539 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
få min dovnenhed væk :( få min dovnenhed væk :(
ja nu er det sådan at før i tiden har jeg altid vært mega aktiv med sport osv. jeg spillede elite håndbold, men så fik jeg denne skade i min kaste arm og kunne ikke spille mere. jeg fitness trænede i stedet for og håbede på at kunne komme i gang med håndbold. jeg holdt min form rigtig godt i det år jeg fitness trænede.
men nu er det sådan at jeg er blevet rigtig fed (synes jeg) at jeg bare ikke kan klare at se på mig selv eller vil have min kæreste skal se på mig nøgen. og sexlysten er væk. (vi har vært sammen i 8år)
nogen der kan hjælpe med at finde en rigtig "kur" til mig?
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 108
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 90
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 147
Ellers er der jo ikke andet at gøre end at spise færre kalorier end du forbruger, så taber du dig jo
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 42 Svar: 189
Drop ALT slik. Spis alm mad og gå uden om alt det fede mad. Løb 2-3 gange om ugen. Jeg droppet smør osv selvom jeg ALTId brugte smør førhen på alt. Nu bruger jeg det meget sjælent ligesom jeg kun spiser lidt slik i weekeden hvor jeg før altid sku ha noget inde for kort afstand
Tabte hurtigt 10 kilo ved bare og tage en kold tyrker den første måned hvor jeg fik givet den en skalde med løb og fedfattig mad.
Mit nye mål er så og blive veltrænet til sommer. Så det med og sæt sig nogen nye mål hele tiden
Derudover er det os vigtigt din kæreste støtter dig i det. Det svært hvis han gør alle de forbudte ting imens du ska stå og æde grønt
Held og lykke med det..
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 42 Svar: 189
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 819
sep 2008
Følger: 1 Svar: 23
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 90
få min dovnenhed væk :(