{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Jeres holdning til omskæring af mindeårige drenge børn. {{forumTopicSubject}}

Ja som teksten siger. Hvad er jeres holdning? er i for? imod?

Hvorfor? og hvor meget ved i enlig om det? Er ved at lave et project og vil gerne høre jeres mening og viden om omskæring af børn og unge.

Håber meget at i vil svare smiley

på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres holdning til omskæring af mindeårige drenge børn.
  • #1   8. sep 2013 Hvorfor skulle man gøre det, hvad gavner det?

• #2   8. sep 2013 Nej nej og atter nej. Aner intet om det, men ser virkelig ingen grundt til at ændre på et lille barn og påføre det smerte! Det må de selv tage stilling til når de bliver ældre! smiley

• #3   8. sep 2013 Omskæring fortages ofte af religiøse årsager da forhuden ses som uren.

• #4   8. sep 2013 hvorfor omskæres piger så, .... JO fordi de ikke må ha nydelse, Min holdning er at det skal være op til den enkelte selv at bestemme,

der var en sag med tyrkisk pige på 6år, en onkel i familien bed klitorissen af den stakkels pige, hvordan helvede kan folk være i tvivl om at det er iorden eller ikke iorden, ...

• #5   8. sep 2013 Synes selv folk skal have lov til at tage stilling til om de vil omskæers

• #6   8. sep 2013 Nu er det så påvist at det ikke kun er massage af klitoris der kan fremkalde nydelse hos kvinden. Den største nydelse forekom faktisk når der blev gnedet op af kødet/ delen hvor underlivet sidder, inde i fissen.

• #7   8. sep 2013 Fedt majholt, det budskab skal ud til muslimerne, ... det er sku vigtigt de læser det så de ikke længere behøver skamfere deres små piger

• #8   9. sep 2013 Jeg kan ikke lide ideen med at barnet ikke har et valg.

Skal siges at jeg ikke ander hvad det er de gør ved piger.
    Men menesket er nu altså skabt på den måde at alt på kroppen har en funktion.
    Hvis det ikke er det. Så var det nok meningen at vi blev født uden den "funktion"

• #9   9. sep 2013 Får de også skåret røvhullet væk?
    Det er jo heller ikke ligefrem rent?

• #10   9. sep 2013 Religiøse grunde synes jeg ikke er i orden. Men det gøres også ofte af grunde som sygdom og forhuds forsnævring, der ser jeg ikke et problem i det.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #11   9. sep 2013 De folk der foretager og støtter disse indgreb er en flok uintelligente fucktards der skulle have været en klat på side9 og en ægløsning i trusseindlægget.

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #13   9. sep 2013 smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #14   9. sep 2013 Der er mange der

midstet følelse, og ikke har et ordenligt sex liv.
    Der er jo også andre grunde, fks vis man har forhuds forsnævring.

• #15   9. sep 2013 Jeg ville aldrig omskære mit barn, hvis ikke der var medicinske årsager.

Jeg synes det er sindssygt at skamfere sit barn på den måde.

Jeg vil gerne at han nyder sex så meget han kan, når han bliver voksen, og det tror jeg ikke en omskæring vil hjælpe til..

• #16   9. sep 2013 Jeg synes det er absurd. Barnet burde have ret til selv at vælge, når vedkommende bliver ældre og gammel nok til selv at tage beslutningen. Selvom det oftest bliver gjort på baggrund af religiøse årsager, synes jeg det burde være forbudt, med mindre der var medicinske årsager til indgrebet, selvfølgelig.

• #17   9. sep 2013 Helt sikkert for. Eller rettere, det er folks eget valg hvad de gør med deres børn, men får jeg muligheden napper jeg helt sikkert knægtens flap, hvis jeg ellers får børn.
    Fik knas med min egen sjover sidste år, som gjorde jeg måtte omskæres. Har levet 25 år med forhud, og nu lidt over et år uden, og må sq indrømme tingene aldrig har været bedre!
    Alt er bedre! Renlighed, størrelse, og generelt berøringsfølsomhed - dejligt den ikke er så super følsom. Men stadig, sex'en er super, man kan køre på som man vil, og selv det ikke snurre i hele hovedet på samme måde er det stadig super. Helt sikkert win win, og ville ønske jeg havde fået taget lortet som barn.
    Så ja, er helt sikkert for. Væk med lortet.

- og tøser, i skal ikke komme og fortælle mig det er lækkert at få sådan en klam hudflap i munden, hvis den skal op fra slap : / eller godterne der kan gemme sig inden under/smagen :S ad ad.

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #18   9. sep 2013 Jeg blev omskåret som spæd og der gik fandeme et helt år hvor jeg ikke kunne gå bagefter.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #19   9. sep 2013 Julie P: Den artikel, og mange andre i samme land, er desværre drevet af lobbyisme. Gang på gang, er det blevet bevist der ikke er nogen helbreds, eller sundhedsmæssige fordele ved omskæring.
    Men i USA er folk ikke særlig kloge. Så står der en mand i hvid kittel og fortæller omskæring er for barnets bedste, så tror de sgu på det. Og endnu bedre hvis nogle læger skriver en artikel op det på nettet. For hvis det står på nettet, så er det jo sandt...

Og lidt i samme dur
    http://www.intactamerica.org

Og jeg gentager!!!
    Der findes INGEN upartiske undersøgelser, der viser der er fordele ved en omskæring af børn, der ikke har nogle komplikationer med deres penis.

• #20   10. sep 2013 Det er sygt at gøre... sådan er det.

Kommentér på:
Jeres holdning til omskæring af mindeårige drenge børn.

Annonce