1.270 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
Træning / Sult? Træning / Sult?
Hej alle
Nu har jeg tit læst med når folk skriver om træning, og er altid rart at høre andres oplevelser, men noget jeg ik rigtig kan finde svar på er hvad man gør med sulten.
Er de sidste på måneder kommet godt igang med styrketræningen igen og kan også se/mærke at der er begyndt at ske noget på det sidste.
Men er så samtidig begyndt at blive megasulten, spiser rimelig fornuftigt (Synes jeg selv) dog uden at være på nogen streng kur eller noget.
Hvad gør i andre når i er sulten?
0 synes godt om
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
At drikke godt med vand er altid en god ting til at lindre sulten en smugle. Smid nogle halvliters dunke i køleren og hæld sådan en svend ned, når den lille sult kommer frem, hvis det ikke er længe siden du sidst har indtaget et større måltid.
Hydrering, altså væske i kroppen er også super vigtigt og godt, for din krop af et utal af årsager, så det er jo bare en bonus.
Kan vi få lidt mere info om hvad din kost består af, bare eksempelvis, så vi kan danne os en ide om hvor vidt du får hvad du har brug for, eller du er mega suulten, fordi du rent faktisk er underernæret, selvom du måske ikke selv føler det er tilfældet.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
men ja du kan drikke sulten væk måske, ellers fyr den af med grøntsager ,dem kan du ikke få for mange af (hold dig fra ris,kartofler o.s.v)
Del dine måltider ud til 6 små måltider
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Frokosten kommer lidt an på hvad der er i kantinen på jobbet, men for det meste er der en form for kød som jeg tager sammen med salat.
Aftenen er omkring det samme.
spiser egentlig ikke noget imellem, nogle gange måske en skyr yoghurt, eller et par skiver rugbrød.
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Hvis du ikke spiser noget imellem, kan jeg godt forstå din sult. Det er "kun" 3 måltider om dagen.
Hvornår på døgnet træner du ca. hvis du har en fast rutine.?
Jeg kan heller ikke lide at bruge ordet "kur" selvom jeg går vanvittigt meget op i hvad jeg spiser. Jeg spiser som udgangspunkt som jeg vil, med mængde og næringsværdi i baghovedet.
feb 2010
Men igen kommer an på hvad du vil ? Tabe dig eller tage på , så tager man kosten derfra Selvom den ik er meget forskelligt .
Så rundt regnet morgen - middags og aftensmad ? Derfor du skal dele dine måltider ud til ca 6 måltider hver 2-3 time så er du heller ik så sulten
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
feb 2010
Og btw han skriver intet om muskel masse , kun om hans sult .. Så shut it
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
S'føli skal der også ryge et par kg. men er ikke det der er prioriteret pt.
Som Rocky siger er det udelukkende for at finde tips omkring sulten jeg leder efter.
Træner omkring kl.16 i hverdagene og ved 10-12 tiden i weekenderne (4-6 gange om ugen)
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
jun 2011
mar 2007
Så måske du skulle holde lidt igen med at spille fornærmet
mar 2007
Du skal naturligvis ikke bruge tips til sult, du skal bruge tips til kost. Og tips til kost skal stå i lyset af om du vil af med fedtet eller bygge masse på.
Du skal naturligvis ikke fylde maven med hverken vand eller broccoli hvis du skal bygge masse på. Du skal have noget protein i kroppen og noget energi.
jun 2011
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
Definer " at komme i form "
Stor og stærk eller kunne løbe et marathon og veje 45 kg?
Men groft sagt og grænsende til noget der er forkert.
Vægt tab = grønsager
tage på = ris, pasta, brød og grønsager.
mar 2007
jun 2011
mar 2013
Følger: 1 Svar: 6
Træning / Sult?