{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holde hvide sko hvide
  • #1   29. aug 2009 Bedste råd jeg kender er at lade dem stå hjemme på hylden eller kun at bruge dem indendørs.

• #2   29. aug 2009 tør dem af med en klud hver aften

• #3   29. aug 2009 CaCatja * >> hvad hed det? smiley

• #4   29. aug 2009 der findes "nanospray" til stof. det gør at det ligger en lag på så snavs ikke kan "brænde" sig fast. kan fåes i de fleste skobutikker.

• #5   29. aug 2009 Okay.. kunne være jeg skulle kigge på det der nano smiley har selv nano til min forrude på bilen og det hjælpe smiley hehe

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #6   29. aug 2009 alm hvid skosvært..det kan også fåes i flydene form og så bare polere skoene bagefter

• #7   29. aug 2009 Fnis >> ja for det er jo nemt når jeg står i lære fra 8 - 16 og det samme gør kæresten og så skal den lille os have legetøj/tøj og det sååå det er nok begrænset hvor tit jeg kan smiley

• Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   1. sep 2009 Hey people! smiley

Jeg har et godt råd til dette indlæg som er nemt, hurtigt og billigt.

Tilbehør:
    1xSkurepulver (kan købes til ingen penge i dagligvare butikker, netto, aldi, fakta osv..)
    1xNeglebørste (helst en du kun bruger til dette formål)
    1xhvide par snørebånd (kan somregl købes billigt i Stadium, 5 par for 20 kr.)

1. Du piller de gamle snørrebånd ud af skoene og smider dem ud (de er somregl ik til at få rene igen)
    2. Du tar neglebørsten og fugter den under den varme hane, derefter drysser du lidt skurepulver på.(helst ind over køkkenvasken eller håndvasken)
    3. Du tar nu skoene og skure dem med neglebørsten til det skummer op, og skyller dem, og gentager dette indtil skoene er rene.
    4. Derefter tører du dem med et håndklæde eller hviskestykke.
    5. Du sætter nu de nye snørrebånd i, og vupti - Et helt par nye sneaks!

Dette kan gøres på 10-15 min. og koster ca 20-30 kr. for et helt nye par sneaks!

God fornøjelse! smiley

Kommentér på:
holde hvide sko hvide

Annonce