{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.739 visninger | Oprettet:

Anavar - Fake. {{forumTopicSubject}}

Hej alle på BB. I vil nok se dette, som et mærkeligt oplæg men jeg søger blot et svar. Jeg fik en besked her idag fra en ung gut (under 18 år) som spurgte om jeg vidste noget om produktet Anavar fra Hi Tech Pharmaceutials, og om det var et ægte eller falskt produkt. Man kan ikke helt kalde det et falsk produkt, medmindre man tror det er det originale Anavar. Dette produkt er nemlig prohormoner /en test booster hvilket ligger meget op af steroider. Hvis i ikke ved hvad prohormoner er vil jeg prøve, at forklare det her "Prohormonerne er steroidhormoner, der er forstadier til de potente anabole androgene steroider testosteron og nortestosteron." Dette produkt har samme virkning, som det originale Anavar, dog helt uden bivirkninger udfra hvad producenten lover - LØGN! Dette produkt er mindst lige så skadeligt hvis ikke mere.. Nok om det.. Mit spørgsmål lyder: Må en producent godt producere et kosttilskud, og navngive det efter steroider, og sælge det til folk hvor især unge mennesker bliver narret i den tro, at de nu har fået fat i et steroid? Er det ikke det man betragter, som en fake varer hvilket er ulovligt?

- Ellers et fremragende salgs trick må jeg indrømme smiley

- Mit råd til folk/ unge mennesker der tænker "ååh et kosttilskud der virker næsten lige så godt som rigtig Anavar!" Stop jer selv! Du risikere at din lever står af ved det her produkt, og at din diller bliver slap, og hvor meget mand føler man sig så? Så længe du er under 18 år, så hold dig fra den slags da det kan stoppe din vækst mm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anavar - Fake.
Kommentér på:
Anavar - Fake.

Annonce