6.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bule i panden? Bule i panden?

Hej alle.

Jeg opdagede for snart et år siden at jeg havde en bule (hævelse) i panden, som gjorde man kunne se en forholdsvis stor skygge i min pande..

her 1 år efter er det der endnu, og jeg ligger mere og mere mærke til det.. og jeg er virkelig ked af hvis det er noget kronsik el.lign som jeg skal leve med resten af livet smiley

Er der nogen der evt. har prøvet noget ligende? Noget man bør gøre? går det væk på et tidspunkt?

Jeg ber jer.. for engangs skyld kun seriøse svar!

Mvh Peter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule i panden?
  • #1   23. okt 2008 Man kan faktisk ikke rigtig se det på billederne.. man kan kun se det når der er direkte lys på mit ansigt eller hvad man kan sige - som fx når man får taget klasse billeder!

Ja jeg kan spørge min læge... men han har sku nok bedre at lave, da jeg er 99% sikker på det ikke er noget alvorligt ud over det self genere mig lidt når jeg kigger på mig selv i spejlet.

• #2   23. okt 2008 Men man kan godt se det lidt på mit 4. billed, ja .. nu jeg kigger efter smiley

• #3   23. okt 2008 så spørg din læge næste gang du alligevel er dernede..

• #4   23. okt 2008 Er aldrig til læge smiley

Men ja okay. Kunne bare være nogle af jer viste ngoet om noget, eller havde prøvet noget ligende .. var mest det jeg fiskede efter guys smiley

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #5   23. okt 2008 Har også en lille bule i panden. Fordi jeg bankede panden i gulvet da jeg på et tidspunkt besvimede.
    Det er vel et par år siden efterhånden... Regner ikke rigtig med at den går væk.

• #7   23. okt 2008 Hvad mener i?

I mener det er en skade der ikke går væk?

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #8   23. okt 2008 Ja, højest sandsynligt.
    Men keep in mind, at jeg på ingen måde er ekspert smiley

Kommentér på:
Bule i panden?

Annonce