{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Nicolaj W
Nicolaj W
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Ondt i nakken {{forumTopicSubject}}

Hej, i fredags da jeg sprang til gymnastik, landede jeg på nakken ( næsen kom tættere mod brystet). Jeg kunne ikke få vejret i 3 sekunder og det sagde 4 små knak mens jeg var under landing.
Det gør ondt når jeg bøjer mit hovede frem i den position som jeg landede i ( selvfølgelig ikke så langt frem) og når jeg trækker hovedet tilbage ( en modstæning til den landede position)
Hvad er jeres bedste bud på hvad det kan være?
Evt. en forstrukket nakke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i nakken
  • Nicolaj W
    Nicolaj W Tilmeldt:
    okt 2012

#2   8. okt 2012 Det gør jeg også. Jeg forsøger på, at være mere forberedt smiley

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #3   8. okt 2012 Har lavet præcis det samme engang.. Og der var det en forstrukket nakkehvirvel eller gene.... Det går over efter noget tid

• Nicolaj W
    Nicolaj W Tilmeldt:
    okt 2012

#4   8. okt 2012 Mange tak for svar N.S.N smiley Det lyder heldigvis ikke alt for slemt smiley

• #5   8. okt 2012 enig med N.S. N.

Prøv eventuelt at tage din pegefinger og tryk dig selv på hagen så du skubber den ind mod dig selv. Se om det lindre din smerte. smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #6   8. okt 2012 Regn med en scanning og evt kiropraktor.

• Nicolaj W
    Nicolaj W Tilmeldt:
    okt 2012

#7   8. okt 2012 Ades, det kan godt mærkes, men det gør mere ondt hvis jeg bøjer nakken med smiley

• #8   8. okt 2012 Så lad vær' med at gøre det. Bestilt en tid hos lægen så hurtigt du kan smiley

• Nicolaj W
    Nicolaj W Tilmeldt:
    okt 2012

#9   8. okt 2012 Yes sir smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #10   8. okt 2012 jeg synes du skal bede om at blive scannet... jeg kørte for en del år tilbage galt og blev indlagt, sygehuset snakkede om at scanne mig men gjorde det ikke, det mente det blot var et slemt whiplash efter 4 år med stærke smerter og flere forgæves besøg hos min læge, skiftede jeg læge som sendte mig til reumatolog som sendte mig til scanning.... den viste 2 diskusprolaps i nakken og slidgigt i en mængde svarende til ulykkes tidspunktet.... så bare for en sikkerheds skyld..... og god bedring

• Nicolaj W
    Nicolaj W Tilmeldt:
    okt 2012

#11   8. okt 2012 Jo mange tak! Jeg tager en snak med min læge om dette smiley Og tak for dit svar Marlene N.

Kommentér på:
Ondt i nakken

Annonce