549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Vigtighed af modetøj for piger Vigtighed af modetøj for piger

Hey BaBoom (;

Mig og en veninde ( Hun er lige blevet 15 hvis i vil vide det ) havde en samtale idag om hvor vidt piger går op i modetøj når de sådan kikker efter en kæreste/fyr.
- Skal siges at jeg selv går meget i S2One bukser og ellers lidt forskellige "dyre" mærker T-shirts, men hun mener ikke at dette er "møde tøj" hun siger at alle piger helst vil have G-star, Gabba osv. som er tøj som jeg aldrig selv ville kunne finde på at gå i og hun siger selvfølgelig at alle hendes veninder er lige sådan.

Så kommer mit spørgsmål til jer piger på Baboom, går i virkelig så meget op i tøjet, eller er det bare hende her der er et totalt afsporet eksempel ?

Tak (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vigtighed af modetøj for piger
  • #1   24. mar 2009 Hold kæft, så er hun satme da et sørgelig individ.

Det er sku da ikke tøjet man kigger på.

• #2   24. mar 2009
    Mikael M:

Så burde du finde dig en veninde på din egen alder. Hun lyder sku til at være for ung og ja tom inde i.

• #3   24. mar 2009 Altså nu er hun en af mine bedste venners kæreste så hun er bare en ganske normal veninde, Men Morten var nemlig lige noget i den retning jeg også sagde til hende smiley

• #4   24. mar 2009 Ved ikke om debatten her er på vej væk fra det jeg mente med den, men vil lige slå fast at det er når Pigerne ser på Drengene, hvor meget tøjet så betyder, så skulle den vidst være slået fast smiley

• #5   24. mar 2009 Er sgu ligeglad med hva tøj knægten går i :o) men ville aldrig kigge efter en der går i div. popmærker, sådan overdrevent.

• #6   24. mar 2009 Godt der findes nogen der er mere fornuftige end hende min veninde smiley

• #7   24. mar 2009 Morten:
    Ja, er det vel men S2One er vel ikke så kendt som G-star, hvertfald ikke her hvor jeg kommer fra, kan netop ikke lide G-star fordi Alle herope får i det (:

• #8   24. mar 2009 Sara, hvad indebærer en god stil så ? , Nu bliver jeg lidt nysgerrig:P

• #9   24. mar 2009 Morten:
    Skrev også Ja til det med udseende (; - ifølge min veninde bliver S2one ikke identificeret som "Mærketøj" netop fordi det ikke er så kendt, men nu har denne debat ikke noget at gøre med hvilket mærke der er mest kendt osv osv (;

Sara:
    Okay, Ja men tænkte jeg bare lige ville spørge, (;

• #10   24. mar 2009 Morten Und Sara :
    Nemlig også der jeg vil hen ! Men havde hun meget svært ved at forstå at der fandtes piger der IKKE var ligesom hende o.O

• #11   24. mar 2009 mkmis T: SÅDAN det skal være (; - Altså det er jo heller ikke alle der har råd til det dyre mærketøj og det gør jo ikke en til en dårligere kæreste smiley

Morten:
    Ja, og det underlige er at hendes egen kæreste selv først begyndte at gå i mærketøj efter de begyndte at komme sammen smiley s;

• #12   24. mar 2009 for det første er mærke tøj, gucci lv chanel , burberry osv.. I min verden smiley . Og ja jeg kigger også på tøjet han går i ..

• jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 175
    #13   24. mar 2009 da hellere at han bruger pengene på lidt billigere tøj,så der er råd til at gå ud og spise, i biffen osv. hva fedt er der ved at han bruger alle sine penge på tøj, fordi at han skal bruge 1600,- på evisu, d&g osv... og nu ser mærkevarer ikke nødvendigvis godt ud på alle, et par jack and jones, kan sgu sidde lige så godt som et par diesel...

• #14   24. mar 2009 Kristina/Ann: Ja det er jo rigtig mode/mærke tøj. Har vidst blandet lidt rundt på begreberne men ja smiley . .

mkmis T: Ja, har du fuldstændig ret i, så længe det ser godt ud så burde mærket/prisen være lige meget, jeg er selv ligeglad med mærket jeg køber så længe jeg syntes at det er pænt..
    - Nemlig altså tøj afspejler jo på ingen måde personligheden, så når hun jo har en kæreste er jeg enig med dig i at de burde bruge pengene på at gøre noget sammen i stedet.
    Men hun lever stadig på sine Konfi-Penge så nok derfor hun ikke kan prioritere rigtigt (:

• #15   24. mar 2009 Arrh, er sq dejligt at læse det her, da jeg snakkede med hende var jeg sq lige ved at tro en overgang at det var Mig der bare var underlig d;

• #16   24. mar 2009 Hvis hun dumper/vælger en fyr alene pga. hans tøj, viser det vel bare hvor overfladisk og materialistisk hun er.

Ud fra hvad du fortæller, er hun affald i mine øjne.

• #17   24. mar 2009 Christian L : Det med et Hun var overfladisk osv. vidste jeg godt i forvejen, men var mere det med at hun sagde at alle piger mellem 14 og 18 år tænkte lige som hende, hvertfald dem hun kendte, som fik mig til at tænkte om det virkelig kunne passe, har jeg så fundet ud af med sikkerhed nu at det ikke gør smiley

• #18   24. mar 2009 Sara: Ja sikkert, godt at jeg ikke kommer så meget i hendes vennekreds d;
    Mkmis: Ja nemlig, fornuftig holdning at have, det har jeg sq respekt for. Jeg syntes ikke det er fedt at folk render rundt og ligner en mannequin-dukke der kunne have stået nede i en tøjforretning.

Morten: Har du så ret i (; d;

• #19   24. mar 2009 Nej går ikke efter, hvad for noget tøj han går i. Det er for pokker da ikke tøjet man skal have noget med =)

• #20   24. mar 2009 Jeg er godt nok ret lige glad med hvad mærket hedder i tøjet så længe det er smart og sidder godt...

Jeg nægter simpelthen og give oceaner af penge på tøj og sko fordi det hedder et bestemt mærke.. Jo jeg har da mærke tøj liggende i mit skab men det er noget jeg har fået foræret eller købt på nettet brugt og billigt..

At jeg så har veninder der går vildt meget op i og følge moden er så deres problem, jeg følger det bestemt ikke.. Har min egen stil og så må folk tage mig som jeg er eller lade mig være...

• #21   24. mar 2009 Ja nemlig er også blevet overbevist om at det er alderen der gør at hun tænker sådan (:
    - men sikke dog et liv at leve s;

• #22   24. mar 2009 heh, i to er nogle meget fornuftige piger (; !

• #23   24. mar 2009 Synes nu bare vi alle sammen skulle rende nøgne rundt. Om vinteren må man jo bare få varmen vha kropsvarme.

• #24   24. mar 2009 Som en af mine gode venner sagde til mig " Hvorfor koncentrere sig så meget om tøjet, når det i sidste ende bare en en forhindring for det som det hele går ud på " og det var så sex han mente det hele gik ud på d;

Er ikke helt enig med ham, men syntes lige den skulle luftes xD

Kommentér på:
Vigtighed af modetøj for piger

Annonce