet, og har aldrig selv haft problemer med side deller/kærligheds håndtag
Men mht. det andet, så er det da ikke ad
aug 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
Det har jeg skam gjort, ellers tak for tippet. Jeg har haft privat træner på og ligeså diætist, men uden held
Øvelser laver jeg, så jeg ved ikke helt, hvad der skal til? Jeg håbede lidt på, at der var en, der havde en vidunder idé eller erfaring
Åh jo! Eller det synes jeg. Jeg så syg ud, hvilket jeg også fik at vide, og det var jo ikke ligefrem det, jeg ville ende ud med
mar 2012
- Ja, det er der da ikke noget og sige til
Når okay, ja hvis man ligefrem får det afvide, så må der være noget om det.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 707
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Patrick L - Der skal meget til før kvinder ligefrem får løs hud på hofterne..
aug 2012
Ja og de siger, at det er svært, da det er der kroppen vil bibeholde det sidste fedt, da vi som kvinder jo er blevet skabt for at føde børn. Så fedtet om hofterne skal sikre, at det er muligt, hvilket jo er godt nok. Men, det hjælper jo ikke mig, hehe
Jeg har prøvet at Google det, og der står der b.la. at man skal ned i fedtprocent, hvilket jeg ikke ligefrem har lyst til, da jeg jo har prøvet det, også træning som du siger
Ja ikke? Det er jo ikke sjovt at få at vide, man vil jo høre, at det er pænt, og ikke at man ser syg ud
aug 2012
Det er jeg sikker på, at det ikke er. Fedt føles som en fast "masse", i forhold til løs hud, væske ophobning og muskler, så desværre ikke
Men tillykke med dit vægttab
aug 2012
Ja, det har jeg desværre fundet ud af. Selv da jeg havde et BMI, således at jeg var undervægtig, samt en meget lav fedtprocent og et stop fra min læge, havde jeg stadig en delle på hofterne. Men resten af kroppen, ja den lignede en der tilhørte en lille tynd piges
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Jeg er begyndt at acceptere at det nok bare er sådan, jeg skal se ud. Vi må bare i stedet "glæde" os over at det faktisk er sundt for kvinder at have fedt på hofterne og at det trods alt er pænere med en kvindelig facon end dem, der render rundt med en ordentlig dunk på maven
mar 2012
Men udover det, vil jeg også sige, at der jo også findes en del mænd som godt kan lide de håndtag.
en det hjælper jo nok ikke, hvis du ikke selv er tilfreds. Håber du finder en løsning, eller kommer til at acc. din krop som den nu er.
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 1.012
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 1.012
mar 2012
Jeg kan godt kende til lidt af det.
Men det er jo pænest at man har en lille smule på kroppen, eller i hvert fald har nogle former
aug 2012
Det er sødt af Jer! I er så søde! Men nej, der er nok ikke andet for end at acceptere det. For en fedtsugning, det er jeg ikke villig til, ikke nu. Jeg er jo kun 20 år, så det ville jeg synes, var lidt for drastisk. Da jeg jo ellers - hvis jeg selv skal sige det - har en flot krop, der er bare liiiige de hofter der, der godt kunne tabe et kilo eller tre. Men igen, jeg vil ikke blive kaldt syg igen, eller stå med en mave som en mand, ej tak. Så heller lidt for meget kvinde end for lidt
Endnu engang tak. Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er ene om det. Jeg havde dog håber på et mirakel, haha!
aug 2012
Nej det ved jeg, desværre. Gid det var så vel
Core øvelser laver jeg masser af, ellers tak
mar 2012
Selvom der jo ikke var den rigtige hjælp som du søgte.
aug 2012
Nej, men det var sødt
Tab af det sidste fedt?