1.711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ANDREAS M
ANDREAS M
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 184

Canada Goose str. guide HJÆLP!! (; Canada Goose str. guide HJÆLP!! (;

Hej. Jeg kunne godt tænke mig en lang Canada Goose.
Har set en Canada Goose Expedition Parka i str M, men ved ikke om den bliver for stor. Jeg er 180 og vejer 65. Er ikke specielt bredskuldret. Nogen der ved om den bliver for stor?
På forhånd tak. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canada Goose str. guide HJÆLP!! (;
  • #1   28. mar 2009 Du skal have en Medium . Men er det ikke lidt forsent og købe en canada . Det jo snart forår og sommer (:

• ANDREAS M
    ANDREAS M Tilmeldt:
    sep 2008

#2   28. mar 2009 Jeg kan hvert fald passe en small i chilliwack, ved ikke om det har noget at sige? Babooms lagsagne: Jeg så en anden annonce, hvor der var en der skrev han var 175 og normal af bygning han brugte 2xs i den lange model? Hvordan kan det så være?

• #3   28. mar 2009 Jeg bruger Medium i Chilliwack modellen . Og den er for lille til mig . Så tror du skal have den i medium . Det er jo meningen den næsten skal gå ned til Knæerne Expidition Parkaen

• ANDREAS M
    ANDREAS M Tilmeldt:
    sep 2008

#4   29. mar 2009 Okay.. Jeg køber en expedition parka i medium så.. Jeg håber du har ret mht. størrelsen ;b - Tak for det.

• #5   29. mar 2009 Du kan jo evt. Prøve den før du køber den :b

Kommentér på:
Canada Goose str. guide HJÆLP!! (;

Annonce