{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weight Gainer sundt - usundt?
  • #1   9. feb 2008 Slet ikke smiley Medmindre du bliver så fed at du får sukkersyge, blodpropper eller sådan noget smiley

• #2   9. feb 2008 rasmus,, overhovedet ikke.. bare rolig

• #3   9. feb 2008 Se afsnittet fra South Park - Weight Gainer 2000 smiley

Nej, det er det vel ikke.. men husk at du stadig skal ha en varieret kost, og wheight gainer helst ikke skal erstatte nogle måltider

• #4   9. feb 2008 Det giver bumser i starten- Når du ændre din kost meget, giver det bumser, jeg døejede selv med bomser de første 2 uger- men nu er min overkrop og ryg, helt fri fra bumser. Så ikke bliv bange, når du starter med bumserne, de går væk, når kroppen har vændet sig til det

• #5   9. feb 2008 Ok hehe det er bare fordi jeg har trænet i omkring halvandet år og nu vil jeg gerne blive større syntes ik træningen er nok længere

• #6   9. feb 2008 Men tusind tak til jer alle i får lige en x-høj hver for de gode svar smiley

• #7   10. feb 2008 Weight gainer er ganske ufarligt. det eneste der kan ske er noget uren hud og lidt tynd mave i starten.. hehe... Men kroppen/maven vænner sig til det med tiden.

Men ud over gainer skal du huske at spise sundt og varieret. Det er ikke sikkert du får noget ud af gainer (gjorde jeg f.eks ikke) Alles krop er forskellig, så det kan være du kan klare det ved bare at lægge lidt af din kost om.

Nu har du ikke nævnt om hvordan du spiser osv, en noget der virker for mig er 6 måltider om dagen (3 store/3 små) Det sidste måltid ligger umiddelbart lige inden jeg går i seng. Men nu køber jeg snart en omgang gainer igen til at supplere min mad med.

• #8   10. feb 2008 Jeg tænker en del på min kost jeg spiser 5 måltider om dagen 3 store og 2 små

• #9   10. feb 2008 Rasmus> Det har os noget at gøre med HVAD du spiser...?

• #10   10. feb 2008 Jeg spiser fornuftigt da jeg går meget op i at prøve at blive støere.

• #11   10. feb 2008 Husk dine vitaminer os...

• #12   10. feb 2008 Gør jeg skam også jeg starter dagen med noget frugt og havregryn

• Frederik L
    Frederik L Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #13   16. mar 2013 Det er ikke decideret farligt, men sundt er det altså ikke. Du skal tænke på at alle de kalorier, løber igennem din krop. Det er en voldsom omgang for specielt nyrerne. Derfor er det vigtigt at drikke så meget vand, som overhovedet muligt, ellers kan det være skadeligt.

Derudover er der nogen forskere, som mener det er kræftfremkaldende. Dog er det ikke bevist, men Weight Gainer har jo ikke mange år på banen, og derfor er det ikke muligt at teste det for diverse ting. Ihvertfald ikke for sygdomme som kræft.

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #14   8. maj 2013 Frederik: Dine nyrer bliver ikke mere påvirkede af WG end den samme mængde kalorier fra mad. Det er desuden proteinindtaget der øger belastningen på nyrerne og ikke bare "kalorier" som energimåleenhed.

WG er, som udgangspunkt, valle proteinpulver og maltodextrin. Hvorfor skulle det være kræftfremkaldende mere end så meget andet? Stegt kød og forarbejdede kødprodukter er sandsynligvis meget mere kræftfremkaldende

Kommentér på:
Weight Gainer sundt - usundt?

Annonce