trang til rygning / smøger trang til rygning / smøger
Hej BB
Jeg vil gerne høre fra folk herinde om de har den samme trang til rygning selvom man er stoppet.
Jeg har ikke røget i snart 9 år. Jeg røg nærmest 30-35 smøger dagligt.
Jeg har været glad for at være stoppet.
Men her de sidste 3-4 uger er trangen kommet tilbage. Jeg har altid haft trangen men ikke så voldsom som her på det sidste.
I går var jeg så tæt på at købe en pakke og ryge...
Hvad fanden skal jeg gøre. Jeg føler mig som en narkoman. Vil sige at jeg har været meget stresset pga. mit arbejde og lidt små problemer med konen her på det sidste. Måske savner jeg at slappe af.
Er der nogen der har gode råd... Hvad gjorde i / du hvis trangen har været det samme.
Gode råd er velkommen.
plz hold tråden ren
Tak
God dag alle i søde mennesker.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
Tag pauser og slap af.
Tal med en ven om problemerne inden de vokser.
Få inspiration på rygestopkursus.
Egne erfaringer.
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Du skal i stedet tænke på alt det negative ved cigaretter når trangen melder sig.
Og som Curt skriver er det din rygrad du skal køre den hjem på.
Du ser rimelig veltrænet ud, så tag nogle sit ups eller tving dig til at tænke på noget andet. Jeg krydser fingre for dig. Synd at ødelægge din krop og 9 års sundhed.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Har været ramt af stress og damen er også skredet, men ryger stadig ikke, så hvis JEG kan lade være, så kan du også
Jeg stoppede iøvrigt uden nogen former for hjælpemidler, men har altid en pakke tyggegummi på mig, det har hjulpet meget.
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 109 Svar: 505
Jeg mistænker det er pga. stress og lidt a la wife problems.
Men jeg starter da noget med tyggegummi,, det hjælp også da jeg stoppede helt..
tak og god dag alle.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.938
Og så kan jeg desværre se, at der er en profil her, der ikke kan holde din tråd ren - det er godt nok trættende og en klar overtrædelse af BB's regler, det er ikke tilladt at håne og hænge profiler ud, men hvor tager du det pænt, Esben.
feb 2010
Blogger
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
feb 2010
Og Esben, det er vel ikke relevant for noget som helst, hvordan jeg ser ud, hvad jeg vælger at kalde mig selv eller hvilken alder jeg bruger?
Kirstine12, hvad er fake? Hvis du hentyder til mig, så er jeg ikke fake og har aldrig været det
Blogger
Jamen det havde han jo allerede gjort, da du modererede mig
Cantona, næste gang du får lyst til at lege moderator, så læs lige reglerne først, OK
feb 2010
Esben havde IKKE modereret noget som helst inden jeg skrev, ellers skrev jeg nok ikke
Hvorfor skal jeg læse reglerne og i hvilket sammenhæng? Hvis der er nogen som kommer med skjulte hentydninger til noget, så er da bestemt ikke mig, så mon ikke du skulle stikke piben lidt ind og lade Curt være i fred?
Blogger
Du skriver netop, at du ikke kan henvise til et indlæg der er slettet af Esben, men tillader dig at moderere mig, og bagefter oplyser, at du moderere ud fra det slettede indlæg.
Du har vist flaget i al offentlighed - det er bare det bedste
feb 2010
Esben skrev, at Curt havde blokeret ham og det svarede Curt på, så jeg kan vitterlig ikke se, hvad DU skal blande dig for, med dine skjulte hentydninger i #11
At både Curt og Esben så efterfølgende vælger at moderere, må stå for deres regning.
Så aner ikke, hvor du mener jeg moderere noget som helst henne
Jeg er bare pisse træt af at se, at du har så pisse travlt med at snige den ene smarte bemærkning efter den anden, når Curt skriver noget.
Lad dog manden være i fred!
feb 2010
Blogger
Vi er flere, der er trætte af din indblanding snart sagt i alle vores tråde, du har ingen kompetence til at lege moderator, jeg skal ikke spørger dig først, hvad jeg må skrive - min bemærkning i #11 skriver jeg udlukkende udfra trådoprettes ønske om at holde tråden ren, men udover Kurt og Esben har du så også formået at ødelægge denne tråd.
Jeg ser nogle karaktertræk - trangen til at blande sig i online debattråde for at skabe kaos og være smart med høj cigarføring
feb 2010
God dag smukke
Blogger
jan 2007
var meget meget tæt på. Man skal vist bare være stærk i sindet.
Men må indrømme at jeg hader lugten af de kræftkaldende smøger men trangen kommer stadigevæk.
god aften
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
jan 2007
trang til rygning / smøger