{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

HP
HP
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033

Hvem eller hvor får man lagt en speciel kostplan? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Baboom!

På hvilket site sidder der folk, der er inde i det hele og som kan give råd? Eller hvem? Skal man til en diatist?

Der er meget specielle behov. Da personen er rigtig kræsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem eller hvor får man lagt en speciel kostplan?
  • #2   15. jan 2013 Er du sikker på at en kostplan er vejen frem?

For de fleste er kost forståelse langt mere interessant. De færreste (efter min erfaring) trives særlig længe med at følge en kostplan slavisk.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#3   15. jan 2013 Jamen altså jeg forstår det sådan set meget fornuftigt. Men han er virkelig virkelig kræsen. Så det er næsten umuligt at lave en "sund" og "fornuftig" kostplan til ham.

Men tak for svarene.

Jeg prøver at anbefale ham slankedoktor.

Nææh. Men han skal tabe sig (et væddemål) - Så han ville have en kostplan, han ville følge 100%. Jeg ved at han er ligeglad, bare når det er ting han kan lide. Han er virkelig virkelig kræsen. Han kan ikke lide frugter, grøntsager osv. og mener at han kun kan lide oksekød og et par andre kød. Kan ikke lige huske præcis. Så den er lidt svær. Men har du evt. noget du vil knytte til din kommentar? Et sted han kan læse? Eller noget hvordan man sætter sig ind i det. Han læser selv med. Han har bare ikke en bruger.

• #4   15. jan 2013 At spise sundt og at være kræsen er en dårlig kombination. Men da det ikke lyder som om sundhed er i fokus, men blot et vædemål, så vil jeg tillade mig at bruge min tid et andet sted. I kan sikkert finde nogle suppekure (aka dameblads kure) på nettet, som virker glimrende i forhold ti at udsulte sig selv i nogle uger/måneder.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#6   15. jan 2013 Jamen han kan næsten ikke lide noget. Han ville gerne ved jeg. Han har vidst snakket med en psykolog. Men det hjalp ikke så vidt som jeg forstod. Men han vil gerne være sund.

Jeg skal lige snakke med ham, han er lige taget hjem.

• #7   15. jan 2013 Ketose diæt. Lige for alle mænd!

• #8   15. jan 2013 De danske Vægtkonsulenter

søg på google, jeg kender flere der har tabt sig med KÆMPE succes og har vedholdt deres flotte mål smiley

Kommentér på:
Hvem eller hvor får man lagt en speciel kostplan?

Annonce