{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

kasper k
kasper k
Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138

bryster til brystkasse hvordan {{forumTopicSubject}}

hey gutter smiley

har fået meget mave og ligesom sådan noget patter ting når man er overvægtig smiley

har smidt 10 og kan ses et godt stykke på maven men kan ikk rigtig lave en ordenlig brystkasse smiley

hva har i nogle forslag :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryster til brystkasse hvordan
  • #1   17. feb 2008 Træn træn og træn... en "brystkasse" kommer ikke af sig selv...

• #2   17. feb 2008 Jakob K> Du mener bryst og triceps... Og det er ikke bøjninger, det er rent faktisk "armstrækkere" da du bruger triceps til at strække armen...

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #3   17. feb 2008 SK N - det var da godt du lige kom med den sidste kommentar der, jeg er sikker på Kasper overhovedet ikke havde fået noget ud af Jakobs råd, hvis ikke du havde pointeret, at det hedder "armstrækkere", og ikke "armbøjninger"... klapklap

• #4   17. feb 2008 ROR> Det var nu mere for at rette på at det IKKE er bryst og BICEPS, men bryst og TRICEPS han bruger...

Så klap klap til dig også...

• #5   17. feb 2008 Thez> Det er lige det der med at have styr på anatomien inden man begynder at udtale sig ja smiley

• #6   17. feb 2008 Jakob K> eksempel på sådan en fodboldstrækker?

• #7   17. feb 2008 Jakob K> det er stadig triceps.... når du træner bænk træner du også triceps!!

• #8   17. feb 2008 Jakob K> Jo bredere du holder i bænkpres, jo mere går den i bryst/triceps.

Det er det samme med "fodboldstrækkere"

Dog kan du træne Biceps ved at "holde igen" når du sænker kroppen mod gulvet/jorden.

Men pyt, vi forstår hinanden.

• #9   17. feb 2008 Jakob K> Yep, vi skal lære af hinanden. jeg suger så meget viden omkring træning og muskellære og kost som overhovedet muuligt lige for tiden.
    Det giver nok mere mening hvis du læser profilbeskrivelse smiley

• #10   17. feb 2008 Jakob K> Så er vi jo pro på hver vores område smiley

Træning med egen vægt kan man også komme rigtig langt med. Kropshævninger osv kan give rigtig gode resultater. Det bruger jeg os selv i min træning. samt dragon flags til maven.

• #11   17. feb 2008 Jakob K> Nej, det giver ikke store muskler, men stadig gode resultater. Nogen træner jo for at blive kæmpe, jeg træner for at se markeret ud og stadig være i god form. Der skal dog bygges noget størrelse på endnu smiley

dragon flags er konge øvelsen til maven, og så med woodchops, så har man maven til at lege strandløve til sommer smiley

jeg kan sgu ikke stå på hænder, så falder jeg sikkert ned på hovedet, hehe. Men bruger ofte pilates bolde i min træning, til netop at få noget balance ind i træning os. Vil gerne op at stå på sådan en bold og lave squats, så ved man at man er ved at være der smiley

Har du hørt om Kineses? Det vil nok være noget for en springgymnast som dig? Det bruger jeg os, har vi i centret, det er super synes jeg.

• #12   17. feb 2008 Det er styrketræning i 360 grader smiley Det består af 4 maskiner, alpha, beta, delta og gamma. Ud fra de 4 maskiner kan du træner HELE kroppen. Der er omkring 250 øvelser i dem. (nogen ligner meget hinanden, men de er forskellige på dem måde at man i nogle skal bruge f.eks bolde osv)

http://www.youtube.com/watch?v=i7ZbKGTT8DM

Præcis sådan en der vi har i centret.

• #13   17. feb 2008 Og du kan så justere vægten som på alle andre maskiner, ved at flytte splitten...

• #14   18. feb 2008 Jakob K> Det er sgu godt synes jeg... Jeg var os sådan lidt "hvad fanden er det"... Men er sgu overrasket.

Foreslå det, tror du vil blive positivt overrasket smiley

• #15   18. feb 2008 MIn seng kalder først om godt og vel 5 timer... Årets højdepunkt hvad angår sport kommer i nat smiley

Og lige over da...

nat nat

• kasper k
    kasper k Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 95 Svar: 138
    #16   18. feb 2008 tak for rådene men det må vente lidt med de arm strækker eller hva i siger er ikk stærk nok til løfte mig selv sådan endu

• #17   18. feb 2008 Kasper> Det kommer hurtigt... Du skal bare starte med at tage dem du kan, så kommer der lynhurtigt flere og flere...

Kommentér på:
bryster til brystkasse hvordan

Annonce