Messias. Messias.
Ja i skal lige have en af de hurtige og det sker jeg møder et møder nogen der tror de er messias altså at de kan helbrede ved at give et eller andet medicin i x-antal dage - eller de tror at de ved at sige et par (magiske ord) igennem en telefon og jeg taler om læger altså ja jeg har mødt 2 af sådan slags i mit liv og den ene gang var for over 4-årtier siden kom der en psykiater til mit hjem og lad mig kalde ham for (messias D. første) og han talte med mig i 10. minutter gav mig et glas piller og sagde så at nu skulle jeg komme op til ham 14 dage senere - jeg har ikke set den psykiater siden.
Messias D. anden ringede jeg til i går (i ved det er godt at have den direkte linje) til lægen da jeg mangler en bestemt medicin og der har været bøvl med min medicin siden jeg har skiftet læge + jeg jo blev afsluttet ude fra psykiatrien (ikke fordi jeg er rask) nej det er fordi det nye psykiatrihospital er af så ringe kvalitet at kun folk der har været i spjældet vil kunne syntes om det - når men tilbage til messias D. anden hun vil så se mig LIVE altså på mobilen og om det var mig eller i den anden ende ved jeg sku ikke og nej det gik slet ikke og jeg kommer altså ikke rundt som andre og da slet ikke hvis jeg ikke har min medicin + at jeg nok ikke vil være særlig rar hvis jeg skulle tøffe rundt med et bundbind.
Så nu har jeg jo ringet til den psykiater som har fulgt mig en del år og må vi se om han har tid til at ringe til mig i morgen og lad mig bare sige at jeg er rasende og det er ikke normalt - så systemet og min bare røv.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 267 Svar: 9.969
Jeg ønsker det bedste for dig
dec 2014
dec 2014
Messias.