{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En ordenlig omgang
  • #1   23. apr 2007 ved altså ikke om det er de så kaldte hudorme, men det er sorte prikker på næsen

hva er det der skrubbe creme? hvor kan man købe det osv.

• #2   23. apr 2007 det er hudorme,kom i gang med at trykke smiley

• #3   23. apr 2007 har prøvet at trykke, men forsatan de går sq ikke sådan lige væk og hvis man sku trykke ALLE dem ud, puha, så får man sq da en øm næse smiley

• #4   23. apr 2007 lavasten

• #5   23. apr 2007 super takker mange gange smiley

jannick >> Det har du sku da styr på det der, og du er enda en fyr smiley

• #6   23. apr 2007 har ingen anelse, jeg bruger hverken skrubbecreme eller skin tonic :b er heldigvis slet ik nødvendigt (:

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #7   23. apr 2007 dyp din næse i benzin og stryg en tændstik

• #8   24. apr 2007 Gå op i sådan nogle bittebittebitte små detaljer?

Hvis det er standard for piger idag, har jeg sgu ondt af jer..
    Og endda også de drenge der kan deltage i den her debat..

Bleh?

• #9   24. apr 2007 Søde Betina - jeg håber for guds skyld at jeg kan nå og rede dig fra at begå en KÆMPE fejl og smide penge direkte ud af vinduet ved at købe skrubecreme.. Har du købt noget ??

Anyway, skrubecreme er slet ikke så godt, som dem i indlægget siger.. Det skrubecreme gør, er, at skrube de døde hudceller væk og hudorme er ikke døde hudceller men urenheder i huden.. Derfor vil jeg anbefale dig, at købe en god dybderensende maske.. (selv bruger jeg både dybderensende og fugtgivende et par gange om ugen af mærket Dermalogica som er en af de bedste mærker man kan få, eftersom de er uden tilsat parfume mv. hvilket størstedelen af de andre mærker er - det kan købes på strawberrynet.com)

Nu, hvor du døjer meget med hudorme, så vil jeg råde dig til at lave en balje med kogende vand - tag et håndklæde overhovedet så dampen ikke kan komme ud og sid sådan i ca. 10 min. Brug derefter en god dybderensende maske ! Så skulle hudormene gerne være nemmere at presse ud. Men det aller bedste er selvfølgelig at gå til en kosmetolog og få en ansigtsbehanding - det koster imellem 3-600.-

Hvis du endelig bruger en scrub, så må du endelig ikke bruge den, når du har acne i udbrud - acne smitter og gør dine urenheder endnu værre..

Held og lykke ven !

• #10   24. apr 2007 Ps. Man må IKKE bruge søbe i ansigtet da det er udtørrende - brug en RIGTIG rens.. Både min kæreste og jeg bruger Special gleansing gel fra Dermalogica, og det er super godt..

• #11   24. apr 2007 Og - skintonic har slet ikke noget med det at gøre - skintonic gør hunden klar til at modtage fugt og beskyttelse mod snavs, sol osv.

• #12   24. apr 2007 Kan se at du kommer fra Struer - kender du Martin Kirk ??

Kommentér på:
En ordenlig omgang

Annonce