1.200 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Freya B
Freya B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

extensions extensions

hej alle sammen ??

jeg havde engang super langt hår, men klippede det da jeg synes det skulle vokse ud sundt så nu går det kun til lidt under brystet.

men i hvert fald ville jeg prøve extensions, har prøvet det før hvor det var klips, men det var for besværligt hver morgen, så jeg tænkte jeg ville have syet dem på, og det billigste jeg har fundet er 1500 inkl. ægte hår, og det kan være i håret 9 måneder, men det ligger bare i brøndby men det skulle være super godt, men hvis jeg kunne få det billigere og måske på amager, så ville det være dejligt, så er der nogen der kender gode steder på amager eller i nærheden hvor man kan få syet hår på.

mine krav er at:

det skal være ægte hår.

håret skal man ikke skulle købe i forvejen.

det skal være et ordenligt sted.

det skal vare længe

og det er ligemeget om det er privat.

tak på forhånd, håber i vil hjælpe ?? .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  extensions
  • #1   16. jul 2014 Et råd; lad være med at have dine extensions i mere end 2-3 måneder, for det ødelægger dit eget for meget. smiley

Og pris og kvalitet hænger ofte sammen når man snakker extensions. Jeg ser ofte piger hver dag inde på facebook der laver opslag mod piger de advarer der laver extensions

• Freya B
    Freya B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   16. jul 2014 okay, men jeg har set de ting hun laver i forhold til hår, og det set super professionelt ud, bare søg @bypernillejohansen på Instagram, så kan du se det.

• Musen
    Musen Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 5
    #3   10. sep 2015 Jeg får lavet mine hair extensions hos Helle fra Queeninfashion, ved ikke hvor du bor men hun bor i Aalborg
    http://www.queeninfashion.dk/hairextensions-aalborg.html

Kommentér på:
extensions

Annonce