259 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Ventetider i sundhedssektoren. (positivt) Ventetider i sundhedssektoren. (positivt)
Her er en positiv melding, for en uge siden fik jeg indkaldelse til scanning, med en tid 1.nov OK
Men her til morgen ringer min telefon kan du vil du har jeg et afbud
kl. 14,30 så meget fin service.
1 synes godt om
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 331 Svar: 2.129
forsikringen.
dec 2012
Min sundhedsforsikring bliver 100% betalt af min arbejdsgiver. Det samme med tandlæge og jeg kan få et nyt sæt briller en gang om året, uden at skulle have penge op af lommen. Ofte betaler arbejdsgiver størstedelen, og man skal selv betale et mindre bidrag hver måned, eller hver gang man er ved lægen (typisk 75-150 kr.), men jeg har for det meste fået alt betalt af arbejdsgiver.
Jeg arbejder indenfor IT og der er det meget normalt at få alt betalt.
apr 2019
Du og din arbejdsgiver betaler alt selv, i Danmark er læge og hospital gratis,
Så hvis du mener landet hvor du bor er bedre end det Danske system, vil jeg da gerne
høre navnet på landet.
dec 2012
Der er intet der er gratis i Danmark, man betaler en ekstrem høj skat, hvilket så giver fri adgang til bl.a. sundhedssystem, uddannelser m.m. Prisen for "gratis" behandling er jo derfor direkte afhængig af hvor meget man tjener.
Selvom jeg selv skal betale for min datters uddannelse, og evt. selv skulle bidrage til min sundhedsforsikring (som jeg så ikke gør), så er der stadig rigtig god økonomi i det for mig at betale selv, og til gengæld have en lavere skat.
dec 2012
Ja, jeg har også kun hørt godt om det Canadiske system.
apr 2019
hjælp, det kan de garanteret ikke i det land hvor du bor.
Fordi du har et godt betalt job så kan det ikke sammenlignes med det system der er i Danmark.
Her kan alle få hjælp uden at have et godt betalt job.
Mit forbillede med hensyn til, at være glad for Danmark er Lars Larsen, han betalte sin skat uden, at pive.
apr 2019
At sundhedsvæsenet har for lidt personale og for lidt penge kan jo kun forbedres med et X det rigtige sted. Men hvor det rigtige sted er ved jeg ikke.
Ventetider i sundhedssektoren. (positivt)