{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

overvejer piercing, men gør det ondt? {{forumTopicSubject}}

ja som sagt overvejer jeg lidt at få en piercing i navlen... men er sgu ret ømskindet... hvad er jeres erfaringer med det? gør det meget ondt, eller er det til at leve med, og fortryder man det?
OBS: vidste ikke om dette forum hørte under kategorien mode, men nu kom den herind alligevel... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvejer piercing, men gør det ondt?
  • #1   19. feb 2009 det gør ondt ja. men ikke noget overdrevet.

• #2   19. feb 2009 Martin J - patten er det ømmeste sted på hele kroppen at få en .

• #3   19. feb 2009 hah sygt .

• #4   19. feb 2009 Hm, det er til at overleve synes jeg.
    Det er overstået rigtig hurtigt

• #5   19. feb 2009 KNALD Å :
    slap da af...

tak for svarene allesammen smiley ville bare høre det fra flere synspunkter smiley

• #6   19. feb 2009 gør det ondt, er det til at leve med og fortryder man det??

Når du i virkeligheden er så meget i tvivl, så drop det.
    Og nej, så er du ikke med på moden og så what.

• #7   19. feb 2009 Kan sparke dig i nakken lige inden, så mærker du slet ikke du får den i?

• #8   19. feb 2009 Morten P : du er ekspert i høje benløft, eller? smiley

• #9   19. feb 2009 Du kan vel lige bøje dig forover så jeg kan ramme? smiley

• #10   19. feb 2009 Jeg fik i navlen da jeg var gammel nok, og var da glad for den, MEN fortryder den mer end noget andet nu..:( hullet vil altid være der, har ikk haft nogen pirecin i over 2år og jeg kan uden problemer få en ny pirecing i..:( hullet vil være der for altid..:( er du klar over hvor grimt det er når man er "for gammel" til at syntes det er pænt ?
    Jeg venter nr to, og ingen skal kigge på min mave, for er overbevist om de os syntes det er grimt..:(
    har os haft andre steder på kroppen, og den der gjorde mindst ondt var navlen.. og nej, brystet er ikke det ømmeste punkt på kroppen, har haft (eller har uden smykke) i klitten, og av siger jeg bar.
    og min kammerat sir os penis er mere øm end patten smiley
    men tænk dig om..
    Hvorfor vil du have den ?
    Vil du komme til at gå med mavebluser så den kan ses, eller vil det kun være dig?
    kan du leve med hul resten af livet?

• #11   19. feb 2009 Morten: det ville nu være sjovere på den anden måde xD haha

* Louise * : har bare overvejet det, og ja, har også tænkt over at det hul vil være der bagefter.. ville også bare høre nogle erfaringer fra folk som ved noget om det..

• #12   19. feb 2009 ville vente et år eller to, så du er helt sikker i din sag..;) jeg fik den ene efter den anden, fordi man måtte, og jeg fortryder stort set dem alle nu..
    selv min tungepirecing har jeg taget ud.

• #13   19. feb 2009 Piercinger SKAL gøre ondt.
    Men nej, det er ikke slemt..
    Jeg fortryder jeg fik mine, for nu har jeg de grimmeste ar.

• #14   19. feb 2009 okay smiley

• #16   19. feb 2009 jeg tog min ud før jeg blev gravid smiley

• #17   19. feb 2009 "Hvad gør mest ondt.. navlen, tungen, patten...?". Tror det er meget individuelt hvor man synes det gør mest ondt. Jeg fik engang i næsen og det er det samme som at få hul i ørene synes jeg. Den har jeg nu taget ud og man kan heldigvis ikke se den har været der.
    Jeg tror du skal mærke efter om du vil have den, fordi det er fedt at have en og fordi du vil få det bedre med dig selv..- eller om det er fordi at det "skal man ha", hvis du forstår c'',).
    Det med at fortryde... - Du vil sikkert komme til at fortryde mange ting i dit liv senere, men hvad nytter det? Man kan ikke lave det om. Det vigtige, synes jeg, er at du ved HVORFOR du gør det og har det godt med det. Skide så være med andres meninger.
    Jeg har tatoveringer og jeg ved ikke om jeg kommer til at fortryde det, men så længe de betyder noget, så er jeg glad.
    undskyld det lange indlæg c'',)

• #18   19. feb 2009 Tonny og Rikke D : skam helt i orden... hvis jeg skal have den, er grunden, at jeg synes at det kunne være meget flot til mig.. smiley

• #19   19. feb 2009 Det gør pisse ondt!

• #21   19. feb 2009 jamen så synes jeg da da skal overveje at gøre det. Hvis du får det bedre af det.

Ærik- Det er jo ikke sikkert at det gør lige så ondt på Malløh.. da vi jo har forskellige smertetærskler smiley

• #22   19. feb 2009 Det er som at få et rap over fingrene med en muggert..

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #23   19. feb 2009 jeg fik i navlen som 14 årig....
    Fortryder virkelig den dag i dag, den blev rigtig grim da jeg pga. graviditet måtte tage den ud... :o(

• #24   19. feb 2009 Ærik H- Hehe.. det lyder ikke rart. Hvor har du dog fået det "rap" henne?? Men så ved du da at du ikke skal have flere c'',)

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#25   19. feb 2009 Synes i øvrigt at det gjorde røv nas. :os

• #26   19. feb 2009 Fik min da jeg var 12 og vil ikke sige det gjorde ondt af få det lavet men bagefter når man skulle ud og gå gjorde det lidt ondt. men det er nok mere fordi jeg nok vrikker lidt for meget:P men ja tænk dig om. har fortrudt lidt at jeg har fået den. mit hul er godt nok ikke så tydeligt når jeg ikke har den i men efter man har set sig selv med et smykke der i nogen år så mangler der bare noget når man tager den væk. men min mor havde også en da hun var ung og hun har da født min bror og mig med den i og først bagefter hun har taget den ud og på hende kan man ingen ting se andet end et lille ar.

• #27   19. feb 2009 det er vist forskellige meninger, kan jeg se... smiley

• #28   19. feb 2009 det er alt efter hvordan ens krop er over for dem jo. har også en veninde som fik det lavet men hendes krop udstødte den. så den voksede bare ud og den tilsidst bare sad i meget meget lidt hud.

• #29   20. feb 2009 Jeg har selv i patten, og har haft i øjenbrynet og i tungen.
    Den i tungen lavede jeg selv.
    Og har aldrig syntes det har gjort ondt, men det er meget forskelligt.
    Min kæreste f.eks. er nok en af de mest ømskindede jeg kender, men hun kunne slet ikke mærke det da hun fik i navlen.
    Og om man fortryder det er lige så forskelligt, men det er jo ikke så slemt når det bare er en piercing, den kan jo tages ud. smiley
    - Men held og lykke med det smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#30   20. feb 2009 Michael J, du har altså ikke ret i at det BARE er en piercing.......jeg har et MEGET grimt år, og i dag efter mange år uden (over 5 år), er hullet stadig ikke lukket. Dog kan ringen heller ikke komme i, da den efter min graviditet sidder for yderligt...

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#31   20. feb 2009 Det kommer helt an på hvordan kroppen heler og det er jo meget forskelligt fra person til person...

• #32   20. feb 2009 Natascha L
    - Det ved jeg godt, jeg har selv et ar efter min i øjenbrynet ;b
    - Jeg mente bare det ikke er det samme som at fortryde en tatoo smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#33   20. feb 2009 hehe oka.

Nej det har du helt ret i, den er nemmere at fortryde end en tatovering. :o)

• #34   20. feb 2009 Natascha L
    - En hel del ja smiley

• #35   21. feb 2009 tak for svarene allesammen ^-^

• #36   21. feb 2009 Selvfølgelig gør det ondt, spørgmålet er mere om hvor høj din smertegrænse er..

Du kan ikke forvente du ikke kan mærke at få trykket en syl gennem huden

• #37   21. feb 2009 har selv overvejet det med trylleplasteret.. smiley men min mor sagde at det ikke bedøvede under huden.... men det gør det så nok alligevel smiley

Kommentér på:
overvejer piercing, men gør det ondt?

Annonce