608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

trang til rygning / smøger trang til rygning / smøger

Hej BB

Jeg vil gerne høre fra folk herinde om de har den samme trang til rygning selvom man er stoppet.

Jeg har ikke røget i snart 9 år. Jeg røg nærmest 30-35 smøger dagligt.

Jeg har været glad for at være stoppet.
Men her de sidste 3-4 uger er trangen kommet tilbage. Jeg har altid haft trangen men ikke så voldsom som her på det sidste.

I går var jeg så tæt på at købe en pakke og ryge...

Hvad fanden skal jeg gøre. Jeg føler mig som en narkoman. Vil sige at jeg har været meget stresset pga. mit arbejde og lidt små problemer med konen her på det sidste. Måske savner jeg at slappe af.

Er der nogen der har gode råd... Hvad gjorde i / du hvis trangen har været det samme.

Gode råd er velkommen.
plz hold tråden ren

Tak
God dag alle i søde mennesker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trang til rygning / smøger
  • #1   1. mar 2016 Hav altid plaster eller lign. i lommen!
    Tag pauser og slap af.
    Tal med en ven om problemerne inden de vokser.
    Få inspiration på rygestopkursus.
    Egne erfaringer.

• #3   1. mar 2016 Ja det er ikke godt, du falder ind i en narresut trang, cigaretter er hygge tryghed og en følelse af velvære ved suget det giver. Når man er i en form for krise så kommer lysten til at falde tilbage på noget velkendt.
    Du skal i stedet tænke på alt det negative ved cigaretter når trangen melder sig.
    Og som Curt skriver er det din rygrad du skal køre den hjem på.
    Du ser rimelig veltrænet ud, så tag nogle sit ups eller tving dig til at tænke på noget andet. Jeg krydser fingre for dig. Synd at ødelægge din krop og 9 års sundhed.

• #4   1. mar 2016 Røgfri i snart 2.5 år og jeg får indimellem stadig trangen.. Hvad jeg gør for at fjerne fokus? Hmm.. Jeg går hvertfald ikke ind og køber en pakke, for så vil jeg komme til at hade mig selv for det..

Har været ramt af stress og damen er også skredet, men ryger stadig ikke, så hvis JEG kan lade være, så kan du også smiley

Jeg stoppede iøvrigt uden nogen former for hjælpemidler, men har altid en pakke tyggegummi på mig, det har hjulpet meget.

• #7   3. mar 2016 Jamen tak for alle de gode råd.... Som jeg skrev så har trangen altid været der i de sidste 9 år. Men bare her på det sidste er den extrem.

Jeg mistænker det er pga. stress og lidt a la wife problems.
    Men jeg starter da noget med tyggegummi,, det hjælp også da jeg stoppede helt..

tak og god dag alle.

• #11   7. mar 2016 Er selv X-ryger og ved, det er svært - men hold ud - og jeg vil garantere dig, at din trang og så den virkelige oplevelse efter så mange år, er slet ikke det samme, du vil blive enormt skuffet, jeg hoppede selv lige i efter et år og hvor blev jeg skuffet, det smagte slet ikke som den gang ... smiley - håber, du kan bruge min erfaring.

Og så kan jeg desværre se, at der er en profil her, der ikke kan holde din tråd ren - det er godt nok trættende og en klar overtrædelse af BB's regler, det er ikke tilladt at håne og hænge profiler ud, men hvor tager du det pænt, Esben.

• #12   7. mar 2016 Nu piskede Esben så selv stemningen op Jetset, så kom lige ned derfra smiley

• #13   7. mar 2016 Kan du give mig et # nr - så jeg selv kan få syn for sagen, for det kan jeg ikke finde i den påstand i #12.

• #16   7. mar 2016 Måske det er fake smiley who knows.

• #17   7. mar 2016 Bliver svært Jetset, når Esben selv vælger at slette, det jeg hentydede til.

Og Esben, det er vel ikke relevant for noget som helst, hvordan jeg ser ud, hvad jeg vælger at kalde mig selv eller hvilken alder jeg bruger?

Kirstine12, hvad er fake? Hvis du hentyder til mig, så er jeg ikke fake og har aldrig været det smiley

• #19   8. mar 2016 Bliver svært Jetset, når Esben selv vælger at slette, det jeg hentydede til. #17

Jamen det havde han jo allerede gjort, da du modererede mig smiley - det er en om'er - men du synes så, det er OK, at Esbens slettede indlæg bliver genfortalt i - nååhr ja, 3 indlæg slettet, der er nok en Kurt J, der har fået kolde fødder.

Cantona, næste gang du får lyst til at lege moderator, så læs lige reglerne først, OK smiley

• #20   8. mar 2016 Hvad snakker du om Jetset??

Esben havde IKKE modereret noget som helst inden jeg skrev, ellers skrev jeg nok ikke smiley

Hvorfor skal jeg læse reglerne og i hvilket sammenhæng? Hvis der er nogen som kommer med skjulte hentydninger til noget, så er da bestemt ikke mig, så mon ikke du skulle stikke piben lidt ind og lade Curt være i fred?

• #21   8. mar 2016 Du lyder som om, du var hans søn, læs på lektien. Det er ikke Esben der moderere, men dig der prøver, at moderere.

Du skriver netop, at du ikke kan henvise til et indlæg der er slettet af Esben, men tillader dig at moderere mig, og bagefter oplyser, at du moderere ud fra det slettede indlæg.

Du har vist flaget i al offentlighed - det er bare det bedste smiley - alt er noteret.

• #22   8. mar 2016

Esben skrev, at Curt havde blokeret ham og det svarede Curt på, så jeg kan vitterlig ikke se, hvad DU skal blande dig for, med dine skjulte hentydninger i #11

At både Curt og Esben så efterfølgende vælger at moderere, må stå for deres regning.
    Så aner ikke, hvor du mener jeg moderere noget som helst henne smiley

Jeg er bare pisse træt af at se, at du har så pisse travlt med at snige den ene smarte bemærkning efter den anden, når Curt skriver noget.

Lad dog manden være i fred!

• #23   8. mar 2016 Og noter du bare løs smiley

• #24   9. mar 2016 Jeg er bare pisse træt af at se, at du har så pisse travlt med at snige den ene smarte bemærkning efter den anden, når Curt skriver noget. Jr. cantona.

Vi er flere, der er trætte af din indblanding snart sagt i alle vores tråde, du har ingen kompetence til at lege moderator, jeg skal ikke spørger dig først, hvad jeg må skrive - min bemærkning i #11 skriver jeg udlukkende udfra trådoprettes ønske om at holde tråden ren, men udover Kurt og Esben har du så også formået at ødelægge denne tråd.

Jeg ser nogle karaktertræk - trangen til at blande sig i online debattråde for at skabe kaos og være smart med høj cigarføring smiley smiley smiley

• #25   9. mar 2016 Sjovt, så har jeg også hørt fra flere sider, at du har tendens til at stikke snuden frem i alt smiley

God dag smukke smiley

• #26   9. mar 2016 Det kan du godt bilde mig ind smiley smiley smiley - det samme til dig smiley

• #28   9. apr 2016 Nå men for at komme tilbage til mit tråd. så holdt jeg det ud...

var meget meget tæt på. Man skal vist bare være stærk i sindet.
    Men må indrømme at jeg hader lugten af de kræftkaldende smøger men trangen kommer stadigevæk.
    god aften

• #30   10. apr 2016 Hvor er det sejt, hold ud, og om et stykke tid vil du tænke hvad skulle jeg med de smøger, de stinker jo fælt. Godt med en stærk rygrad. smiley smiley smiley

• #31   10. apr 2016 ikke nok med de stinker, det jo sindsyg dyrt at købe smøger nu i forehold til 10 år siden

Kommentér på:
trang til rygning / smøger

Annonce