{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Slankepille {{forumTopicSubject}}

Hej med jer derude.

Jeg har et spørgsmål i henhold til slankepillen Synephrine/Synefrin.

Først og fremmest skal det siges, jeg er ikke ude på kun at spise den for at blive tynd eller sulte mig selv eller andre former for at blive tynd på den måde. Jeg spiser sundt og træner..

Jeg har nu læst mig frem til at synefrin/synephrine kan være meget skadelig i forbinding med koffein.

Mit spørgsmål er så: Ved nogle af jer i hvor store mængder med koffein det kan være farligt? FX. kan jeg drikke en lille cola uden jeg skal være "bange"?

Synefrin er noget jeg har tænkt mig at spise en gang om dagen, mens jeg stadig spiser fornuftigt med god kost og motion. Denne pille er noget jeg vil tage ved siden af for at forøge min fedtforbrændning og booste det hele med - Så spar mig venligst fra de kloge kommentare om hvor usundt og farligt dette kan være.
Det er jo netop derfor jeg skriver, for at undersøge inden jeg går igang smiley

(og hold nu tonen - tak)

Med venlig hilsen
Katrine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepille
  • Chris D
    Chris D Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 11
    #1   13. feb 2015 Skal nok holde mig fra at kommentere hele aspektet omkring vægttab ved brug af piller.
    Men omkring dit spørgsmål om koffeinen, så ville jeg sige at du får det dårligt inden du kommer fysisk til skade ihvertfald (Medmindre du indtager store mængder på meget kort tid)

Kommentér på:
Slankepille

Annonce