1.904 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
tandbyld : tandbyld :
hej i går da jeg skulle i seng havde jeg pisse ondt under min tand i underkæben, men jeg tænkte ikke så meget over det men så her i morges prøvede jeg at kigge mig i et spejl for at se om man kunne se noget. jeg havde el hvid plet eller "sår". men jeg troede bare det var et sår, ja hvordan får man et sår der?!. nå livet gik videre MEN JEG HAVDE STADIG ONDT I TANDEN! og jeg prøvede spejlet igen og nu var den "lille" hvide plet 3 gange så stor og gjorte 3 gange så ondt.
og så ville jeg bare spørger her om det er en "tandbyld" for det gør PISSE ONDT!!!!!! og hvad gør tandlægen ved sådan en?!
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 173
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 15 Svar: 285
mar 2007
av det gør ondt
feb 2007
Følger: 1 Svar: 10
mar 2007
S.O.F hehe gør det også i morgen
mar 2007
gør det meget ondt at tage det på avav
mar 2007
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 33
Nu vi er ved emnet så vil jeg lige advare. Jeg har nemlig det jeg selv vil kalde en skræk historie:
Jeg gik i flere år hos familiens tandlæge og fik at vide at alt var fint. Så begyndte der at gå betændelse i tandkødet ved visdomstanden, han sprøjtede klohrheksedin ind under tandkødet og det gjorde så ondt at jeg troede jeg skulle dø
Derefter siger han så til mig at efter betændelsen har lagt sig bliver vi nødt til at hive tanden ud, for den ville bare blive ved med at give problemer.
Jeg bestilte ikke tid til den omgang i ren og skær frygt.
Men betændelsen kom igen og så skiftede jeg tandlæge. Hun sagde så at det slet ikke var visdomstanden der var problemet. Jeg havde simpelthen paredentose i hele munden.
Da var jeg 21 og i dag er mit tandkød stadig ikke som det skal være, for jeg havde gået med det i så lang tid... det er så svært at slippe af med, men hvis jeg ikke havde skiftet tandlæge havde jeg fået løse tænder.
Jeg vil bare sige pas på med at stole for meget på jeres tandlæge, stil jer kritisk og lyt til jeres egen sunde fornuft.
Ps jeg har stadig min visdomstand
tandbyld :