Corona-stik med bivirkninger Corona-stik med bivirkninger
Der er et emne, der tilsyneladende bliver holdt hemmeligt.
I den sidste uges tid, har jeg hørt, at der er mange ansatte i plejen og sygehusene, der har fået coprona-stikket.
En ansat i hjemmesygeplejen har fravalgt vaccinen. Det har hun fordi, der er mange af kollegerne, der har været syge bagefter, og endda sygemeldte efter stikket.
Min kone havde kontakt til sygehuset, der havde lovet at en læge ville ringe tilbage. Da hun ringede igen, for at høre om hun var glemt, fik hun at vide, at der var mange der var sygemeldte, efter at hele personalet var blevet vaccineret.
Hvorfor har vi ikke fået den oplysning ud i offentligheden??
Det ligner en bevidst strategi, at det holdes hemmeligt.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Men pt. har jeg ingen lyst til at få det det gule Corona lort sprøjtet ind - Men man kan jo tvinges via det vaccinepas som man arbejder på hvis jeg vil rejse - som jo i grunden er en tvungen måde at tvinge folk til at lade sig vaccinerer.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 613
Det er tegn på, at du overhovedet ikke følger med, rigtigt mange bliver syge eller utilpasse efter stik, nøjagtigt ligesom hvis de blev vaccineret mod influenza eller lungebetændelse, de er helt normalt.
Mange i ældreplejen og lign. steder fortæller/skriver at de bliver dårlige efter stik, og at de har fået at vide, at hvis de føler sig dårlige, skal de blive hjemme.
Jeg kender flere som arbejder både på sygehus og i hjemmeplejen, som udnytter det, og tager et par dage, som de selv mener er "velfortjente" grundet det øget pres der ligger på dem, grundet corona.
Corona-stik med bivirkninger