Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STOFFER
  • #1   1. jun 2007 Man skal holde sig fra det .. meget simpelt ..

Der er jo intet godt forbundet med det udover hos de stakkels udskud vi har i samfundet der bliver nødt til at tage stoffer og drikke sig stiv hver dag for at glemme deres problemer...

• #2   1. jun 2007 Heldigvis deres problem og ikke mit! De kan gøre med deres liv som de vil - det er jo ikke mit..

-men synes så også det er forkert at vi koster så mange penge til behandling af misbrugere - som reelt ikke ønsker at blive stoffrie, det koster et sted mellem 50000 og 120000 kr om mdr at sende en i afvending... Og hvem betaler det? -gør vi skatteborgere!
    Drop alt hvad der hedder behandlingsdom og strafnedsættelse - virker ikke alligevel! lad dem selv komme og bede om hjælpen, så er de tilpas langt ude til at ville modtage den...

Har intet tilårs for misbrugere!

• #3   1. jun 2007 Stine S

Enig, omkostnings aspektet for os lydige borgere der betaler skat er alt for stort ..

Det kunne være noget der bragte det ned...

• #4   1. jun 2007 det er jo fedt nok har prøvet det men det er så oz slut nu !!!1

• #5   1. jun 2007 Kender mange og gør da en gang imellem , men kan styre det i forhold til andre, hvis man kan det sys jeg det er iorden , altså jeg kan nemt tage nogle weekender hvor jeg intet gør og kan også holde mig fra slåskampe og alt det shit hvis det er . Men altså har ikke noget imod folk som gør det . Slet ikke , sys næsten det er iorden for sys det er rimelig sjovt ^^

• #6   1. jun 2007 bech

jeg gir jeg fuldstændig ret i det du siger har det på samme måde men det er slut fra den 8 juni

• #7   1. jun 2007 michael N..... respekt vis du kan stoppe fra den ene dag til den anden.....

• #8   1. jun 2007 Min storebror kom i fængsel for at sælge det...
    Det er noget rigtig lort og kender mange som tager det. Det er ret almindeligt. Desværre.

• #9   1. jun 2007 Altså , kiks og så ikke højere , det skal man holde sig til hvis det er , alt det med lsd osv , no way . Amf , kiks , hash osv .

• #10   1. jun 2007 Synes ikke det er okay. Men det jo så bare min mening. Er jo selv sååå ganske keeeedelig og holder mig til bajerne og spruten hvis jeg skal ha det lidt skægt ;o)

Og så fordi jeg har set hvad almindelig amfetamin og de klamme piller kunne gøre ved min bror...

• #11   1. jun 2007 ja amf. kiks, robber osv. er fint nok..... men det skader stadig hjernen..... husk det

• #12   1. jun 2007 Kristina : Why ?

• #13   1. jun 2007 Willa: Hvor godt! :o)
    Skulderklap til dig!

• #14   1. jun 2007 jeg har oz prøvet lidt ... lig som willa you now ..

men hold jer langt væk fra robber ... og kiks er for højt for man ved sku ikk hva der er i .. der kan feks. være rotte gift i og det er bevist ..

men som sagt den 8 juni til dj zany på ateza så er det slut med stoffer her fra .. og jeg har styrke nok til og stoppe så hvorfor ikk gør det der til zany

• #15   1. jun 2007 Der findes i min verden ikek lavere mennesker end folk der tager stoffer.. Og det mener jeg...

• #16   1. jun 2007 Michael , aldergrænsen den 8 juni ? Og skal man købe billeter i forkøbet ?

• #17   1. jun 2007 Ibski : Kan ikke se hvordan det at ryge en fed eller tage syre kan være en forskel? Synes folk er lige lave

• #18   1. jun 2007 Willa: Ups.. hehe. Men det var nu meget godt at hun opdagede det :o)

• #19   1. jun 2007 bech .. den er 16 ...

men hver der i rigtig god tid så du står helt oppe foran i køen ... for vis der er mange folk laver de alder's grænsen om til 18 ...

• #20   1. jun 2007 willa ---

var det den aften ude ved snuls ?

mc -

• #21   1. jun 2007 Anna E>> nu du da dum!? At fyre en fed er ligså, eller rettere langt mere naturligt at drikke..

• #22   1. jun 2007 heej willa baby .

jaa men jeg skal til haderslev der er hertug hansen , jo heeh

• #23   1. jun 2007 hvad folk gør med deres liv er deres problem...

om de tager stoffer eller ej, er mig totalt lige meget, og vis nogle sidder til en fest og vil ryge fed eller hvad de nu har gang i, så smut uden for med det... så i ikk genere andre med det, og lad være med at tilbyde andre jeres/deres lort...

vis de har lyst skal de nok selv spørge, det er min mening...

skal skynde mig at sige jeg selv har prøvet at ryge fed, og hvad der ellers høre til, for det er vel nok der bare skal prøves, men igen jeg spurgte selv...

og gruppepres på dette område er det værste der findes i hele verden...

så jer der ikk har prøvet og ikk har lyst, LAD VÆRE!

-baby^-

• #24   1. jun 2007 PassTheDoobie: Man bliver ikke psykisk uligevægtig på længere sigt af at tage en øl hver dag frem for at tage den fed hver dag...

Og mener stadig at folk der mener at stoffer er nødvendig i deres liv burde bo p åderes egen ø..

• #25   1. jun 2007 det var satme en naaaaajs aften ville .... ''

når men nu når vi er igang med emnet . er der nogle af jer der har prøvet stoffer som har set noget som smølfer og sådan

har selv set små smølfer på motorcykler .. og nogle på 3 meter ... og min hund har hoppet rundt i hele huset som en bubbi bjørn

• #27   1. jun 2007 Anna E>> Du kan heller ikke sammenligne at drikke en øl og ryge en spliffi, det jo slet ikk samme effekt..
    Sammen lign det sådan her, 10øl om dagen og en Joint, og jo du bliver lige cracked af begge dele.

• #28   1. jun 2007 okay mr. chris klog erfaren mand på 20 år.

• #29   1. jun 2007 chris .

jeg kender en del til det har set det blive cuttet op og såda

• #31   1. jun 2007 Min mand er eks misbruger.. Og jeg ved hvor galt det kan gå... Tro mig....

Tak Kristina M smiley Rart at vi er nogle med den fornuftige holdning smiley

• #32   1. jun 2007 chris .

ved du det da så eller hva ... og så fortæl hva det er lavet af nu når du er så klog på området her

• #33   1. jun 2007 Michael N: Ved du hvad det indeholder???

• #34   1. jun 2007 min ven er dranker. Tro mig jeg ved hvor galt det kan gå

Sprut er bare et rusmiddel der er accepteret af samfundet, ellers er det fuldstændig lige så slemt som hash osv.. Hashen bliver bare lettere en vane

• #35   1. jun 2007 amf . er syre som alt andet ja ved det ... og kender en der kan fortælle hva der præcis er i

• #36   1. jun 2007 Min bror begyndte også med at tage lidt speed i weekenderne "det kunne han sagtens styre" osv.
    Til sidst tog han mere og mere og begyndte så at sælge til andre.
    Heldigvis fik han besøg af politiet som fandt ting og sager i fryseren og i skufferne :o)

Det kan godt være at man siger at man sagtens kan styre det, men det KAN gå galt.
    Så smart at stoppe mens man kan.

• #37   1. jun 2007 Enig Kristina.

• #38   1. jun 2007 Enig med Kristina: Hvis man bliver nødt til at bruge et rudmiddel for at kunen slappe af, så vil jeg mene man har et problem..

• #39   1. jun 2007 hva sker der man det lyder bare så meget som om det bare gælder om at spilde mest mulig smart !!

hallo tag jer sammen og lad værd med at blær jer med det

jeg bestemmer selv følgelig ikk men hallo kom on prøv og hør jer selv

• #40   1. jun 2007 kan da godt være i synes i betaler mange penge for at folk skal i afvænning, men tænk på hvor mange penge de har brugt på lortet til sig selv.

• #41   1. jun 2007 Det kan de bare lade være med.

Kommentér på:
STOFFER

Annonce