517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

rune n
rune n
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

protein pulver eller ej protein pulver eller ej

jeg er en dreng på 18, der styrke træner 3 gange i ugen, der ud over spiller jeg fodbold. mine mad vaner er nogenlunde sunde, jeg går i byen en gang hver weekend, mit spørgsmål er om i syntes jeg skal starte på noget protein pulver eller bare holde mig fra det. hvis i syntes hvad vil i så foreslå, eller har i andre foreslag til noget andet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  protein pulver eller ej
  • #1   28. maj 2007 protein pulver kan give mange bivirkninger. ødelægge din søvnrytme og meget mere og gøre dig træt hele tiden selvom du egentlig har masser af energi. DROP DET!

• rune n
    rune n Tilmeldt:
    mar 2007

#2   28. maj 2007 ´vil i foreslå noget andet, eller skal man bare lade det helt ligge?

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #3   28. maj 2007 hørt thomas T,, jeg træner også ca. 2-3 gange om ugen og protein pulver er kun noget sh*t når man skal opbygge muskler.. du skal holde dig laaang væk fra det pulver med mindre du vil være en rigtig "pumper" hehe

• #4   28. maj 2007 Anders L. Du ved tydeligvis intet om det smiley

• #5   28. maj 2007 Protein pulver er en super idé, og det er vigtigt at du får nok af det. Når du træner, ødelægger du musklerne, og de heler så igen, med hjælp fra protein. Hvis du ikke får nok protein, vil de hele til samme standpunkt, som før du "ødelagde" dem. Hvis du, derimod får godt med protein, ligger det sig nærmest som en slags "hinde" oven på dine celler i musklerne, og på den måde, bliver de større, når de samler sig igen smiley

Der er mange forskellige slags. Jeg spiste først noget med en masse kulhydrater i også, så jeg kunne tage på. Da jeg havde gjort det, i godt stykke tid, gik jeg over til noget pulver kaldet "pumped 80+", hvor der er over 80% protein i. Og det virker virkeligt. Men, du skal samtidig huske at spise ordentligt. Ellers hjælper din træning, stort set ikke alligevel smiley

Held og lykke med træningen smiley

• minnie j
    minnie j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 78
    #6   28. maj 2007 damn den mand har muller

• #7   28. maj 2007 hør på THE MAC han har styr på det..

• rune n
    rune n Tilmeldt:
    mar 2007

#8   28. maj 2007 hvor kan jeg så købe noget fornuftigt pulver?

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #9   28. maj 2007 tja.. jeg siger kun hvad min træner og biologi lære siger...

jeg fik bare af vide at i starten skulle jeg ikke tage nogen form for tilskud..

Kommentér på:
protein pulver eller ej

Annonce