INFLUENZA/LUNGEBETÆNDELSE - EPIDEMI ELLER HVAD. INFLUENZA/LUNGEBETÆNDELSE - EPIDEMI ELLER HVAD.
Ja det er måske grundet min alder at jeg har haft lungebetændelse to gange på fire måneder og hvor jeg faktisk ikke tror jeg blev færdigbehandlet med den første lungebetændelse , jeg har ellers aldrig haft lungebetændelse og nu har jeg jo fulgt lidt med i talen om sygdom og må sige altså sige at jeg aldrig har hørt om så mange syge grundet lungebetændelse, så har eller er der det lægerne kalder for en epidemi inden for lungebetændelse eller er folk bare general nogle pivskider der går til længen for at få "ynk" jeg må jo så lige sige at jeg syntes det tager meget lang tid for at komme over sådan lungebetændelse (træt og gammel) og måske influenzaen også spiller en rolle i hverdagen.
Lad mig nu så til sidst sige at jeg ikke ønsker det evige liv
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Æde kanin foder, en masse grønsager, ingen kød, sove i 12 timer og have et arbejde hvor man ikke har et løft over 12 gram.
De som følger det er mega sunde og løber kilometer dagen lang, men nu er livet mere end som beskrevet - jeg ville ikke leve med ovenstående men finde en middelvej for er man oveni religiøs så er livet færdig hvis man tager ovenstående bogstaveligt.
En ting forstår jeg ikke - for alle i vores familie er døde i en høj alder på trods af god mad, kød mellem tænderne - hygge - ingen løbeture ikke altfor mange grønsager og kanin foder
Hvad er ideen i at leve længe hvis der ingen kvalitet er?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 5 Følgere: 106 Emner: 25 Svar: 1.193
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/midtvest/danmark-ramt-af-epidemi-saerligt-boern-er-ramt
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
INFLUENZA/LUNGEBETÆNDELSE - EPIDEMI ELLER HVAD.