{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

15 kg overvægtig {{forumTopicSubject}}

Hej herinde! Sagen er den, at jeg 15 kg overvægtig. Har tabt ca. 18 kg et år siden, og derefter gået i stå med vægten. Så jeg mangler at tabe de sidste kg for at være normalvægtig.. Jeg tænkte om I herinde kunne komme med gode råd og idéer til, hvad man eksempelvis forbrænder mest ved? smiley tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  15 kg overvægtig
  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #1   19. okt 2014 Har hørt rygter om at motion og sund koste burde hjælpe.

• #2   19. okt 2014 Pretty simple, spis mindre, skid mere. Få pulsen om 30-60 min om dagen.

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 24
    #3   19. okt 2014 Find dit ligevægtsindtag. (Du må vel ligge lige omkring det, siden du har holdt din vægt indtil videre) Træk 2-300kcal fra og begynd at styrketræne, helst med fokus på de 3 store løft - squat, dødløft og bænkpres. Så skulle du meget gerne begynde at tabe dig.

• per f
    per f Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 9
    #6   19. okt 2014 løb en tur elle cykel

• #7   19. okt 2014 Thez: Ved hjælp af BMI-regning, har jeg regnet ud af at jeg er normalvægtig, når jeg har tabt 15 kg.

Jeg spiser omkring 1200-1500 kalorier om dagen, men jeg laver ingen skid af motion..

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#8   19. okt 2014 Du har ikke tænkt på de fejlkilder der er ved at bruge BMI?

Så længe man er inden for et nummer, er man normalvægtig?

Så hvis man er meget muskuløs, så er man meget overvægtig? I hvertfald i følge BMI.

• #9   19. okt 2014 Er ikke muskuløs..

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#10   19. okt 2014 Skrev 'fejlkilder' og ikke 'fejlkilde' og tilføjede et eksempel. Tilladt at tænke selv. Find du selv lidt flere i stedet for at være så autoritetstro.. Du er trosalt 16.. Du skal til at tænke selv nu.

Som så mange andre piger, er du sikkert også ligeglad med hvor fedtet sidder, men så længe har vægten har det rigtige tal, så er alt godt.

• #13   19. okt 2014 Som de andre skriver mht indtagelse, og så ellers bare motion motion motion.
    Pulsen og vejrtrækningen skal op i feltet så følelsen af at du skal brække dig kommer. Og så ellers bare presse videre til man falder om. Følelsen er fantastisk, samt man forbrænder for fuld damp.

• #15   19. okt 2014 Det var nu heller ikke meningen smiley
    Men elsker selv motion, så det virker naturligt for mig.
    Men du har ret, det ikke svært, indtag mindre end du forbrænder.

Man kan også lave den usunde - som jeg ikke gider nævne, og så spise normalt, med sund indtag når man er tilfreds.

• #16   19. okt 2014 Kan faktisk godt lide din kontante og garanteret korrekte opstilling. Har aldrig set sådan på det før. Virker logisk

Kommentér på:
15 kg overvægtig

Annonce