{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der har prøvet steroider
  • #1   27. maj 2007 hvorfor ikke... du begynder at snakke om noget der er skide ulovligt herinde... så ber du også selv om kommentarer!

• #2   27. maj 2007 helene A det er noget som der skal bruges til en opgave så derfor vil jeg kun hører fra folk der har prøvet og tage det

• #3   27. maj 2007 Prøv bodyhouse der er nok nogen flere der har prøvet det end folk her inde !

• #4   27. maj 2007 www.bodyhouse.dk

• #5   27. maj 2007 gå ind på bodyhouse.dk vi tager godt imod dig derinde..

og ka selv personligt fortælle der altid dukker noget op, som man ik regner med! da alle reagere forskellige på steoider.

fik selv lidt udslet. og kvalme og meget mer.. men læs derinde og find ud af alt

• #6   27. maj 2007 Min kærestes gamle kammerat tog dem og fik parkinson i stedet smiley Når han slukker for sin "maskine" så ryster han som en gal...

• #7   27. maj 2007 ved kun, at jeg syntes det er helvedes latterligt, og ikke er legetøj.

• #8   27. maj 2007 Helene..
    Gider du ikk læse om det så hold dig væk...

• #9   27. maj 2007 Daniel B lyder sku ikke fedt

• #10   27. maj 2007 har ikke selv taget (hmm er jo pige) men har en kammerat som tog nogele på et tidspunkt.......han blev vildt agressiv og fik en meget kort lunte af det!

• #11   27. maj 2007 jeg kender da flere der har taget dem uden de store bivirkninger.. jeg selv holder mig til therma power..

men jo mere træning og jo kortere kure er klart det bedste..

men det er jo ik sundt, men det er der sgu meget der ik er

jeg er stoppet med at ryge for et ½ år siden (rygning er ikke sundt...hihi) men det var de 8 kilo jeg tog på af at stoppe sgu heller ik... så nu er det med therma power og løb og træning jeg skal tabe mig

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #12   27. maj 2007 Daniel B-> Man må godt lave konditionstræning og få pulsen op når man er på krudt! Det kan endda være godt!

• #13   27. maj 2007 henrik.. jaja.. de tog oz lige kvinder der vejder 80 kilo for meget og havde total fedme for højt blodtryk og som derudover overdrev deres symptomer for vildt..

jeg har ik haft en eneste bivirkning af dem og jeg har i forvejen for lavt blodtryk så måske de får mit op på normal..

at gå på druk 2-3 gange i måneden er med garanti mere farligt og skadeligt, men fordi at alle unge drikker sig snot dumme og hjerne lamme så det jo helt okiii

jeezz

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#14   27. maj 2007 Stinna A-> Fuldstændig enig med dig!

• #15   27. maj 2007 stinna - det lyder ikke som om du har sat dig ind i hvad det er du tager! syntes ikke man kan sammenligne alkohol med stoffer.

jeg havde en eks som var meget stor og havde taget det... men da han stoppede fik han total hængepatter af det, og skulle ind og have det opereret væk, fordi han havde dannet væv, som en kvinde, så han var ved at få rigtige bryster... hehe smiley

• #17   27. maj 2007 jeg har taget en del... og har ikke haft de store problemer med noget (endnu)

Det er 2 år siden jeg sidst kørte en kur...... men man kan får en del smerter i ens nyre da det er dem der står for det meste af udrensningen af det man indtager. Men den smerte er kun under forløbet....
    Så er der knuder / hævet kirtler i brystvorten det er den samme smerte som dengang man ver i pupeteten hvor de er ømme.
    Andre bivirkninger er at man sveder enormt under kuren... og det værste er faktisk at ens immunforsvar bliver betydeligt nedsat i det tidsrum man er på kur og et stykke tid efter.
    Så man skal huske og passe godt på sig selv under forløbet så man ikke går hen og bliver syg.
    Dette var mine erfaringer med doping.

Håber du kunne bruge lidt af det.

• #18   27. maj 2007 ha ha ... det der med at fange et lyn i en flaske kender jeg godt julie ;);)

• #20   27. maj 2007 Glemte lige....... det jeg tog var ikke for at blive stor og fed som de fleste enden med når den engang er færdig, men ver for at tabe mig og blive hugget og det virkede ekstremt godt.

• #21   27. maj 2007 nemlig julie... har også fundet en modsætning, til alle de andre store hug jeg har haft, som jeg bor sammen med nu... og han er sgu noget værd ;);)

• #22   27. maj 2007 Har sendt en PM :o)

• #23   27. maj 2007 min kæreste har taget det engang,og han fik temeperament,strækmærker,tævepatter,konstant liderlig,idag er han blevet opereret for tævepatter,men går stadig rundt med konstant smerter i dem.

• #24   27. maj 2007 Altså alle de bivirkninger i nævner handler om at de personer der har taget det, ikke har forholdt sig ordentlig til det..
    Gyno altså tævepatter får man når man får så meget test i kroppen, at man ikke kan bruge det hele. så blir det omdannet til østrogen...

impotens kommer af at man efter endt kur, ikke får noget hormonfremkaldende som skal hjælpe ens egen test produktion igang igen.

Når man tager steo, stropper ens egen test produktion pga. den overdosering der er i kroppen..

Begge tilfælde kan nemt undgåes ved videnbaseret omgang med stofferne.

• #25   27. maj 2007 steffen J... siden hvornår kan man ikke gøre noget ved bumser

• #26   27. maj 2007 Som Dan skriver har alle forskellige bivirkninger med steroider. Men før eller senere dukker bivirkningerne op. Jeg har aldrig selv taget dem men har haft en del venner der har gjort det i støre eller mindre grad. Kan på ingen måde anbefale det. Den klassiske er:
    1. Brysterne vokser og bliver mere feminine i udseende (hænger)
    2. Temperament humørsvininger konstant (får man så også af kreatin).
    3. Større vandophobninger i ansigtet under øjne og sådan.
    4. Knuder i kroppen alle vegne
    5. højt blodtryk
    6. Hårtab
    7. Mindre testiskler

Jeg har set tilfælde hvor en person fik pakinson som resultat af overdrevet brug af steroider. Det var ikke skide skægt kan jeg hilse og sige. Den dag i dag har han sonder ned i hjernen som gør at han kan stimulere de centre der er ødelagt.

lars at sige man kan undgå bivirkninger ved vidensbaseret brug af det er ikke korrekt. Det handler i større grad om at bruge det med omtanke og ikke overdossere.

• #27   27. maj 2007 P.S Stinna, man tager ikke på af at stoppe med at ryge... man tager på fordi man bliver ved med alle de andre dårlige vaner så som at spise mere end man bør fordi ens stofskifte er et hak højere når man ryger.

• #28   27. maj 2007 jesper, der er også rimelig god læsning her dog på engelsk
    http://www.kidshealth.org/teen/drug_alcohol/drugs/steroids.html

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 38
    #29   27. maj 2007 helene A - Læs det i sammenhængen! .. Gyno-patter og impotens kan du godt gøre noget ved, ved at tage nolva, clomid, HGC eller lignende efter endt kur.. Du kan ikke indtage dit krudt anderledes så du ikke får bumserne.. Der er jo selvfølgelig også nogen der ikke får bumser ved at krudte

• #30   27. maj 2007 steffen J ... jamen så skal du jo også tage det resten af dit liv, for når du så stopper, kommer tævepatterne jo alligevel

• #31   27. maj 2007 Når man stopper med at ryge er pga ens stofskifte bliver mindre , og man tager lettere på. + man har trank til at spise.

• #32   27. maj 2007 daniel P... det er fordi de fleste ryger i stedet for at spise imens de er ryger.. og så begynder de jo ligepludselig på det omvendte når de stopper...

steffen J: okay... men stadig ikke noget undskyldning for at tage stoffer

• #33   27. maj 2007 Du kan simpelthen ikke stille det sådan op Steffen, ja man "kan" prøve at stoppe bivirkningerne ved at tage andre piller med andre bivirkninger. men folk reagerer ikke ens på alting og dermed er det ikke alle der kan bulke uden at få patter selv om de kun kører periodetræning.

• #34   27. maj 2007 big cock.. kender nu al'så en del der tog på af at stoppe med at ryge.. nogen af dem har så valgt ik at gøre noget ved det.. det har jeg ik.. jeg vil smide alt det extra plus noget mere..

• #35   27. maj 2007 jo jo.... så skal man bare have piller mod bivirkninger på pillerne, mod bivirkninger på de andre piller, mod bivirkninger på de andre piller, mod bivirkninger på andre piller.... osv osv osv.

jeg har også haft en kæreste som skullle have 13 piller hver morgen for at kunne leve, ellers lå han bare i sofaen og rystede... han var blevet angst, deprimeret og skizofren af bl.a det!!

• #36   27. maj 2007 helene.. sikke en morgenmad.. bvadr >:p

• #37   27. maj 2007 ja ikke... og det var nemlig halvdelen af dem der var piller mod bivirkninger, mod bivirkninger mod bivirkninger.... osv. også selvfølgelig mod tvangstanker, depression, angst osv.

tror også nogle folk fra midt-østjylland omkring 20-30 år ved hvem han er...

han har været meget igennem, stoffer, efedrin (therma power), krudt, hash osv. han levede det feeeede unge liv, men det betaler han for idag.

• Mark B
    Mark B Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 30
    #38   27. maj 2007 www.bodyhouse.dk Gå der ind og SØG. ikke forvent at folk gider og Forære dig alt viden, man lære bedst når man selv finder frem til svarene smiley

• Mark B
    Mark B Tilmeldt:
    jan 2007

#39   27. maj 2007 Lyt til folk med erfaring, og ikke folk, hvis x'kæreste kat's tidl ejer, engang kendte en som har prøvet nogle piller.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#40   27. maj 2007 Daniel B-> Dette er taget fra Anti doping danmarks hjemmeside..

"Hej.
    Er det farligt at løbetræne mens man er på kur, altså på steroider? Der er vist ikke rigtig nogen der ved helt! Jeg har hørt om oksehjerte, men hvad sker med hjertet hvis det er ens første kur, og man løbe-træner jævnligt?

Kære Løber,

Jeg svarer dig kort. Det er farligere ikke at løbe under kur. Hjertet vokser både ved træning og ved at tage steroider. Steroider laver større hjertemuskelceller, hvorved blodet får en længere afstand at skulle løbe. En lang afstand medfører at hjertemuskelcellen ikke får nok ilt og det betyder angina pectoris. Angina er hjertesmerte og du kender det fra gamle mennesker, som pludseligt tager sig til hjertet og skal have en nitroglycerintablet. Ved at løbetræne, så øges blodforsyningen til hjertet og afstanden til cellerne bliver igen kort. Det mindsker risikoen for smerte.

Løb 3 gange om ugen med rimelig høj puls, så er du da hjulpet lidt på vejen.

Hilsen

Anti Doping Danmark "

(link fjernet)

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#41   27. maj 2007 Jamen er det svært at forstå? .. Du stopper jo med at tage det når din egenproduktion fungere igen

• #42   27. maj 2007 helene: ja det gør de bla. også. stofskiftet falder alligevel som gør du får en forringet forbrænding

• Mark B
    Mark B Tilmeldt:
    jan 2007

#43   27. maj 2007 steffen J , bare drop Det smiley Folk uden ordenligt indsigt vil ikke forstå smiley

• #44   27. maj 2007 ha ha mark... du lyder da som en der bare er proffen... det er jo også noget at være stolt af,,,

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#45   27. maj 2007 Nej mark lyder fornuftig..

• #46   27. maj 2007 smiley

• #47   27. maj 2007 Tak skæbne med mennesker der fylder sig med sådan noget skidt.
    Gudskelov har jeg ingen i min vennekreds der er så bløde i bolden...
    Føj...

• #48   27. maj 2007 Det var dog utroligt... da jeg trænede seriøst for snart 10 år siden var det utrolig populært at bulke. Dermed undersøgte jeg selv sagen og tjekkede op på alt. Fordi jeg ville være sikker. 2 af mine venner hvor den ene var min træningspartner begyndte på det lort. Og gjorde som efter bogen med deca, og tern og oxy under kuren. Så vidt jeg husker var det en 2-3 måneders kur hvor efter man så holdt pause og spiste fornuftig fiberkost med meget kulhyrater. Og det skal dertil siges min træningsparnter voksede utrolig hurtigt. I samme periode kørte jeg selv weightgainer 80 + kreatin. Og jeg synes nu selv jeg voksede rimelig de første 6 måneder, men ingenting i forhold til ham. Det skal siges at han ikke kunne tage samme vægte som mig efter 1 år. Men vi kørte heller ikke samme stil. Han kørte pyramidetræning og jeg kørte max træning- (Min træning var møntet på at chokke musklerne mens hans kørte på længere muskeltræning og mere jævn fordeling. Så hans muskler på sin vis blev mere udglattede. Mine blev mere markerede men også mere koncentrerede)

Jeg tror grunden til anaboler generelt har så stor fremgang er at hvis man vil udstilles skal man tage dem for at komme med blandt dem der vurderes. Det er umuligt at blande sig selv om man træner nok så hårdt. Man får simpelthen aldrig de samme former og synlige muskler som hvis man tager det. Samtidig får man meget mere synlige resultater hurtigere

• Jakob h
    Jakob h Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #49   7. jun 2007 En muskel kan ikke chokeres. Den kan ikke chokeres på samme måde som en svinekotelet heller ikke kan chokeres.

• #50   7. jun 2007 Jakob, hvor har du så den viden fra? Har du undersøgt hvad der sker hvis du overtræner mens dine muskler er i restitueringsfasen? Tro mig man kan godt give muskler choktræning. Men det kræver en del viden omkring muskelopbygning med mere

• Jakob h
    Jakob h Tilmeldt:
    jun 2007

#51   8. jun 2007 Er du bekendt med Incognito's skriverier på MOL f.eks ?

Dernæst ... hvad er det lige præcis du kalder "choktræning" og hvorledes mener du det skulle chokere en muskel ?

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#52   8. jun 2007 Jeg tror han kalder overtræning for choktræning..

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #53   8. jun 2007 Jeg har ikke selv taget det, men mange af mine venner har som jeg ville give lidt eksempler på.

En af dem, har taget homoner i 3 år med en rigtigt meget træning. Han er blevet kæmpe stor, pågrund af træning, sund kost og self. steoiderne.
    Han har ikke rigtigt fået nogle bivirkninger der irriter ham.

En anden trænede ikke før han tog homoner. Han begyndte så på en kur og trænede lidt useriøst efter min mening. Træningen stoppede, men han tog stadig homoner. Hans krop blev grimmer, men dog tog han heller ikke skade af dem.

Kender dog en bekendt som har taget skade af dem, ved dog ikke hvorlang tid han har taget det osv., men han har virkelig taget skade!

• #54   8. jun 2007 Overtræning og choktræning beøver da ik være det samme?

• #55   8. jun 2007 Med choktræning menes der vel at du fra at tage 8-10 gentagelser kun tager 5-6 så du kommer noget mere vægt på for at choke musklerne?

• #56   8. jun 2007 Når jeg skriver choktræning, mener jeg at man hver ca 3 gange laver choktræning af sine områder man ønsker hurtigere virkning fra. Det kræver en træningspartner da man ikke kan lave det med frievægte.

Lav først 6 positive repititioner
    Så laver du 6 pressede repititioner med træningspartner
    Og så 6 negative repititioner med træningspartner.
    Nu skal din træningspartner så hjælpe dig med at løfte vægten 1/4 op og så skal du holde den der under konstant pres og prøve at at løfte den resten af vejen efter nogt tid. Det samme gøres igen med vægten halvvejs oppe og så igen 3/4 oppe. (Det er specielt til skuldrene det her er skrevet, men kan bruges i andre regioner også).

De muskler du har træning vil seriøst føles som om de er ved at eksplodere!

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#57   8. jun 2007 Drop alt hvad der hedder chok træning, syre træning, failure træning osv.! Man vokser ikke fordi ens muskler bliver "pumped" eller føles som om de er ved at eksplodere!

Kør et HST program! Det er et af de eneste træningsprogrammer der er videnskabelig underbygget..

• #58   8. jun 2007 Nu snakker jeg af egen erfaring og hvad folk sagde til mig dengang. Så mere kan jeg ikke forholde mig til.

• #59   8. jun 2007 Man skal stoppe, sine gentagelser før det begynder at syre i musklen, lige når det er ved at komme

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#60   8. jun 2007 Jeg kører et program med cyklus hvor vægten udregnes ud fra hvad jeg kan løfte i 1rm

• #61   8. jun 2007 Der er jo et tons af måder at træne på og ingen af os reagerer ens på dem. Så hvis det virker for den enkelte så er det jo kanon!

• #62   8. jul 2007 Hvis det er tævepatter du har er den eneste måde at få dem opereret væk smiley

• #63   9. jul 2007 Der en en der har fået fjernet sit her (link fjernet)
    der står vist også noget om prisen. Mener det er ca 10 k

• #64   10. jul 2007 Thomas K

Hvad sker der osse når de allerede krudter dig ? Du 18 vejer 68kg Du skulle da gerne kunne tage noget på bare ved at træne clean...

• #65   11. jul 2007 OKAy, det kommer an på hvad du fylder i hovedet,
    Jeg er selv 18år vejer 67kg har bænket 108Kg som 17årig, har aldrig taget ste, ana, eller noget ulovlige praparater

• #66   11. jul 2007 Daniel P- Vejer du kun 6kg? smiley

• #67   12. jul 2007 Anders J nej 67Kg,

Thomas: de første 8 måneder 2 gange om ugen. pause på 3 mdr, kørt mellem 4-6 gange om ugen med styrketræning med to pause pga kyssesyge og trafikulykke. ellers ingen pauser, non stop. 108kg i fladbænk 6 genatgelser, i 3 sæt

• #68   12. jul 2007 Hov ja der skulle også stå 67. Syn da du ser ud til at veje noget mere?

• #69   12. jul 2007 nej, det gør jeg ikke desværre, er 172 høj mener jeg, har trænet Wing tsun Do, MMA, i flere år + styrketræning

• #70   12. jul 2007 MMA er det ikke et stævne?

• #71   12. jul 2007 Nej ikke så vidt jeg ved...der var to trænere klubben var ikke helt officielt, vi kaldte det MMA/ultimatefighting, klubben lukkede nede pga politiet begyndte at komme og kigge på, + der tit kom udlændinge i grupper der ville slår, det gik ikke i længden da, de fik på munden.

• #72   12. jul 2007 "der tit kom udlændinge i grupper der ville slår, det gik ikke i længden da, de fik på munden"

LooL ! Så kan de sgu lære det smiley

• #73   14. jul 2007 Daniel, kan vi se et billede af dig bænke 108 kg? Jeg vejede 70 kg da jeg trænede seriøst og der var mit maxpres 92 kg. Kan godt se du er bred over brystet, men det hjælper dig ikke skide meget hvis dine arme ikke kan bære 108 kg smiley wings og traps får du jo ved incline træning. Hehe!

• Jakob h
    Jakob h Tilmeldt:
    jun 2007

#74   14. jul 2007 Er den her pissekonkurrence ik røget for langt offtopic ?

Smut ind på et træningsforum og pral med jeres maxpres. Det er ganske kotume den slags steder.

• #75   15. jul 2007 Kummefryseren du kan da godt se et billede med 108Kg, det er jo bare ikke rigtig noget bevis, en video er bedre så man kan se den køre op og ned.

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#76   15. jul 2007 108kg i max er sku da heller ingenting.. Det tror jeg oss' på han kan tage..

• #77   15. jul 2007 108kg 6 gentagelser, kører det i sidste sæt steffen J
    Fokusere enlig ikke så meget på brystet mere, gjorde det engang. mere arme og ryggen nu, og læg

Kommentér på:
folk der har prøvet steroider

Annonce