{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Ventetiden. {{forumTopicSubject}}

Ja et sted skulle det sættes ind og sundhed og ventetid "kunne godt stå godt sammen eller hvad"?
Jeg ved vi er en del der er kommet op i den alder hvor vi jo tænker "lidt" mere over tingene, så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om ventetid.
Ventetiden kunne jo være når i handler ind og står i en kø og venter 10 - 15 - 20. minutter om dagen eller i måske pendler dagligt om så må vente på et tog der er forsinket 30.minutter.
Det kunne jo også være at du kørte til København dagligt og så sad i kø 60.minutter.
Jeg kunne jo sætte mange eksempler op, men syntes i sådan ventetid er ok, eller stresser i som mange andre?
Jeg ved at jeg vil rydde hele motorvejen i bare galskab over den dårlige køkultur, for er ret sikker på at mange "bare" gerne vil hurtigt hjem.
Tænk lige på hvor mange dage/uger/måneder der går på ventetid "forstår i hvor jeg vil hen" og det kan da ikke være sundt med al den ventetid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventetiden.
Kommentér på:
Ventetiden.

Annonce