{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Rune  L
Rune L
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116

Styrketræning hvad virker? {{forumTopicSubject}}

Nogen her inde der kender til clenbuterol og T3 er blevet dem anbefalet af en til at hjælpe med at smide det sidste fedt og hurtigere opbygge mine muskler

Gerne særløse svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrketræning hvad virker?
  • #1   13. jun 2013 Drop det pis og træn clean, just a friendly advise!

• #3   13. jun 2013 Hvad der virker spørg du?

De ting der virker, er det man ikke kan dope sig til.
    Viden virker
    Vedholdenhed virker
    Rygrad virker
    God teknik og forståelse for god og dårlig træning virker
    Kost forståelse virker

Det er skønt at visse ting i livet ikke kan købes

• #4   13. jun 2013 T3 river hele lortet af dig, så ja det virker! Og det er ikke kun fedtet, men også din muskelmasse der bliver sagt farvel til, så T3 hjælper dig langt fra med, at opbygge muskelmasse. Desuden er T3 djævelens værk! Selv hvis det er et kopi produkt af det. Jeg tog engang 3 måneders T3 af mærket San, som er en kopi, og det ligner stadig jeg har været en tur i poolen efter træning. Desuden kan T3 gå ind og ødelægge din forbrænding efter endt kur smiley Så hvis du mener det er det hele værd, så skal du da være hjertens velkommen til, at prøve kræfter med det stads, hvilket langt fra kan anbefales smiley

• #5   13. jun 2013 Clenbuterol har nogen trælse bivirkninger som søvn problemer, sved ture, rystende hænder og meget højt blod tryk vil ikke anbefale det

Hellere motionere mere, dedikere dig spis sundere smiley det meget bedre på længere sigt for din krop :).

• #8   13. jun 2013 deca test og kokain!

• #9   13. jun 2013 Amfetamin er også godt. Det der DMAA er overvurderet! Det er bare fucking wackass shit.

• #10   13. jun 2013 speed er super. det hæmmer din appetit og giver dig energi. men du får nok døj med at sove.
    Et alternativ kan være Efedrin.

• #11   13. jun 2013 men vil selvfølgelig fraråde dig det da det er ulovligt og farligt!

• #12   14. jun 2013 Start med noget mildt. Eventuelt Primo 400 mg ew i 12 uger - derefter nolvadex eller clomid i din PCT.

• #13   14. jun 2013 Du kan eventuelt køre lave dose test. oven i...

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #15   14. jun 2013 Ik for at stjåle tråden her.
    Kan man stadig få thermapower med efedrin, eller hvor får man det idag?
    Kørte en kur med dem en sommer kan jeg huske, og det virker da til at smide kg.
    S'føli skal man holde det ved lige, og ik bare æde som et svin bagefter som jeg gjorde.

Kommentér på:
Styrketræning hvad virker?

Annonce