Akryl negle vs. gel negle {{forumTopicSubject}}
Jeg spørger ikke hvilket er bedre, men er MEGA forvirret.
Her for 3 måneder siden var jeg inde og få lavet hvad jeg troede var akryl negle - som blev lavet ligesom denne tutorial viser
(link fjernet)
Med en forskel - til sidst så kom hun noget lak på og stoppet min hånd ind under en uv lampe. Når jeg kigger på Gel negl tutorials ser det ud som om at de bare får påsat tippen og så bare malet over med en lak, ind i maskinen og så vupti bum så er man good to go.
Og jeg har fået afvide at det kun er gel negle der skal bruge en uv lampe maskine tingest - hvad hulen foregår der! jeg fatter hat!
Jeg vil gerne vide hvad er hvad og hvordan det hele hænger sammen, også når man kigger inde på visse sider som sælger udstyret hvis man vil starte og lave selv, så synes jeg også der er en frygtlig masse bøtter og ting med til gel negle kits i forhold til hvad deres tutorials viser man skal gøre for at lave dem....
SÅÅÅÅÅ HJÆÆÆÆÆÆLP MIG DOG!!!!!!!!!!!!!
lidt hysterisk måske - lol
please hjælp?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 176
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 138
Simon - gider du bede hende kigge forbi mit indlæg når hun kommer hjem? lol
Super sødt af dig at kigge forbi og kommentere med din begrænset viden top nice - sådan lidt ligesom hvis jeg skulle kommentere et indlæg om at lægge kloak i et hus - lol hørt lidt om det med ved nada!
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 57
jan 2008
Tak for svaret - så er mit spørgsmål - hvad er bedre? Akryl eller gele? med hensyn til neglenes sundhed osv. og hvor længe det holder?
maj 2007
maj 2007
jan 2008
Tusind tak for informationen - hvis man skulle købe et opstarts kit hvad synes du man skulle starte med?
Jeg er ude på at finde ud af om det er noget jeg har flaire for, og hvis jeg har så overvejer jeg at tage uddannelsen.
Hvad er nemmest at lægge farver og mønster i og sådan noget?
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 320
jan 2008
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 320
maj 2007
jan 2008
maj 2007
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 45
maj 2007
maj 2008
Følger: 1 Svar: 5
Jeg har været negletekniker i snart 6 år og er uddannet hos Akzent Direct og underviser nu selv. jeg bor og underviser i kbh, men hvis man er min. tre på et hold underviser jeg gerne rundt omkring i landet:0)
Se meget gerne min hjemmeside: www.nailcraft.dk
Ellers kontakt mig gerne for mere info samt tidsbestilling:0)
Ha´en fortsat dejlig søndag:0)
Mvh.
Maria - Nailcraft
Akryl negle vs. gel negle