890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 48 Svar

HISTORIEN OM: ET AF MINE HOSPITALSBESØG NR.1. HISTORIEN OM: ET AF MINE HOSPITALSBESØG NR.1.

Jo som lovet vil jeg fortælle om mine hospitalsbesøg og tager dem en af gangen og jeg starter med historien om dengang jeg fik en blodprop i hjertet.
Ja det var en tidligt kølig morgen hvor jeg havde været ude og køre på en MC og da jeg kom hjem skulle jeg faktisk havde fældet et træ med naboen, men han havde travlt med at spille på playstation så jeg gik ind til mig selv og da jeg havde det underligt ringede jeg til min læge og hvor jeg fik lægesekretæren i røret og jeg fortalte jo så hvordan jeg havde det og hun sagde: du kan få en tid til kl:15:00, hvor på jeg så udtalte at jeg jo kunne tage et bad, lægesekretæren udtalte at jeg jo så måtte ringe til skadestuen: de sagde du ringer bare 112 og der gik ikke mange minutter før jeg kunne høre ambulancen + lægeambulancen og jeg stod ude ved vejen og prøvede at få dem til at tage det roligt og stoppe den larm, lægen der var med tog min puls og mærkede mig på panden og sagde til ambulancefolkene at det bare var hurtigt til Slagelse sygehus og op på B2.
Da vi ankom vil ambulancefolkene jo have mig med ind i en elevator, men grundet min klaustrofobi sagde jeg nej og vi gik op af trapperne.
Vel ankommet til B2 kom jeg ind på en akutstue hvor der blev taget alverdens ting + et EKG + jeg fik et drop med blodfortynder i.
Og da der var gået noget tid kom jeg ind på en almindelig 4 mandsstue og fik sådan en puls/hjertemåler som jeg gik rundt med, den uge/14 dage jeg lå på B2 hørte jeg mange sjove historier og en af dem var om hvordan en patient der jo også gik rundt med sådan en måler ikke var at se og at hans puls pludseligt var over de 200 så sygeplejerskerne løb rundt og de var så ude og banke på WC-døren
og hvor de råbte Hr. Hansen er de der og Hr. Hansen åbnede døren og spurgte om hvad der var i vejen, den stakkels mand stod bare og børstede sine tænder.
Når men da jeg jo nogen gange havde en puls på 32 slag i minuttet, kom sygeplejerskerne jo nogen gange og bad mig om at gå i seng (jeg kunne intet mærke) og om det var grundet min anden sygdom, der gjorde at jeg kom på privathospitalet Hamlet og hvor jeg fik indsat en stens og samtidigt fik undersøgt om mit hjerte havde taget skade ved jeg ikke, men System Danmark. Slagelse sygehus og privat hospitalet Hamlet reddet jo mit liv.
En ud af mange gode hospitalshistorier smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HISTORIEN OM: ET AF MINE HOSPITALSBESØG NR.1.
  • #1   4. feb 2016 hva er forum blevet en personlig blog nu

• #2   4. feb 2016 Kasper J ja jeg har jo lovet at skrive om det og hvordan jeg oplevet hospitalerne, det kaldes også for livserfaring (noget man får når man kommer op i alderen) smiley

• #3   4. feb 2016 i gamle dage på baboom der var sådan et forum emne blevet slettet.

• #5   4. feb 2016 Hvad er problemet?

Hvorfor skulle det slettes?

• #8   4. feb 2016 Kasper J det vil jeg da syntes vil være at lave grin med ytringsfriheden og at dele ud af ens erfaring på godt og ondt er vel ikke sådan at foragte, så jeg håber da at Baboom universet vil syntes det er ok, for det vil jo så være en sejer for ytringsfriheden, ytringsfrihed med ansvar smiley

• #9   4. feb 2016 O.S. jeg har kun en gang slettet noget og sikken ramaskrig der kom ud af det og vil mene at der skal være plads til alles mening + historier smiley

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #10   4. feb 2016 Kasper j ej tag nu og stop. I gamle dage var det ikke blevet slettet. Da det ikke overtræder en eneste af sidens regler. Og ligger det i sundhed må man skrive om alt der har med sundhed at gøre.

Er du her kun for at brokke dig? du har jo ikke selv lavet et indlæg siden februar 2015. Så hvad vil du så på siden?

• #11   4. feb 2016 UHA jeg ønsker bare at vi alle kan skrive og fortælle om vores oplevelser og det er jo så om sygehusoplevelser lige nu og husk der skal være plads til alle smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#12   4. feb 2016 leon tro bare de unge savner opmærksomhed, for de laver jo ikke selv indlæg, men brokker sig kun hele tiden. Alle har ret til at være her. Så de skal da bare holde op med at brokke sig sådan hele tiden.

• #13   4. feb 2016 Lasse P. P. Ok og jeg kan jo godt forstå at der findes unge der savner opmærksomhed grundet at de må kede sig noget så grusomt husk på den gang jeg/vi var unge kunne vi lege ude i det fri - spille fodbold - gå til spejder - cykle lange ture - løbe og det uden en mobiltelefon - den går jo ikke nu til dags.
    Og jeg fik jo heller ikke fortalt færdigt om dette hospital besøg, jeg havde ikke grinet så meget i de 10 forgående år, så selv om det var en "oplevelse" jeg ikke ønsker gentaget var der jo stadigt sjovt i alvoren smiley

• #14   4. feb 2016 Leon

tak for historien for mange har sikkert oplevet sjove historier med sygehus væsnet - jeg har så ikke mange men en hvor jeg som 7 årig fik en mur ned over mig og brækkede kraveben, 1 finger flækket, 4 ribben brækket - og da jeg kom på sygehus så blev jeg forbundet og fik at vide nu kunne jeg godt tage hjem - vippede ned fra båren for så at vågne 2 dage senere - selv dengang var det hurtig ind hurtig ud.

Jeg blev flyttet til børnehospitalet som lå på Hjallsevej hvor jeg var der i 14 dage og fik daglig træning med mit kraveben hvor de sagde at når du kunne løfte armen helt op så kunne jeg tage hjem, - det var et sådan snoretræk - det gjorde fandens ondt. Men nu var jeg jo en spilop fuld af gale streger som også gik ud over sygeplejersker speciel en som lignede noget fra en horror film. satte døren til min stue på klem og en spand vand for oven og ringede på klokken - stor jubel fra de andre børn da hun fik spanden med vand i hovedet. Var udenfor og fandt en frø og på et tidspunkt listet den i en lomme hos en anden sygeplejeske.

Den groveste joke var at jeg havde fået fat i en lille flaske med blod, hældt det på armen og på gulvet hvor jeg havde lagt mig. Vild panik....så blev jeg sendt hjem...

• #15   5. feb 2016 Kasper J

Hvorfor slettede man det dengang? vil i hellere høre om en som har købt en rød læbestift men den var ikke rød nok. og i vrede henter hun sin AK47 og pløkker alle i butikken?

• #16   5. feb 2016 hahaha hold kæft i er sjove, man skriver 1 lille bitte ubetydelig ting og hele jeres verden bryder jo nærmest sammen, og puster en stemning op som der slet ikke er grund til.

• #17   5. feb 2016 anyways mindes bare at man fik slettet sådan nogle totalt lige gyldige indlæg i forum back in the days. men kan da godt være jeg ikke husker rigtigt

• #18   5. feb 2016 POLYSL ja jeg har hørt at det skulle gøre meget ondt at brække et ribben, men at det skulle være, være at bøje et ribben, kravebenet har jeg også prøvet at brække og syntes at det værste var da jeg skulle have sådan slynge på, men jeg har flere gode sjove historier fra mine hospitalsbesøg smiley

• #19   5. feb 2016 Kasper.

Du er ikke rask. smiley

• #21   5. feb 2016 Kasper

Det er jo netop blandingen af os gamle og jer unge som gør et site sjovt hvis man vælger at kigge på det positivt.

Hvis man lige skal bruge ironi:

Så kunne alle vi gamle sende vores indlæg til dig for at få dem blåstemplet eller forkastet - men så ville du nok ikke få ret meget tid med din søn for det kan godt blive til ret mange indlæg og så ville det jo være en sport at sende en helvedes masse til redigering - godkend - slet -

Du skriver ligegyldige indlæg - hvor er friheden til at skrive hvis man havde nogen til at sidde og bestemme hvad der må skrives om? det giver da overhovedet ingen mening

• #22   5. feb 2016 Polysl.

Hvorfor gider du?

Don Quixotes kæmpede også mod vejrmøller, og til hvilken nytte?

• #23   5. feb 2016 Markgreven

Fordi jeg er meget tolerant som jeg har lært som Admin på tv2 - her trak det virkelig tænder og har man først oplevet det så kan intet ryste mig.

Jeg kan så ikke komme nærmere ind på de sager da jeg jo har tavshedspligt og ikke må skrive om dem - men det kunne blive en hel serie af sjove og ret stressende indlæg-

• #24   5. feb 2016 Polysl.

Jeg var også admin på tv2, men derfor har min tolerance alligevel en grænse.

Du er sikker på du ikke er blevet tandløs på dine gamle dage?

På tv2 bloggen agerede du ikke som en logrende hund.

• #25   5. feb 2016 Polysl.

Måske husker du bedre mit admin navn som alan1959.

• #26   5. feb 2016 Hold nu op hvor tager i bare alt helt seriøst. Ta en slapper for dævlen da. God weekend

• #27   5. feb 2016 næ...allan

Kan ikke huske dig.....dog kan jeg huske en Allan men ikke 1959

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #28   5. feb 2016 Kasper J
    pas på de kommer med stokke...
    tag det lige roligt
    jeg er enig med med ham! smiley
    det er virkelig gået helt galt herinde smiley
    for et par år siden var det sjovt, at logge på herinde
    nu er det enten " news " der bliver postet af pensionister og ligne
    og ligegyldige spørgsmål der ville tage et par minutter at finde ud af via google eller andre søge maskiner på INTERNETTET !

https://www.youtube.com/watch?v=LTGdAGPDBpo

• #29   5. feb 2016 christian

Nu er alle spørgsmål faktisk stillet af unge mennesker som ikke gider google, og som kan findes i løbet af minutter. Hvem gider lige brug tid på den slags dovne indlæg?

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#30   5. feb 2016 Polysl

DIG! smiley du bruger tid på dovne indlæg og spam og crap osv osv osv.....

• #31   5. feb 2016 Så lad være med at læse dem.....for du er jo nød til at læse dem for at sige det er crap -ik? så har jeg jo opnået det jeg ville smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#32   5. feb 2016 Woooow!
    så har du opnået noget virkelig stort! Bravo
    få dig et liv, 59 år sidder med skyde våben på sine billeder, Steen Larsen det siger en del om dig smiley

• #33   5. feb 2016 Mit liv fejler ikke noget jeg er godt tilfreds....

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#34   5. feb 2016 Så er alt på sin rette plads smiley
    god weekend

• #35   5. feb 2016 Nogen af de unge herinde der kender en god luder?

Og nej det er ikke jeres kærester jeg er ude efter....

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#36   5. feb 2016 Christian og hvis du så bare ville komme med noget brugbart. Alt det du kommer med er jo enten falsk eller til intet nytte. Du spiller jo både smart herinde og på CG. Hvor de også siger du snakker om noget du ikke har forstand på.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#37   5. feb 2016 Spiller smart?
    nej, overhovedet ikke
    jeg aner ikke hvad bugbart er, men hvis jeg finder ud af det skal jeg nok komme med noget af det til dig

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#38   5. feb 2016 Tja taste fejl men svært for en uden hjerne at se.

Og husk lige

Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation eller i øvrigt er uhensigtsmæssig, bliver den slettet.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#39   5. feb 2016 Det er ikke hjernen der ser, smiley
    den er skam på sin rette plads

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#40   5. feb 2016 og det skulle komme fra dig?
    dobbeltmoralske taber

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#41   5. feb 2016 Tja det er hjernen der opfatter ting

Dobbelt moralsk øh hvor?

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#42   5. feb 2016 SÅ opfat dog du staver forkert hele tiden
    læs din tekst inden du ligger den ind på siden..

Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation eller i øvrigt er uhensigtsmæssig, bliver den slettet.
    OG LIGE DER ^

du hjælper ikke, det rager ikke dig = ikke din interesse
    og du er ligeså provokerne som jeg er !!
    hvad vil du?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#43   5. feb 2016 Hvis det er en der er en taber så er det da dig. Du kommer da kun ind i indlægget for at svine de nye til. Har du et problem med at få opmærksomhed eller hvad? Du spiller da smart i indlæg om kontanthjælp kæfter op om du kender reglerne, men så når beviset kommer frem klapper du i som en østers. Så snak da lige om en karl smart der er en taber smiley

*Lad dog disse folk være og find et andet indlæg hvis det ikke passer dig. De har sgu da lige så meget ret til at være her som dig.

Tja det er ikke at stave forkert når der mangler et bogstav, men ok det fatter du så heller ikke. Bruger et tastatur af lys. Og det kan ikke følge med derfor mangler der tit bogstaver.

• #44   5. feb 2016 Lasse.

Lad nu Christian være, han leder efter sit smølfe kostume til på søndag.

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#45   5. feb 2016 smiley Tror mere kan kommer som en primadonna smiley Så han igen får lidt opmærksomhed.

• #46   5. feb 2016 Måske som ballerina, med fine balletsko. smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#47   5. feb 2016 Bare fordi jeg kan lide at gå i kjole skal i fandme ikke lave sjov med det!
    havde det her været US&A så havde jeg sagsøgt jer!

og okay. jeg har ikke altid ret
    jeg havde ikke tænkt over det med kontanthjælp, jeg var selv lige blevet færdig på grundforløb som bygningsmaler og kunne ikke finde en læreplads.
    så jeg prøvede at søge kontanthjælp hvilket jeg ikke kunne fordi det var en videregående uddannelse, så jeg fik en enkeltydelse og efter 21 dage fandt jeg endelig et firma jeg kunne komme i lære i..
    jeg havde ikke læst op på det siden! smiley
    men der var jeg forkert på den...
    er helt enig med dig smiley
    og jeg er ikke en karl smart, jeg er bare mig selv smiley
    ligesom alle andre bag en skærm

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#48   5. feb 2016 Så hvorfor (undskyld mit sprog) fanden i helved. Begynder i så kaldte unge, så på alle disse ligegyldige og latterlige intet sigende indlæg mod de nye? De bryder ikke sidens regler eller noget. Det er kun jer der gør det. Jeres indlæg har jo intet indhold andet end se mig se mig i er dumme jeg er den kloge. Som så får jer til at fremstod som de dumme. Sorry to say men sådan er det. Og jeg er midt i mellem hverken ung eller gammel. Men skammer mig sgu over de unges opførsel.

• #49   5. feb 2016 Var det dig Christian, der var med i morgen tv som voksen baby?

Nå, nu vil jeg gå i seng, du ved de gamle skal sove....

ZZZZzzzzzz.....

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#50   6. feb 2016 Umuligt. Jeg er aldrig vågen om morgen smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#52   6. feb 2016 Prøver du at være sjov ? smiley
    står op hver morgen kl 5:15 og knokler på til kl 15...
    dog ikke lige i weekenden, der kan jeg godt sove " længe " til kl 7-8

• #53   7. feb 2016 Ja det var så den lille fortælling om et hospitals besøg, man må sige at det har fået en enorm interesse, hele 52 indlæg plus mit, det er rigtigt flot med den gejst det har bevirket hos folk.
    Jeg er virkelig imponeret over hvor langt en diskussion kan trækkes i langdrag. Det er en blanding af nonsens og skænderi som man kun kan trække på smilebåndet af. Eller blive indigneret over, sikke noget venner, hold nu op med at svine hinanden til, Spring de indlæg over som i ikke gider, og kom videre med jeres liv. Negativitet skader mere en selv end andre, Kan i ikke mobilisere en form for forståelse for andre og deres indlæg så hold jer fra det og bibehold lidt positivitet. smiley

Kommentér på:
HISTORIEN OM: ET AF MINE HOSPITALSBESØG NR.1.

Annonce