{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bulimi
  • #1   10. maj 2007 Ja, jeg er. Og så meldte jeg mig herind.

• #2   10. maj 2007 det er da det værste du kan gøre,der er mange bivirkninger som feks at du ødelægger dine tænder fuldstændig,pga det syre du kaster op. og slankepiller virker ikke på længere sigt
    dernæst har jeg selv tabt mig 43 kg,alene på en diæt uden motion overhovedet,levr stadig på diæten for at holde vægten og for at leve sundt,vil gerne give den videre,der er kontrol med dig og det er gratis,pånær maden selvfølgelig. skriv en PB hvis du er interesseret

• #3   10. maj 2007 Manze - Det kommer jo nok med tiden. Hvor længe har du gjort det, og sikker på slankepiller er en god ting (kender ikke så meget ti ldet) man kan altså fint tabe sig alm.

Hvad indebære i din verden at spise sundt? Giv et eksempel på hvad du fx spiser og drikker i løbet af en dag? :o)

Og bulimi sucks. Du ødelægger som Brownie også skriver bla. dine tænder af det (hvilket man nu også gør at for meget sodavand, juice og lign.)
    Plus, du ender lige pludselig jo måske lige pludselig med at have en sygdom/afhængighedsproblem der er ret meget socialt tabu.

• #4   10. maj 2007 jamen i løbet a en dag laver og indtager jeg følgende.

Morgenmad : en skål havergryn Med minimælk
    formiddag : Enten en pære, banana eller et æble
    Middag : 4Halve stykker rugbrød og en ½liter letmælk
    efterMiddag : Enten en pære, banana eller et æble (nogen gange Nupo Pulver )
    Hjem fra arbejde: en frugt eller en hel agurg smiley
    Aftensmad : det forskelligt efter hva der blir serveret herhjemme, Mest fetfattigt
    Og så drikker jeg nok noed ingen jeg går iseng

Og arbejder hele dagen fra 7 til 4 som smed, (rimelig hårdt fysisk arbejde) og bodybuilder et par gange om ugen og løber nomalt 3km hver dag, og taber mig ik en Skid,

• #5   10. maj 2007 at have bulimi er overhovedet ikke noget at joke med..Det er en dødsensalvorlig sygdom der bør tages seriøst..At du har lyst til at brække dig efer hvert måltid bør få dine alarmklokker tilat ringe..Men smid et madprogram herind - måske der kan reguleres lidt i det istedet for at du brækker dig...Mange mennesker døjer i frygtelig lang tid med bulimien...Bulimi er lige så slemt som anoreksi - og lige så svært at komme af med igen

• #6   10. maj 2007 nej men ska jeg det ?

• #7   10. maj 2007 Altså, frugt indeholder faktisk ret meget frugtsukker? Vil i hvert fald helt klart foreslå dig at gå over til grøntsager der, gulerødder, agurk, tomater, hvad der nu ellers er. Og så ellers gå efter de mere sunde frugter, fx æbler.
    Samt hoppe over til skummetmælk, så får du da i hvert fald ikke mælkefedt den vej.
    Hmm, hvad er der på de 4. halve der?
    Og hvad drikker du resten af dagen, vand, eller?

• #8   10. maj 2007 Søg en psykiatiker. De kan hjælpe.

• #9   10. maj 2007 Manza - Det kunne være en mulighed med en diætist? Så kan du da få nogle gode råd. Og drop øl etc i weekenderne, hvis du gør i det. Øl feder sååååå meget :oP
    Hvad vejer du og hvor høj er du, hvis man kan få det at vide? Skriv evt. over BC?

• #10   10. maj 2007 der er godt med pålæg og grøntsager på og drikker mælk og vand resten a dagen

• #11   10. maj 2007 må man spørge hvad dine mål er højde,vægt samt fedtprocent - og alder

• #12   10. maj 2007 ja drop øl det tror jeg os, ja jeg er 170ca høk og vejer 104 kg

• #13   10. maj 2007 Bulimi er ikke vjeen frem, man kan måske tabe sig hurtigt ved det, men det kommer på igen med det samme hvis man prøver at holde op, og det er altså IKKE særlig fedt af have, og det er ikke en metode man kan holde vægten ordentligt på...

• #14   10. maj 2007 Hvis du vil tabe dig, så drik 1 stort glas vand inden du spiser, og ellers bare drik MASSERE af vand..

• #15   10. maj 2007 (link fjernet)

Prøv evt. det her og se hvad de har at sige? :o) Det er jo gratis

• #16   10. maj 2007 motioner mere.. lidt mere end de 3 km.. men lad være at løbe til at starte med.. for du er sikkert fuldstændig færdig efter de 3km.. løb lige 5-10 min og så gå i et rask tempo så pulsen bliver der oppe, og hvis den falder løber du bar lidt mere og går rask igen. drik massere af vand og lad være med at spise dig mæt.. ingen der siger du skal spise dig fuldstændig mæt til aften..
    så skal du nok klare den.. få evt en motionscykel, snup 20min inden morgenmad og 30min inden aftensmad..
    så skal du se, så skal der nok ske fremskridt..

• #17   10. maj 2007 www.slank-igen.dk

der melder du dig til,skal skrive din vægt ind hver uge,får opskrifter til en hel uge,følger du den taber du dig 1-1½ kg pr uge. tabte selv 43 kg den vej,alene uden motion og drikker samtidig 1½ l. cola hver dag,men tabte mig alligevel 43 kg på og holder min vægt ved at følge den.

det er desuden gratis

• #18   10. maj 2007 Baah, det fik man jo intet nyttigt ud af overhovedet. Udover at de lige fortalte en hvad ens BMI er, men den er nem at regne ud selv

Vægt i kilo divideret med højde i m 2 gange

Fx.

104 kg/1,70/1,70 = 35,9. Så du skal nok tabe dig lidt :o)Ved dog ikke hvor BMI'en skal ligge ofr mænd

• #19   10. maj 2007 vil da lige prøve nogen a de her ting, tak folkens

• #20   10. maj 2007 Brownie - Tror egentlig det var den jeg tænkte på :o) Min mor har nemlig også brugt den med Gode resultater, og hun har holdt dem længe nu :o)

BMI skal vist forresten helst være mellem 20-25 eller sådan noget?

• #21   10. maj 2007 ja den er nemlig super god smiley

ja ens BMI må være max 25

• #22   10. maj 2007 hæhæ ja flot mit bmi er 35

• #23   10. maj 2007 jamen så har du jo et mål nu smiley jeg vejede næsten det samme som dig,nemli 100 kg og er altså kun 162 høj,nu er vægten 57,så det kan godt lade sig gøre smiley og tror jeg ahvde prøvet ALT hvad der hedder slankepiller,pulver,e dages kure,7 dages kure bla bla bla holder ik en meter.

• #24   10. maj 2007 SÅ nu har Brownie et BMI på ca 21,5, så hun er altås røøøøget laangt ned :o)

For at få en BMI på 25 så skal du ned og veje ca 73 kg. Dvs du skal tabe dig ca 30 kg? :o)
    Vil sige at det meget tit hjælper at være med i nogle at de "klubber" der er på hjemmesiden, man får rigtig tit super moralsk støtte.

• #25   10. maj 2007 ja prøver lige det der slank igen

• #26   10. maj 2007 og når du først ser kiloene ryge af og vægten går ned blir man hurtigt motiveret til at fortsætte og kuren er slet ik kedelig smiley maden smager fatisk rigtig godt 9 ud af 10 gange smiley

• #27   10. maj 2007 Boulimi ! Det er en dårlig ting, det giver dårlig ånde, dårlige tænder, dårligt selvværd, som regel får du også dårlig kost af det ! fordi man kan være så uheldig at begynde at spise mindre også !
    Jeg tror bare du skal give det lidt tid så kommer det !

Boulimi har aldrig hjulpet noget som helst ! tværtimod !

• #28   10. maj 2007 okay brownie
    prøver a gi det der slank-igen en chance smiley så må jeg jo håbe smiley når jeg er slank og lækker sender jeg lige en buket blomster ;):D

• #29   10. maj 2007 glæder jeg mig til smiley

• #30   10. maj 2007 haha okay smiley så må vi håbe jeg kan finde dig her på baboom om 20 år smiley

• #31   10. maj 2007 Men hey Manze du ser sgu helt fin ud ! og du har da også en ret så lækker kæreste og nogle gode venner, det beviser da at du må være en ret god gut =)
    haha se sådan her på det.
    Jeg kan ikke tage på ! i dag har jeg spist en halv liter is chokolade, og spaghetti til aftensmad og ellers en god portion morgenmad og bestilte et halvt flut i skolen. Når jeg går op på vægten i morgen vejer jeg stadig det samme !
    Så hvis vi to nu bliver uvenner og vi skal i slåsse kamp, tror jeg du vinder ! så det er slet ikke så slemt =)

• #32   10. maj 2007 jo tak jan. en go tænker

• #33   10. maj 2007 nej du,hvis du starter i morgen,så går der 25 uger,så er du sgu en lille lækker sag smiley ingen undskyldning

• #34   10. maj 2007 huhu smiley må vi jo håbe så smiley glæd dig til roser smiley

• #35   10. maj 2007 det er ikk engang sikkert du taber dig af det..
    har haft om det.. :S ..
    prøv en atkins kur smiley
    det er det stjernerne gør .. det er ikk sundt, men du kan nemt tabe dig .. bar undgå kuldhydrater.

• #37   10. maj 2007 Lad være med at ødelægge din krop! Jeg havde anorektisk bulimi i flere år! Det ses meget tydeligt på mine tænder, jeg har mavesår, og har tit problemer med hørelsen da marven ved mine øre er ødelagt! desuden er mit halsrør fuldstændigt ødelagt selv nu 5 år senere! Tænk dig om før du kaster dig selv ud i noget så dumt som det! bare det at du overvejer det er et faresignal! Synes du skal opsøge en psykolog før du opsøger en diatist!

• #38   10. maj 2007 A Perfect Square *

randte du rundt i xxl dagen lang ville du os klage smiley

• #39   10. maj 2007 selvfølgelig skal han da gøre noget ved det,han er jo påvirket af det og ikke mindst for sundhedens skyld?
    tror de fleste er ligeglade med ens kæreste synes man er dejlig,det er også vigtigt at man selv synes det,man skal altid kun tabe sig for sin egen skyld.

• #40   10. maj 2007 præcis taber mig Kun for min egenskyld, lyder måske egoistisk men sådan er det, gør det ik fordi andre siger det kun fordi jeg har det af helved til i den krop her smiley

• #41   10. maj 2007 og kender det godt,og så er det også på tide man får gjort noget ved det,for det blir ikk bedre af sig selv og uden man selv gør en indsats

• #42   10. maj 2007 ja man forstår det jo ikke.
    menesker er en mærkelig skabning.
    selv prøver jeg at tage på men det sku svært når jeg ikke rigtig kan.

• #43   10. maj 2007 Læste de fleste af indlægne igennem... Men orkede ikke lige det hele... Men altså, man skal ikke forvente mirakler... Du er 17 ikk? Så er du stadig i vokse alderen og skal efter naturen ikke tabe dig... At du mener noget andet er så en anden snak:) Men det lyder som om du tager din kost seriøst, det hjælper helt sikkert... Drop kosttilskud og slanke midler, de er virkelig ikke noget for dig! Jeg holder istedet for på at du skal træne rigtigt og tænke på om du vil tabe vægt eller fedt, for nej, det er ikke det samme... Muskler vejer, som du sikkert ved, mere end fedt... Og når du træner en del med stor belastning som jeg gætter på du gør så taber du dig altså ikke... Tænk lige på hvor mange gange din puls faktisk er oppe i forbrændingsområdet når du træner? Nej, det du sikkert gør er at træne dig stor ( hvilket selvfølgelig kan være godt nok) Jeg mener bare at du skal lægge din træning om og have noget mere cardio træning istedet for tunge vægte... Du kan evt skrive til mig hvid du vil vide mere om "rigtig" træning så skal jeg forsøge at hjælpe...

Alt dette er baseret på at du træner som jeg tror, men det ved jeg jo ikke med sikkerhed så måske tager jeg fejl... Men kan godt hjælpe lidt hvis du er interresseret...

Mvh Rasmus

• #44   10. maj 2007 Forresten så har jeg haft en nær veninde på hospitalet... Hun havde bolimi, det er altså ikke for sjov makker, men en seriøs psygisk sygdom... Det er noget man aldrig kommer helt over og det har virkelig været hårdt at komme igennem... Du kan tabe dig på en meget bedre og sundere måde:)

• #45   31. maj 2007 getbig.dk spørg der..

Kommentér på:
Bulimi

Annonce