{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Kalorietælling, muskler m.m. {{forumTopicSubject}}

Lige et par spørgsmål:

Hvor mange kalorier skal man indtage dagligt, når man er 170 cm. høj, almindelig af bygning og 17 år gammel?
(Er der mere man bør vide for at udregne det?)

Hvordan taber man sine muskler? Jeg har fået alt for mange lårmuskler og det ser helt forkert ud. Kan jeg tabe dem, men samtidigt dyrke motion?

En fast spisepause på 12 timer (fra man går i seng til man står op...) er det godt eller skidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalorietælling, muskler m.m.
  • #1   10. jan 2009 Hmm.. I steden for at tabe lårmuskler, så ville jeg da nok personligt hellere sætte noget fokus på at skabe mig en lidt stører overkrop? ..Men det er jo hver sit valg.

Det med hvor mange kalorier du skal have på en dag kan man ikke sådan umiddelbart lige sige, da det er meget forskelligt fra person til person (men mener at det normalt ligger på en 2200-2700 kcal.)

Denne her beregner kan dog give det et ca. tal på hvor henne du ligger smiley http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/sundhed_generelt/beregn_dit_energiforbrug/

• #2   10. jan 2009 Milling - nu er hun af hunkøn, så en stor overkrop er nok ikke det hun vil have.
    Siden dine lårmuskler er blevet store dyrker du vel meget sport?

Prøv at skær ned på dit indtag af proteiner .. det er musklers byggested.
    Og nej en spisepause på 12 timer er ikke sundt

• #3   10. jan 2009 En normal teenager skal have ca. 2000 kalorier om dagen. Dyrker du meget sport skal der indtages mere

• #4   10. jan 2009 Hah, der kan man bare se hvor vågen jeg er smiley Havde slet ikke skænket en tanke at tjekke kønnet ^^

...I skal bare glemme alt det lort jeg lukker ud resten af aftenen

Kommentér på:
Kalorietælling, muskler m.m.

Annonce