2.882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

ryste ture hva da ??= ryste ture hva da ??=

ja hej. undre mig over hvorff jeg får ryste ture en gang i mellem altså sådan rigtig utilpads . det kun nogle gange jeg gør . kan det være pga hvis man ikke har fået noget orndtelig at æde hele dagen . altså det sådan man ryster sindsygt og har det utilpads i den krop du i . undskuld hvis det ikker er sammen hængene men ryster stadig og fucker da max op æder som en gal plejer gå væk sådan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryste ture hva da ??=
  • #1   25. okt 2007 skulle du ik overveje en læge?

• #3   25. okt 2007 prøv at dikke noget, det kan godt være væske mangel

• #4   25. okt 2007 Har osse haft problemer med mine hænder har rystet helt sindsygt, sommetider..

Men det er gået væk ved mig nu.. jeg ved ikke hvorfor hmm

• #6   25. okt 2007 jamen min ben lidt og mine hænder går amok det er ved at gå væk har lige spist fire madder med spejleæg to med stej og 2 med ost

• #7   25. okt 2007 simon nope har ikk taget kiks

• #8   25. okt 2007 kender det godt, men det bare når jeg har været på druk, så hjælper en enkelt bajer på det hele, ej ved ikk hva der kan være galt, men prøv og ring til vagtlægen og hør hva du skal gøre ..

• #9   25. okt 2007 Du går sukkerkold.. Sådan gør jeg også, når jeg ikke får noget ordentligt at spise... :S

• #10   25. okt 2007 hvis du ryger kand et opstå,, væske mangel, mangel på næring i det hele taget. virus i kroppen

• #11   25. okt 2007 hvis du ikke spiser og drikker ordenligt kommer man til at ryste.. Jeg har prøvet det et par gange hvor jeg ikke har spist fordi jeg ikke havde tid.. Og så begyndte jeg at ryste og få det utilpads..

God mand, og godt med drikke plejer at hjælpe.. Ellers prøv noget sukker, en chokolade bar eller lign. Det virker rimelig hurtigt..

• #12   25. okt 2007 Hahaha! Jeg plejer også altid at finde svarene på nettet og spille smart med dem bagefter...

• #13   25. okt 2007 jamen så ved vi det...

• #14   25. okt 2007 Jeanette M: Det hjælper ikke noget at man bare sørger for at få fjernet rystenen, man skal også sørge for man har fået den mængde kalorier osv som ens krop har brug for.. Derfor plejer jeg at spise noget godt mad, og derefter hvis det ikke hjælper drikker jeg noget cola og spiser noget chokolade.. Så plejer det at forsvinde..

Men det er altså ikke sundt at man når så langt ned i energi at man begynder på at have det sådan.. Men kan ende med at besvime og få andre værre problemer med kroppen..

Mit råd ligger bare, sørg altid for at man får spist ordenligt. Uanset om man har travlt eller ej, så hellere komme forsent til noget end at få det dorligt og blive syg..

Mad er jo en meget meget stor og vigtig detalje man skal sørge for at kræse for ens krop..

Jeanette M: frugt er jo en del af hvad man skal spise dagligt!
    Det skal bare være en vane fra alles side..

Nu sidder jeg her og spiller en så stor hælge.. Men jeg spiser nu aldrig frugt. Og det hænder også at jeg ikke når at får spist det jeg skal så jeg får en sådan ryste og utilpashed.. Men jeg ved hvordan min krop reagere og hvordan jeg får det væg.. Det er jo forskelligt fra folk hvordan ens krop reagere og hvad den har brug for..

• #15   25. okt 2007 Ved i hvad, hvaså om man har fundet noget på nettet om tingene?
    Internettet er det største informations center der findes, man kan finde alt om alting, og hvis folk benytter sig af det til et inlæg skal man da kun være glad for de vil bruge sin tid på det!

Man lære hen ad vejen og det er jo ligemeget hvorfra man lære det..

• #16   25. okt 2007 Forresten hvis man får en sådan utilpashed og ryste tur, så får spist som jeg skrev tideligere og læg dig ned eller set dig til at se en film!
    Du skal slappe af så du ikke bruger så meget energi, indtil din krop har optaget det manglene stof din krop nu har brug for..

Det nytter ikke noget at rende rundt, eller sidde og tænke skrive osv.. Det bruger du din energi til og det vil på den måde tag lidt længere tid for at gå væk..

Bare lige et suplement her fra.. Og hvos suplement er skrevet forkert, så lad vær med at rette mig.. =)

• #17   25. okt 2007 slap nu lidt af smiley hehe . har det beder har spist 3 rugebrød med spejleæg . 2 med noget steg og 2 med ost og frityrestegte pommefrits og drukket 2 store glas mælk smiley har det bedere

• #18   25. okt 2007 CYKOSE :D, du jo på stoffer

• #19   25. okt 2007 Juicy J

jo da men har ikke spist så meget idag en lille potion kornfleks til morgen mad 2 toast til middag og efter middag drukket 1,5l cola smiley

• #20   25. okt 2007 her jeg sku også engang imellem .. det er vis jeg ikke har spist i et stykke tid eller drukket nok eller gået sukkerkold

• #21   25. okt 2007 Juicy J

hm ved sku ikke vejer 64 kg smiley

• #22   25. okt 2007 Juicy J: Det lyder skuda godt, kan du hjælpe mig så..

Jeg er 22
    højde: 185
    Vægt: 73kg

Jeg vil godt have min vægt op på 80 kg ca, uden det hele sidder på maven. Jeg kan drikke en kvart litter fløde dagligt uden at tag et gram på, selvom jeg drikker og spiser meget fede sager sker der nada.. Noget du kan forslå nu når du har familie der kender til sådan noget?

• #23   25. okt 2007 Tonni J

be lægen om at lave en omvendt fedtsugning smiley

• #24   25. okt 2007 daniel S: haha, ja det skal nok blive godt =)

• #25   25. okt 2007 Juicy J: Jeg spiser ca 5 måltider
    Morgenmad: Franskbrød 1-2 stk
    middagsmad 4 stykker rugbrød
    aftensmad, det er jo forskelligt =) men en god stor slat
    Aftens kaffe mad, for det meste franskbrød ca 3 stykker
    og natmad som er noget morgenmad af en art, fks. en stor dyb talerken fuld musli.

det ca det jeg spiser..

• #26   25. okt 2007 .

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #27   26. okt 2007 Måske du har det skidt fordi du har drukket 1 1/2 liter sodavand?? smiley

Men ellers må jeg give Dansedaisy ret i, at nogle mennesker er mere følsomme end andre, når de trænger til mad. Både min mand og jeg ryster på hænderne og bliver utilpasse, hvis vi har gået for længe uden og få mad. Og jeg kender andre som har det på samme måde, og vi har IKKE sukkersyge, vores kroppe reagere bare lidt voldsommere på sult.. smiley

Kommentér på:
ryste ture hva da ??=

Annonce