{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Er fiskeolie løsningen på smerter {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom, jeg døjer ofte med, at jeg har ondt i foden efter fodbold træning, eller har ondt i skulderen, måske pga. styrketræning måske ikke. for får for det meste ondt i skulderen, ligepludselig i løbet af en dag, hvor det måske er 2 dage siden jeg sidst trænede. så tænkte på det måske var ømme led, der evt. bare hade brug for fiskeolie.

har længe overvejet og købe det, men hvilket fiskeolie vil i så anbefale hvis det selvfølgelig kan have en positiv effekt på mine ømheder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er fiskeolie løsningen på smerter
  • #1   3. jun 2013 Effekten er minimal. Måske skulle du finde nogle nye støvler og justerer dine øvelser til træning.

• #2   3. jun 2013 Har 7 par støvler, og det er super lækre støvler. så er ikke det, er også mest ankel jeg mærker lidt til. og i forhold til mine øvelser, så skulle de være fine nok, dog kan det være bænkpress er lidt hård ved skulderen, det har jeg i hvertfald hørt fra mange smiley

• #4   3. jun 2013 Fiskeolie er shit.
    Prøv med nogle ingefærs piller og evt også kontakt din læge smiley

• #6   3. jun 2013 Thez.. Hvor har du købt det henne?

Jeg døjer faktisk med en øm skulder, som højest sandsynligt er kommet pga mit golfspil og har overvejet Fiskeolie, som TS også nævnte, men dit lyder faktisk bedre, selvom jeg er lidt skeptisk, når det kommer til piller.

• #9   3. jun 2013 Det er modtaget. Gymnordic kender jeg selv fra tidligere og kan de piller afhjælpe "Smerterne/irritationen", så skal det produkt da testes.

• #12   3. jun 2013 De ser også "Farlige" ud, med de størrelser,men ved at Gymnordic tester deres produkter, og aldrig ville sælge noget, der ikke er tilladt eller uden virkning. Så tør roligt bestille dem. Jeg er bare så træt af den skulder og vil gøre alt for at komme det til livs.

De skal spises på een gang? I så fald, så vil jeg starte med at spise dem om morgenen og får jeg samme "bivirkninger", så venter jeg til middag, hvor der er lidt mere mad, end blot havregryn/yoghurt.

• #14   3. jun 2013 Nu er de bestilt, så må jeg se, hvordan det virker. Jeg tror også at jeg nøjes med 1 hver anden dag. Blev du ved med at spise dem efter du fik det bedre? Vil jo helst ikke have smerten tilbage.

• #16   3. jun 2013 Super! Håber at få samme succes, som dig;-)

• #17   3. jun 2013 Cantona, skriv lige herinde om du oplever det hjælper smiley jeg har selv lige bestilt fiskeolie, bare lige for og prøve det en periode, er nemlig selv helt i mod piller normalt. tager aldrig piller, så ved slet ikke om jeg kommer til og spise de fiskepiller så længe smiley

Men holder en lille 10 dages pause nu her, med både fodbolden og styrketræningen, så satser jeg på og være klar igen til og komme igang med og tage noget muskelmasse på smiley

• #18   3. jun 2013 Thez en uge, så du tog kun 3-4 poser så var det væk? smiley

• #20   4. jun 2013 Ja okay kapsler selvfølgelig smiley er også det jeg ville have skrevet, for piller er noget jeg ikke vil. hvis man har meget hovedpine så tager jeg sådan en treo tabelet og hvis der kun er panodil så holder jeg mig gerne fra det alligevel smiley men håber bare det kan hjælpe bare lidt på skulderen, for har nogle kilo der gerne snart skulle tages på, og helst det meste i muskelmasse. for vil gerne nå 7-8 kilo inden marts måned smiley

• #21   4. jun 2013 Jeg skal nok give en tilbagemelding.

Er selvfølgelig skeptisk, men jeg vil gøre hvad som helst for at slippe for den irritation i skulderen.

• #23   4. jun 2013 Det er bare ømhed ved monotone øvelser. Tvivler på det er ledbånd og sener, så tror jeg at smerterne ville være værre. De skal hvertfald have et forsøg smiley

• #24   8. jun 2013 Nu har jeg spist Animal Flex i 3 dage og kan allerede nu mærke forskel. Irritationen i skulderen (led, sener og muskler) er stortset væk.

Der må være et eller andet i de piller, som "smører" kroppen. Om det så kan optages gennem almindelig føde, ved jeg ikke, men det kunne være rart, for må indrømme, at den mængde piller man indtager, hænger lidt langt ud af halsen. Men for mig virker de og tror jeg har døjet med irritationen i snart et år. Jeg har ikke tænkt mig, at spise samtlige 44 poser, men spiser dem i 2 uger, hvor den sidste uge, kun bliver hver anden dag.

• #25   9. jun 2013 Lyder sgu fornuftigt, de piller vil dog blive min sidste løsning overhovedet. satser på at kunne klare det ved pauser i min træning

Kommentér på:
Er fiskeolie løsningen på smerter

Annonce