{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Fremtidsdrømme - og drømme generelt {{forumTopicSubject}}

- Hvad er jeres fremtidsdrømme? ( - muligvis problematiske at opnå)

- Hvad går i og dagdrømmer om?

Synes dette er et meget interessant emne, og er ret så nysgerrig efter at høre hvad jeres drømme er i livet, og hvordan i vil udleve dem, hvis i altså har det i sinde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremtidsdrømme - og drømme generelt
  • #1   9. mar 2008 Admin bedes venligst flytte dette til "Off Topic".

    Beklager.


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #2   9. mar 2008 Jeg er igang med uddann. Som automekanikker. og min største drøm lige PT er at starte et Performance firma med mine to beste homies, som er pladesmed og finanserer. selvfølgeligt vil jeg da gerne tjene lidt ekstra ved det, men bare så længe jeg trives med det jeg laver så jeg lykkelig !

  • #3   9. mar 2008 Hov glemte helt selv at besvare mine spørgsmål.

    Fremtidsdrømme:
    Lyder måske latterligt, men kunne godt tænke mig at bo i fri natur i en periode. Leve uafhængigt af andre mennesker og sørge 100% for en selv. Udover det kunne jeg godt tænke mig at bo i udlandet og måske blive en god omtalt tatovør.


  • #4   9. mar 2008 Nicklas J:

    Lyder som en god idé, håber du får din drøm virkelig gjort - hvilket jeg er sikker på du gør hvis du ønsker det nok smiley


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #5   9. mar 2008 Jeg brander skam for det, men nu må man se smiley men jeg har faktisk selv tænkt over det med naturen, være helt fri fra alt og ikke skal have alle de samme kedelige pligter at skulle udføre. sådan en drøm er sq cool !

    Og også hatten af for Thor castrol. især det sidste !


  • #6   9. mar 2008 Ja Thor - Den dejlige drøm har vi fleste sq' smiley

    Det er sjovt, hver gang jeg oprette seriøse tråde herinde på Baboom får jeg kun få svar. Det siger lidt om brugerne.


  • #7   9. mar 2008 Tjah .. Lige for tiden går jeg og spekulere rigtig meget på om man sku lægge lidt til side hver måned, og så hen a vejen bit by bit købe lidt a firmaet .. Mester siger han holder om 10 år .. Så hvis nu jeg har ska vi sige, 40%? i firmaet til den tid, så det bare et spørgsmål om et lille lån i banken og så har jeg mit eget firma med noget som jeg kan li at lave smiley

    Det stadig store tanker/planer .. Men det sku noget jeg seriøst overvejer..

    Og så self kone og børn smiley Men det haster ikke ,.


  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #8   9. mar 2008 Hvad slags arbejde er det ?

  • #9   9. mar 2008 Industrilakering .. Og firmaet har de bedste priser og det bedste ry i hele området! En rigtig stor kundekreds..! Det nok 1 ud a 100 der har noget at klage over .. Og jeg sætter sku en ære i at sørge for det blir sån smiley Og så det jo os et rigtig godt firma at starte med smiley Ingen reklamer nogen somhelst steder .. Ren og skær stamkunder og anbefalinger vi lever a ..

Kommentér på:
Fremtidsdrømme - og drømme generelt

Annonce