Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandbørstnings spm.
  • #1   28. maj 2007 Tandlægerne siger faktisk, børst dine tænder efter hvert måltid.. MEeen,.. :S

• #2   28. maj 2007 Casper : jeg tvivler sgu på, at ens emalje kan blive slidt væk med en tandbørste ;o)

AnnSofie : Jeg står vidst lige over - det lyder godt nok klamt !

• #3   28. maj 2007 Casper : Okay.. Jamen, så er det da lidt mærkeligt, at emaljen ikek bliver ødelagt efter 2 dages tandbørstning dvs. 4 gange ;o)

• #4   28. maj 2007 Casper : Det lyder som noget vrøvl - en tandbørste er blød og fin og kan ikke ridse emaljen af.. Man burde i princippet børste tænder hver gang man har drukket f.eks. sodavand fordi syren i sodavand derfor bliver børstet væk.. Hun er vidst en værre røver, hende din tandlæge !

• #6   28. maj 2007 Sam : Det har jeg aldrig hørt - og er godt nok noget skeptisk.. For så vil det sige, at ens tandbørste slider emaljen af tænderne og det kunne jeg ikke lige forstille mig.

Julie : Nu er jeg heldigvis ikke den store sodavandsdrikker ;o)

• #8   28. maj 2007 Sam & Casper : Det virker meget mystisk !

Julie : Ja, det ved jeg godt.. men hvis du går i sko der er lavet af silke, mon ikke dine vabler bliver væk så ;o)

Egentlig er det jo heller ikke det, jeg spørger om i mit indlæg !!

• #9   28. maj 2007 Citat fra hp www.denkommunaletandplejer.dk

"Det er forskelligt, hvor meget forskellige mennesker behøver at børste tænder. Nogle kan nøjes med én gang om dagen. Andre skal børste 3 gange om dagen for at undgå sygdomme. En gang om morgenen og en gang om aftenen er passende for mange mennesker, men spørg din tandlæge, hvor mange gange om dagen du skal børste"

• #10   28. maj 2007 Det er begrænset hvor hvide tænder kan blive, da de jo fra naturens side er en smule gullige. Hvis man vil have dem hvidere end det, så skal de bleges. Så med mindre dine tænder er gule pga rygning, kaffe mm, så kan du ikke få dem hvidere uden at tage skrappe midler i brug.

Kommentér på:
Tandbørstnings spm.

Annonce