{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoffer...
  • Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #1   24. apr 2007 mit ynglings stof er klart bomuld eller polyester men kan også godt lig det hvis det er blandet i en ca 70 % bomuld og 30% polyester

• #2   24. apr 2007 Hvorfor er det overhovedet opfundet ? smiley

Skal aldrig prøve det lige meget hvad

• #3   24. apr 2007 Har aldrig prøvet det selvom jeg har været til mange fester før i tiden hvor folk sad og sniffede. Min storebror røg i fængsel fordi han blev taget i at sælge amfetamin og nogle piller :o(
    Synes det er taber agtigt at tage den slags og skide farligt.
    Selvom mange siger de godt kan styre det, kan det gå galt.

• #4   24. apr 2007 Det er det galeste pis smiley
    Skal ihvertfald aldrig begynde på det crap ..

• #5   24. apr 2007 Ja, syntes ikke jeg kan se det fede i det smiley
    Det skader bare dem, der tager det ..

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#6   24. apr 2007 jeg har prøvet

hash
    Coke
    Amf
    Speed
    E
    efedrin
    latergas
    morfin
    svampe

har aldirg været på lighter gas og skal aldrig da det sku være en skide dårlig rus i forhold til skaden på din hjerne

har aldrig prøvet sprøjten og skal aldrig da jeg er meget bange for nåle..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #7   24. apr 2007 sys det er fuldstændigt dumt. men hvis folk vil spilde deres penge og deres fremtid på det lort, så må de jo gøre det smiley hehe en af mine venner får stoffer gratis på en eller anden måde så sælger han det for øl til fester smiley sådan kan man jo også bruge det smiley jeg ville bare have dårligt hvis det var mig smiley

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#8   24. apr 2007 gør det fordi det er en del sjover at drikke og man lever jo kun engang og man ved aligevel ikke i hvor lang tid så man kan lige så godt ha det sjovt så længe man lever

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#9   24. apr 2007 Sune S kan godt være det giver lidt, men det tager også! det samme med rygning, det er lamt, man kan dø er lortet, og jeg sys man ser MEGA dum ud med en "starut" i munden smiley

• #10   24. apr 2007 Det eneste rusmiddel jeg indtager er oktan 95/98 i stride strømme, og sniffer duften af brændt gummi...
    Det også en god stemning og fedt musik gør mig mere blød end det sygeste stof/narko kan gøre ved nogen...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#11   24. apr 2007 René V trælst for dig..

• #12   24. apr 2007 Har prøvet coke nogle gange, det er fedt, men så heller ikke mere..
    Overvejer at indtage nogle svampe engang.

Har røget en del fede, og dem nyder jeg meget=)

Og ja kender fuldt ud virkningen, studerer alle substanser før jeg tager lortet.

• #13   24. apr 2007 Vel talt Gunnar O =)

• #14   24. apr 2007 Al det med stoffer.

Man lever en gang, ( hvad jeg har fået fortalt )
    Så prøv det 1 gang også er det Det.

Og se det nu ikke som om man bare skal flyve ud og dryppe en halv flaske LSD i kæften.
    Men ryg en joint , så det prøvet.
    Nogen ka li det, andre ikke.
    snif en bane , så er det prøvet.
    sørg dov lige for at det ikke er 5 gram du sidder og hygger dig med, men altså.
    Det er op til en selv, har man en svag personlighed.
    Så ska man ALDRIG gøre det.

• #15   24. apr 2007 Og det kan altså godt styres, problemet er bare at dem der kan styre det, hører man aldrig om..

Ekstrabladet - Studerende tager coke og ryger hash, men har det fint, klarer sig fint i skolen, har gode venner..

Sikken en overskrift...

Så længe man tænker sig godt og grundigt om er det farligste i den sammenhæng loven.

• #16   24. apr 2007 DONT DO DRUGS..

• #17   24. apr 2007 sikke en "Ven"

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#18   24. apr 2007 okay sry det kom med, speed er nemelig bare et begrab over forskellige amfetaminer hvor også efedrin er med så du må meget undskylde at jeg kom til at skrive speed...

men tilgængæld kan jeg tilføje metamf til listen og det er ikke det samme som amf, men det ved du jo self godt...

• Jacob ø
    Jacob ø Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
    #19   24. apr 2007 Der er stører chance for du dør af Ecstacy end Heroin så tænk på det når du tager lortet i weekenderne eller hvor fanden i nu gør det smiley

• #20   24. apr 2007 Har prøvet
    hash
    amf
    coka
    E
    trylle (halv amf og halv coke)
    knust E blandet med amf
    morfin
    Flere gange

og så jeg har prøvet Head Candy og Mind Music, "Lovlige" stoffer

Det er omkring et år siden jeg gjorde noget i det. og det var egentlig bare fordi det skulle prøves. man kan sige hvad man vil MEN det ER mega fedt, men jeg gider det bare ikke rigtig mere ..

• #21   24. apr 2007 men mit råd er nu stadig at man skal holde sig fra det, det er dumt osv osv, men jeg kan jo ikke rigtig spille hellig ..

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#22   24. apr 2007 rene v tager 2c-b lige i øjeblikket og det virker samt det er nemt at få fat på da det kan købes på nettet til ingen penge

• #23   24. apr 2007 René V, jeg har selv prøvet at tage for meget, ALT for meget, sad bare og snakkede ud i luften så meget underlige ting osv. det er bare ikek rart, men ellers har jeg kun haft gode oplevelser med stoffer

• #24   24. apr 2007 Må man sige.

3 venner døde.
    2 indlagt.
    1 på den lukkede og et par stykke binde gale.

Jeg ved ingen af dem fortryder det.
    og de havde levet deres liv.
    Men Heroinen var så det sidste som de fik den aften.

• #25   24. apr 2007 F * B * I - Hjerneceller kan ikke dannes igen, når de er døde så er de døde..

Hash sløver hjernen, men dette forsvinder efter noget tid uden røg

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#26   24. apr 2007 ligger ikke nogle links op da tåden så bliver slettet... har self haft mange dårlige oplevelser, men det er aldrig gået mere galt end rysteturer og blackouts...

• #27   24. apr 2007 Ang. dårlige oplevelser så er jeg da gået rå kold når jeg har blandet store mængder alkohol og hash.

Det kan ikke anbefales før man er vant til effekten af hash

• #28   24. apr 2007 (link fjernet)

Citat "Dannelsen af nye hjerneceller ophører kort efter fødslen"

• #29   24. apr 2007 Hehe det er egentlig også lige meget...

Back to topic

• #30   24. apr 2007 sys ikk der nogen der skriver frimærker ?.

• #31   24. apr 2007 Kan da se LSD mange steder??

• #32   24. apr 2007 Holde sig fra det kan ALLE jo sige..
    Men 80% af alle kan jo ikke lade være med bare at prøve en lille gang..

Inkl. mig..
    Har prøvet det, ikke noget for mig.
    Kan da godt tage et lille hiv af en tjald, men holder mig nu mest til pils. smiley

• #33   24. apr 2007 my bad, sys dog kun jeg ser det 1 sted efter jeg kigger efter, men fuck os det ;D

• #34   24. apr 2007 af en tjald ? forstår ikk den måde i definere tingene på nogle gange ;D

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#35   24. apr 2007 kan ikke forstå at folk siger at stoffer ikke er noget for dem, der er sku stoffer til en hver smag...

• #36   24. apr 2007 Nemlig Puff... Det kaldes kaffe, shopping, cola, sukker, anti depri midler osv;)

• #37   24. apr 2007 Er det ikke noget med at der faktisk HAR været Coke i Coca Cola?
    For at gøre folk afhængige, så de kunne sælge flere produkter? smiley

• #38   24. apr 2007 Har ALDRIG taget noget som helst og kommer heller ikke til at tag det.. Mange af mine venner har taget det og nogle gøre det stadig.. Men så længe de ik presser mig til noget er jeg sku ligeglad smiley

• Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

#39   24. apr 2007 The Coca-Cola Company som det hurtigt blev døbt, voksede med lynets hast. I de efterfølgende år indeholdt et glas Coca-Cola faktisk hele 9 mg ren kokain, hvilket kombineret med det massive koffeinindhold måtte betegnes som værende stærkt stærkt vanedannende. Drak man cola regelmæssigt, men pludselig besluttede sig for at stoppe, fik man simpelthen nedtur - hvis man overhovedet kunne stoppe igen.

tager fra denne side

(link fjernet)

• #40   24. apr 2007 fik for indtil tre år siden en dom for medvirken til ind smugling af narko.. coke/amfetamin.. fik et år bag tremmer..

råder ikke andre folk til lign. da det på en eller anden måde påvirker jers liv i fremtiden..

her selv prøvet:

Coke
    Amf
    Svampe
    Syrer
    Lsd
    E
    canabis
    hash

meeen fra råder folk til at prøve
    jeg i hvert fald blevet meget kloger. og tager ingen former for stoffer den da idag.

• #41   24. apr 2007 Har prøvet:

Hash & Kokain..

Og har kun haft det sjovt med den ene gang jeg har prøvet kokain, men syns ikke det var noget der sådan var for mig hehe smiley

Men ja lad det forhelvede ligge.. Der er satme så mange underlige mennesker pga det, hvorfor få flere?

• #42   24. apr 2007 Hash vil jeg nu ikke sige er stoffer det er et nydelsesmiddel ligsom ØL. Plus det er mindre farligt, en overdosis af hash resultere i.... at man falder i søvn =)
    Men folk som er imod det kalder det normalt et stof, og ligger det i bås med coke, amf og lign.

Men jeg har da nydt noget hash engang i mellem, men det er også det eneste.

Alle de rigtige stoffer har jeg aldrig rørt, og gør det heller ikke. Jeg kender mange der har prøvet stortset alt hvad der er ude på markedet. Men det er ikke noget jeg har noget imod, bare personerne ikke presser en til at være med.

Sker det at en ven gør det, bliver han/hun kottet fra venne listen..

Men jeg fra råder alle typper stoffer...

• #43   24. apr 2007 har tit gjort det...
    meta amf, kiks, svampe... men har været clean i ca 2½ måned nu....

• #44   24. apr 2007 Siger han med en blunt i kæften;)

Go stil, griner

• #45   24. apr 2007 F * B * I
    Taak skal du have... blev mege skizo efter det og en dag fandt jeg mig selv sidde hos en ven kl 8 om morgenen sovende i en stol med itu revet tøj, og en masse dybe sår... det eneste jeg huskede var at nogle havde jagtet mig og jeg havde kravlet over vægge og sån for at stikke af.. mine venner sagde der ikke var sket noget bare at jeg havde det sygeste nedturs trip..... det var ikke det fedeste-....

• #46   24. apr 2007 Tony - Så er du da også et uvidende fjols

• #47   24. apr 2007 Tony M
    Fordi du kalder folk som tager stoffer *junkier* man er først junkie når man er afhængelig....
    og hvorfor skal man ikke forvente sig noget af dem ?? der er mange folk som tager stoffer der fører et ganske normalt liv....

• #48   24. apr 2007 Tony M
    Har også mistet venner til det....
    Death got'ta be easy if life is hard ???

• #49   24. apr 2007 Fordi du definere alle der tager stoffer som junkier, og folk der mangler noget i sit liv..

Mit liv er godt, jeg har gode venner, går i skole, får gode karaktere, har en skøn kæreste og intet at brokke mig over.

Men alligevel kan jeg godt lide en fed eller en streg i byen fordi jeg nyder det og finder mange af aspekterne i rusen spændende.

Er det så fordi der mangler noget i mit liv??

Du skærer alle over en kam, da det ikke er alle der tager stoffer der fucker op.. Der findes mange der godt kan klare det.

Og ja jeg har selv set hvor galt det kan gå, men alle mennesker er forskellige

• #50   25. apr 2007 Tony M
    Betegner heller ikke hash som stoffer....

• #51   25. apr 2007 Det kan ikke skade at sniffe engang imellem, hvis det stof du får er rent, og man kan styre mængderne. Og bruger sin sunde fornuft

Men faren er der for at blive afhængig, så man skal være meget afklaret med det....

• #52   25. apr 2007 Tony M

Noget i den stil tænkte jeg da jeg blev snuppet af politiet ved den dansk tyske grænse sammen med to venner.. der var penge i lortet og vi ude på en side sopr.. ikke med stoffer men bare generelt.. jeg fik et år bag termmer og den dag i dag sider jeg med hus bil og en god udannelse.. så nogen af ios kan altså godt komme op af hullet igen.. jeg pointerer det var ikke stofferne der gjorde jeg røg ud i kriminalitet

• #53   25. apr 2007 Casper P
    rigtig nok. nogle har vilje styrken til at komme videre...
    mange giver bare op og får gode venner i fængslet de kan tjene nogle hurtige penge med

• #54   25. apr 2007 F * B * I
    dig og din sex snak... den presses ind alle steder hva ??? smiley

• #55   25. apr 2007 WRanG .

fik en del dårligt selvskab i spjælet. og forsatte da også derefter i noget tid med noget rocker relation og vold med mere.. men efter som jeg kom ud i en voldsom episode. fik jeg sgu nok og trak mig tilbage og ja igen den dag i dag fungerer det hele super.. så vis man vil kan man også komme op igen.. min erfaring.. og jeg var langt ud på et tidspunkt

• #56   25. apr 2007 Tilbage til stofferne så=)

• #57   25. apr 2007 men kan ikke se hvorn folk der ikke engang har prøvet det kan fortælle at det er en virkelig dårlig ting... smiley

• #58   25. apr 2007 Det er fordi de altid kan argumentere med

-

"Det kan godt ske det går fint for dig nu, men LIGEPLUDSELIG er du altså narkoman;)"

• #59   25. apr 2007 ^^A^ .
    har taget for meget på visse tidspunkter i mit liv....
    kom heller ikke i militæret fordi jeg tog smiley

• #60   25. apr 2007 Hehe jeg var yderst egnet, men trak frinummer...

Ja man kan helt sikkert godt komme ud i noget skidt, men synes ofte jeg hører at alle der rører det bliver fucked

• #61   25. apr 2007 ^^A^ .
    Kender mange der har og tager og de er helt normale...

• #62   25. apr 2007 Snooz - magen til usle luder skal man lede længe efter, ud over lige din mor;)

@ jesper X - godt at høre du er ude af det, og mange personer skal tænke sig godt og grundigt om før de prøver stoffer...

• #63   25. apr 2007 Hehe kan du argumentere for det.. Eller var det bare en latterlig kommentar uden noget hold i, som den første du skrev?

• j X
    j X Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #64   25. apr 2007 ^^A^ - Det skal man også for det skaffer mange problemer / kriminalitet, har selv en 3års behandlings dom pga: vold og en masse andre ting..

• #65   25. apr 2007 hash på arbejd og cola til weekenden så køre det for mig smiley

• #66   25. apr 2007 hehe

• #67   25. apr 2007 noget coke til at morgen mad til at vågne op på når du mødt på arbejde/skole tager du lidt amf så du kan holde dig selv igang, når du har fri tager du 3-4 kiks så du lykkelig hele dagen og oplever en masse sjove ting, og så en ordenlig godnat jaY til at falde i søvn på smiley

• #69   25. apr 2007 jeg har prøvet:
    hash
    Coke
    Amf
    Speed
    E

Og gør det stadig en sjælden gang i mellem, dog er det meget sjældent...!

Syntes det er op til personen selv, om man vil begynde eller ike.

• #70   25. apr 2007 Jeg har prøvet

Amf
    Coke
    E
    Robber

Og.. hvis man da kan kalde det stoffer:

Efedrin
    Poppers

• #71   25. apr 2007 Vi gør det mest i Bomuld her.....

• #72   25. apr 2007 har taget det meste og så blev jeg voksen så er det jo ikke sjov mere

• #74   25. apr 2007 Min storebror tager alt, hvad der kan tages af sådan noget lort.

Heldigvis, kan han ikke tage noget lige for tiden, da han sidder bag tremmer i Ringkøbing arrest.

• #75   25. apr 2007 Alf P

Jamen tusinde tak da...

• #77   25. apr 2007 Rene : Hov hov du - jeg går sgu næsten heller aldrig i byen.. Og jeg er enig med Alf i at det er for dumt at tage stoffer...

• #78   25. apr 2007 Bestemt !

• #79   25. apr 2007 Det holder altså ikke at argumentere det er dumt, og folk der gør det er tabere...

Nogle er ja, og nogle er ikke...

Vil påstå det er langt farligere at køre på ex motorcykel, end det er at have et fornuftigt forhold til stoffer

• #80   25. apr 2007 Mr. Langt ude i hampen : Nu har jeg læst div. af dine indlæg og kan kun sige, at mit indtryk er at dit navn passer til din forstand.

Du siger at nogen har styr på stofferne - hvorfor stopper de så ikke? Det er ligesom med ciagretter - du er ikke afhængig før du prøver at stoppe.. Sjovt nok er den første reaktion fra en misbruger at benægte!

Jeg tror at mange tager stoffer fordi de er presset ud i det eller også prøver de at flygte fra nogen problemer el.l. som de ikke kan tackle.

Ærlig talt tror jeg næppe at de, der tager stoffer er klar over, hvilken effekt det har på ens krop - altså bivirkningerne..

Jeg synes at det er utroligt at mennesker skal være på renden til at dø før de fatter alvoren af at tage stoffer, ryge cigaretter og indtage store mængder alkohol..

• #84   25. apr 2007 Nååå ja alf for hele 60er generationen er jo døde nu her efter deres lsd trips..

Jeg taler kun af de erfaringer jeg har, og har set mine fra mine venner..

Jeg røg hash første gang jeg var 14, var facineret over stoffer så undersøget det godt og grundigt på nettet.
    Gider ikke komme med en længerre forklaring om hvordan det virker, men i kan jo slv læse http://erowid.org/plants/cannabis/cannabis.shtml

Kokain første gang da jeg var 19. Selvom jeg var blevet "tilbudt" det før.
    Det var ikke noget med nogen pressede mig ud i det fordi jeg sku, men en beslutningen jeg tog alene.
    Også det stof satte jeg mig ind i.
    http://erowid.org/chemicals/cocaine/cocaine.shtml
    Det farligste ved kokain er afhængigheden, som jeg faktisk ikke har mærket noget til, har flere gange ladet baner gå forbi mig hvis jeg ikke har lyst.

Jeg overvejer stadig kraftigt at prøve et et psychedelisk stof, som 2c-b eller svampe.
    Når ens psyke er stærk, hvilket min altid har været, udgører disse stoffer ikke nogen speciel farer, SÅ længe man bruger hovede..

I må ikke tro jeg på nogen måde opfordrer folk til stoffer, men siger bare at det er ikke alle der fucker op, eller er fucked.

Det er der pisser mig af er argumenter som "Og dem der siger det er godt er ude i et stofmisbrug og forstår ikke hvad der er rigtig og forkert længere!"
    Det er simpelthen totalt til grin at prøve at lukke den på den måde, fordi det holder ikke....

• #85   25. apr 2007 Hvorfor sku jeg stoppe med stoffer *Blondinen * når jeg ikke har lyst...

Hvor er min ret til at nyde en joint i solen, imens i andre nyder jeres rødvin???

Jo det ville ikke være et problem for mig at stoppe med at røre alt med stoffer, men jeg ser ikke grunden til det, da jeg nyder det engang imellem...

Jeg er bare så træt af at høre folks kommentare med at selvom jeg kan styre det nu, så er jeg fucked i morgen bla bla bla......

• #86   25. apr 2007 Ville du stoppe med at drikke alkohol, eller stoppe med sex??

• #87   25. apr 2007 (link fjernet)

• #88   25. apr 2007 Har kun prøvet hash og opium.

Jeg kan ikke tåle hash.. får angstanfald af det HVER gang...

Opium havde jeg på recept fra doktoren da jeg havde slem bronkitis (det var iblandet min hostesaft og 40% alkohol). Det sover man bare af... Good times.. smiley

Tør/gider ikke prøve andet og ser meget ned på folk der gør

• #89   25. apr 2007 skal li siges der er RIGTIG mange stjerner som tager coke ... coke er får de rige mennesker

• #90   25. apr 2007 Nu blir jeg nok rakket ned på her inde..

Men personligt har jeg intet i mod narko som vi kalder det i min omgangs kreds, jeg bruger det faktisk hver fredag og lørdag.
    Det er som om man får et andet sammenhold mellem vennerene, festerene blir mere livlige, plus festerene er længere, og jamen, så er det da pisse nice at være blæst smiley "undskyld min formulering?"

Det vi "blæser" på et Ecstasy,amfetamin,kokain,svampe, og hvad der nu kommer i nærheden a os.
    Mest kokainen da det er det som virker bedst smiley men det koster da os lidt, det er en dyr hobby, men går man op i at feste, jamen så er det fint nok sys jeg.

óg jeg ved godt det skader kroppen og blabla.. har blandt andet en ved som fik evighedstrip a svampe, og en bekendt som tog en od e her for 3 uger siden eller sådan noget. det afholder mig ikke.. man skal behandle det med respekt, så sker der intet

• #92   25. apr 2007 Det skal så lige siges at jeg føre et normalt liv ved siden a at tage stoffer i weekenden, arbejder i snit 40 timer om ugen i en netto..

• #93   25. apr 2007 kenneth S

Altså, jeg ka godt finde på a tage noget eks om mandagen hvis jeg har fri tirsdag. men når jeg skal arbejde gør jeg ikke..mere...

• #94   25. apr 2007 kenneth S
    Gjorde jeg før nytår, fra august til december sidste år, tog vi generelt næsten hverdag.... det var så mere speed, og lidt kiks. ikk så meget coka..

• #96   25. apr 2007 Jema - Syns stadig det er fedt at køre mc, selvom folk dør af det..

Alf - det eneste jeg hører fra dig er bla bla.. Tro mig nej jeg bliver ikke syg af det..

Har ikke på et eneste tidspunkt givet udtryk for at man er smart når man tager stoffer..

Kan ikke se hvorfor du mener man er svag hvis man hygger sig med stoffer engang i mellem.

Du er vel klar over at alle ting du kan lide at lave, sex, køre stærkt, skabe dig eller hvad du nu ellers synes er sjov udløser et belønnelses stof i din hjerne som virker på samme måde.

Den eneste forskel på os to er bare at få af mine stoffer kommer ude fra kroppen. Så luk fissen ikke, for synes DU er svag

• #98   26. apr 2007 Alf P - stofMISBRUGERE og bare folk der bruger det til at fyre den lidt af engang imellem, der er stor forskel, hvis folk viser at de kan styre det igennem den tid de tar det, har de aldrig været i nærheden af et misbrug?.

• #99   26. apr 2007 Det er nemlig rigtigt mark

• #101   27. apr 2007 Alf P: Du syntes ikke selv du lyder som en idiot?

• #106   27. apr 2007 Mark: FORKERT - størstedelen af misbrugere gør det, fordi de har et problem som de ikke kan tackle eller fordi de føler sig presset ud i det..

Desuden tror jeg ikke en skid på, at der er nogen der kan kontrollere stoffer..

Men, jeg kan i princippet være ligeglad - jeg synes bare det er for sygt at tage stoffer.. Det er det samme som at hoppe i elastik og elastikken er gammel og slidt..

• #107   27. apr 2007 Den her diskusion er for langt ude

• #108   27. apr 2007
    *Blondinen *
    og jer ander som man kan høre ikke har prøvet det..

I har ikke været hvor disse "hjælpemidler" tager os hen.
    Der findes intet som kan erstatte rusen a et godt narko. det ka i ikke forstå, fordi i ikke har været der. jeg sys i går glip a noget "ikke en opfordring", og i sys jeg spilder mit liv, fint med mig, har taget narko i 3 - 3½ år, dog med pauser, en på 10 måneder, og en på 3 og så 2 små nogen på en 3-4 uger... og jeg har aldrig fortrudt jeg har taget noget, jeg har haft det pisse fedt.
    om det skader eller ej er en anden side a sagen. det er ikk sundt, men det er max rart!

• #109   27. apr 2007 Volvo : Jeg kan kun tale for mit eget vedkomen - godt nok har jeg ikke prøvet at være i den der uvirkelige verden du og andre narkomaner synes er så fed, men jeg har mærket bivirkningerne på min krop og sjæl - det alene er nok til, at jeg ikke ønsker at prøve det !

- når man flygter fra virkeligheden (som man jo gør, når man tager stoffer) er det for mig et tegn på, at det er noget galt i ens eget liv, som man ikke ved hvordan man skal lave om.

• #110   27. apr 2007 *Blondinen *
    Tja, der er sku så mange ting, gider jeg slet ikk uddebetere her!

- hvis du vil holde en diskution om narko på et civiliceret plan, så drop venligst ordene narkoman og junkie og hvad der er beslægtet der til tak..

Jeg er ingen a delene. jeg er FORBRUGER!

• #111   27. apr 2007 Man er ikke et dårligere menneske fordi man tager stoffer..

• #112   27. apr 2007 Volvo : Hvis man tager stoffer er man narkoman - men hvis du ikke bryder dig om ordert så kalder vi det bare misbruger..

Jeg ved godt, at man ikke er et dårligt menneske fordi man tager stoffer - men man er et menenske, der af en eller anden grund ikke har det godt psykisk !

• #113   27. apr 2007 *Blondinen *
    vi kalder det forbruger, okay?

Tja, det ka sku godt være. man kan jo altid støtte sig op a noget, nogen bruger alkohol. andre bruger stoffer, jeg ser ikke forskellen, for mig høre alkohol og stoffer nærmest sammen.

• #114   27. apr 2007 - og til det med at man absolut har det dårligt når man tager narko, det tror jeg ikke er helt rigtigt. jeg tror os mange gange at det er en del a venskaberene, og en del a at feste igennem.

• #115   27. apr 2007 Volvo : Som jeg har sagt før, så tror jeg at det enten er mangel af indhold i livet ELLER "gruppepres" hvis man kan kalde det det - så er ganske enig med dig...

Men kalder det nu stadig for et misbrug - eftersom det ikk er til at styre ligesom cigaretter...

• #116   27. apr 2007 Har en del bekendte der tager det i weekender.. Det er så vist mest kokain eller lign.

Gør det ikke selv, der er ingen grund. jeg har det sjovt nok som det er, med eller udne alkohol bare. Ingen grund til at ændre på det :o)

• #117   27. apr 2007 Jeg flygter sku ikke for virkeligheden..

Mit minimale forbrug gør jeg engang imellem lige kan komme væk og slappe af..

På den måde fylder jeg lige reserverne op, ligesom at tage en god ferie, bare på få timer..

Det gør mig både glad,og stærkere som person.
    Hvilket gør jeg har det endnu bedre i det liv jeg ellers elsker

• #118   27. apr 2007 =)

• #119   28. apr 2007 Det er så en anden side af sagen

• #120   7. maj 2007 Eva K

Nu er det jo så også kokain, eller mdma som er favoritten smiley

Kiks og speed er sku bar hvis der ikke er andet smiley

• #121   7. maj 2007 <i> Har taget mange stoffer.. Bla :
    Amf
    Coke
    Robber
    Kiks ( Alle former for det)
    Lsd
    Grønne frø (Svampe virkning)
    Og svampe..

<b>Ikke rørt noget i efterhånden et år så jeg rimelig stolt smiley

• #122   7. maj 2007 *Gørding 6690 !

Dét er fedt for dig, det er helt sikkert. jeg tager hatten a for folk som ikke gør den slags, eller som har gjort det, og er stoppet. men jeg har sku ikk selv i sinde a stoppe. jeg har gjort det sådan, meget jævnligt siden jeg var omkring 14, og lever sku stadig i bedste velvære. intet misbrug eller noget. jeg bruger det kun i weekendenere, har dog gjort det lidt i hverdagene for noget tid siden. men tja. gør det kun når jeg har fri nu smiley

• #123   17. okt 2007 Til folk som ik har prøvet det..

- Har det bare sådan at man ik skal udtale sig om noget man ik har prøvet.. Så derfor skal man ik sige at det er nedre at være hash ryger for de har aldrig prøvet at ryge hash hvordan ved de så hvordan det virker?.. Ja andre af deres venenr kan have forklaret det men det ik helt nok..

- Jeg læste noget længere oppe på et tidspunkt med at "Der er mange som siger at de har kontrol over det men det har de ik".. Jeg har så røget HVERDAG i over ½ år efterhånden.. Ved godt det ik er smart og heller ik lige frem blær men jeg kunne stoppe til hver en tid så længe jeg har lysten til det nu er det bare sådan at jeg gerne vil ryge så er det lidt svæere at stoppe..

OPS.. Ryger faktis ik 1gang smøger mere!.. Efter 4 år selvom det ik er lang tid men alligevel lidt så alt kan lade sig gøre!..

PS. Alt hvad jeg har snakket om er kun hash&Skunk.. Bare så vi er einge!.. :)=

• #124   18. okt 2007 Kasper: Nu har jeg lov til at ha min mening om stoffer helt uden at prøve lortet....

• #125   18. okt 2007 Anita Æ: Har jeg heller ik sagt at du ik må.. Men det er ik det sammme som ved folk der har prøvet det..

Du ved kun hvad du har set.. Du ved ik hvordan det er med din ejen krop.. :)..

• #126   18. okt 2007 Nej det er rigtigt. Men jeg går vist íkke glip af noget....

• #127   18. okt 2007 Anita Æ: Det er smag og beha'..

Kommentér på:
Stoffer...

Annonce