{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Motionsmotivation {{forumTopicSubject}}

Skørt ord, nå men:

Sagen er den, at jeg synes jeg vejer lidt for meget, og gerne vil tabe mig.
Jeg ved godt hvordan osv., men det kniber med at tage sig sammen til at komme afsted og gå/løbe nogle ture osv.
Det er i bund og grund mit problem, men min kæreste er heller ikke alt for vild efter at gå med. Det er ellers 10000 gange lettet hvis der var lidt opbakning fra den kant også.

Men mit spørgsmål ender nok ud i:
Hvad gør man når man gerne vil motionere noget mere, men kæresten ikke deler ens "interesse" og derfor ikke ligefrem støtter en særlig meget?
Hvordan får man motiveret sig selv?
Hvordan får jeg evt. hende med på vognen (hun har lige så meget brug for det som jeg)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motionsmotivation
  • #1   2. jun 2008 Morten F > Du har hel tret i det første du skriver. Hun mener det dog også selv, og det er også hendes ønske, men hun kan ikke tage sig sammen (ligesom mig). Jeg vil skam også være sammen med hende selvom hun ikke taber sig, det er slet ikke sådan ment, og jeg vil ikke på nogen måde tvinge hende.

Jeg skulle måske nok nævne at det ikke er i et center. Det drejer sig udelukkende om motion, da økonomien ikke er til et center pt. Ellers ville jeg nok nemmere kunne tage mig sammen :).

Men måske som du er inde på, er det bare at give sig selv et spark i røven. Det er bar møg-kedeligt at gå/løbe alene.

• #2   2. jun 2008 Majik > Hun tør ikke rulleskøjter efter et dramatisk styrt, men jeg har faktisk selv tænkt på det. Det er også et dejligt transportmiddel jo, med de korte afstande jeg skal.

Morten > Jeg har allerede en billig en, det går vel nok. Du har nok ret i det andet også.. Hvis jeg nu viser mig fra min gode side og tager mig sammen, så kan det jo være hun får øjnene lidt op også :). Det er da et forsøg værd. Under alle omstændigheder får jeg da bevæget mig.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 101
    #3   2. jun 2008 Hvad med at cykle, altså på arbejde, hjem igen, ned handle... o.s.v der hvor man nu skal hen istedet for at tage bilen.. Det giver da noget...

• #4   2. jun 2008 lala > Nu har vi ingen bil, så er det så let hehe.
    jeg er dog til gengæld så "magelig" at jeg ikke gider cykle, da jeg skal afsted ½ time før, for at kunne gå i bad inden jobbet så. Men man kunne da cykle en tur når man kom hjem. Jeg er nu nok mere til at gå en tur. Men helt rigtigt, det giver også noget :).

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    apr 2008

#5   2. jun 2008 Nååå... hehe... Altså du er da heller ikk nem!!....

• #6   2. jun 2008 Nej jeg er meget kunstig :D. Det er nok derfor jeg ikke er kommet i gang.
    Teknisk set ved jeg jo godt alt det i svarer, men jeg tror det hjælper at høre det fra andre. Det giver lidt mere lys for enden af tunnelen :).

• #7   2. jun 2008 Skal du også ha din mor med når du skal i bad?
    undskyld udtrykket, men det er for at sætte skub i dig.
    Du skal ikke satse på andre, kom ud selv. rør dig, når du så er på rette vej, kan det være at din kæreste hopper med på vognen. Men erfaringen siger, at man ikke kan satse på andre med hensyn til motion osv. Folk plejer som regel bare at stå af. Når du begynder at tabe dig, så begynder du at blive en lækker gut, også vil hun jo næppe miste dig, så gør hun også noget ved sig selv looool smiley

• #8   2. jun 2008 Micky > Du har sku sikkert ret :). Er det ikke noget med at "enhver er sig selv nærmest" :D.

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    apr 2008

#9   2. jun 2008 Er du kun til gå tur eller hvad??

• #10   2. jun 2008 lala > Ja mest.. Men alt kan nu gå an. Er dog mest til gå/løb.

Kommentér på:
Motionsmotivation

Annonce