{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryge ..
  • #1   10. maj 2007 Ryge hvad?!

Hvis smøger, så er jeg helt fint med det

Ryger ikke selv

• #2   10. maj 2007 Jeg er ikke ryger og har aldrig haft lyst til at prøve. Men har da ikke noget imod at andre gør det. Det er folks eget valg.

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 77
    #3   10. maj 2007 bare smøger smiley

• #4   10. maj 2007 jeg ryger men gøre alt får at stoppe.. men det godt hvis man skal af med sin stress osv smiley

• #5   10. maj 2007 jeg ryger. har gjort der fast i 1år kan godt stoppe vil ikk. folk siger at man gør det for at være sej?? jeg har været stoppet i en uge men jeg vil gerne ryge og sidder og ryger med mig selv. hvis det var for at være sej så røg jeg jo nok med nogen =O)

• #6   10. maj 2007 Jeg er selv ryger. Det er vel folks eget valg ? Jeg har, sjovt nok, ikke noget imod det :b

• #7   10. maj 2007 Jeg har forsøgt at stoppe, men så kommer de der situationer hvor man virkelig bare har brug for en smøg ! og ja, der røg den stopning så x(

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

#8   10. maj 2007 jeg sku bar li hører nogen meninger .. var li inde på en profil nemlig hvor en dreng havde billeder hvor han ryger. han blev bar total nedgjort .. Ku ikk lade vær med a smile lidt.. men man er vel os selv skyld i lidt dumme kommentarer hvis man ska ryge på 2 uda 4 billeder her inde smiley

• #11   10. maj 2007 Jeg har røget i 14år... :oS

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 88
    #13   10. maj 2007 jeg har røget i 15år

• #14   10. maj 2007 jeres lunger osv bliver dejlige når i bliver ældre: ).. Forstil jeg at hoste så meget i knap kan trække vejret

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 61
    #15   10. maj 2007 Ryger ikke længere .
    Men før i tiden røq man jo alt hvad der kunne ryges

• #16   10. maj 2007 jeg har ikke noget imod folk som ryger... jeg bruder mig bare ikke om at det er i nærheden af mig,,, jeg kan ikke tåle det..

• Lærke D
    Lærke D Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 28
    #17   10. maj 2007 Ryger fordi jeg kan lide det.. Ikke for at være smart, for det er det ikke. Og har ingen intention om at stoppe..

• #18   10. maj 2007 Jeg kan ikk se at nogen mener at man bliver et dårlige menneske ved og ryge ' Det er noget ævl .

Jeg ryger selv , dog kun når jeg drikker / er stiv. smiley

• #19   11. maj 2007 jeg ryger... har røget i ca et år vel... ikk fordi det er en undskyldning men begyndte efter 2 år med voldsomme mareridt i 2 år og så fik jeg lige at vide atmin far havde en kræftsvulst i hjernen... så trængte ligsom til noget der lige tog toppen af stressen

har dog altid været totalt antiryger og mener stadig at det er det dummeste man ka begynde på

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #20   11. maj 2007 Jeg har været røgfri i 1½ år indtil for 1 uge siden, røg lige et par ciller i byen sammen med drengene, har været igennem et træls breakup, så trængte til en smøg. Men holder mig fra det når jeg ikke er i byen, er bange for at falde tilbage på den. Røg 10 år før jeg stoppede

• #21   11. maj 2007 jonas... prøv du at komme igennem det samme som jeg har været igennem uden hjælp og så ta stilling til det før du siger sådan noget ok?

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#22   11. maj 2007 Steffen E - [Grandma'@ghettoblaster]ain't that the truuuth, aaaamen[/Grandma'@ghettoblaster] smiley

• #23   11. maj 2007 steffen... jeg gik os bare når røgen blevfor meget

• #24   11. maj 2007 Ryger.. Både smøger og vandpibe.. Og ..... !! Nogle gange smiley

Men jeg kan godt stoppe hvis jeg gad.. Har røget i snart 2.5 år.. Men det er dejligt at sidde og afstresse med en smøg eller bare sidde og knytte sig til den hvis man er i byen og man ikk er blevet stiv nok til at opfører sig åndsvagt !!

• #25   11. maj 2007 Har altid sagt jeg aldrig vil ryge, men har nu i snart 2 år, røget en gang imellem, et par hiv om aftenen når kæresten ryger. og ellers når jeg drikker. (Drikker ikke så tit)

• #26   11. maj 2007 ryger selv .. rød corner 100 =)

Min mening .. fint nok ,, men nok også fordi jeg ikke kan stoppe hehe ;D

har prøvet masser af gange .. så kommer der en kammi .. smøg ? jatak og bliver ret så ubehagelig når jeg ikke får mig en smøg smiley

Men jeg syntes det er fint nok . .ang rygning på resturaner rør det mig ikke .. kan godt ryge og spise sammentidig vender man sig til med 10mins pause smiley

• #27   11. maj 2007 jan j .. hehe ja det er ikke engang løgn .. startede selv som 11 åriget fordi det var sejt i min omgangskreds .. og nej er det ikke når man ser tilbage på det. hvis jeg ikke havde hoppet på den vogn den gang røg jeg ikke nu .. og det er snart 8 år siden .. 8 år med 27 kr. pr dag

365 dage x 27 kr = 9855,- x 8 år = 78840 kr har jeg røget for sådan Ca .. Vilket faktisk er ret nederen mange penge :S

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #28   11. maj 2007 Jeg har ryget i 3 år og er egentlig meget tilfreds med det.
    jeg ved ikke rigtigt om jeg ville stoppe, da jeg egentlig syntes det er meget rart at ryge.. Hvis jeg skulle stoppe var det pågrund af pengene og ikke andet...

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#29   11. maj 2007 Fornuftigt Gitte, rigtig god indstilling at have. Jeg har et vennepar som venter sig, de storryger begge 2, sgu sørgeligt

• #30   11. maj 2007 har også tænk mig at trappe ned på 10 .. og så lige så stille længere ned .. skal jeg stoppe non stop så bliver jeg satme ubehagelig. smiley

• #31   11. maj 2007 men skal man stoppe kræver det også at ens venner ved det og de tager hensyn til det så de ikke ryger når man er i nærheden smiley

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#32   11. maj 2007 Bo - jeg stoppede også fra dag til dag, det er den eneste rigtige måde at gøre det på, uden hjælpemidler. Men man skal have viljen til at stoppe

• #33   11. maj 2007 Ikke ryger og stolt af det:) Fint med mig andre ryger... Dog ville jeg være rimelig træt af det hvis min kærste gjorde... Det er ucharmerende og smager som at slikke et askebæger...

• #34   11. maj 2007 kan ikke

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

#35   11. maj 2007 bo M : ja desværre : / men jeg stopper når jeg kommer hjem fra ferie.. ska på ferie om omkring en måned i 14 dage. og når jeg kommer hjem , er det slut .!

• #36   11. maj 2007 Mulle ja ja vent og se smiley

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

#37   11. maj 2007 Jamen jeg skal stoppe smiley Men gider ikk ..

• #38   11. maj 2007 Hvorfor skal du det.. ?

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

#39   11. maj 2007 fordi det for dumt at ryge smiley men pisse hyggeligt. heh

• #40   11. maj 2007 Hehe ja og afstressende.. Men man må vel godt være lidt dum.. smiley

Nå smutter ska hen til en ven og have svejst min udstødning.. Gider ikk kører til bil race med sådan noget larm.. Så god weekend til dig Mulle smiley

• Mulle A
    Mulle A Tilmeldt:
    apr 2007

#41   11. maj 2007 jo tak og i lile måde smiley

Kommentér på:
Ryge ..

Annonce