654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

bukser ind i sokkerne bukser ind i sokkerne

Nu er det ved at være et normalt gadesyn at små teenage fyre går rundt og presser deres bukser ind i deres sokker.

Er der andre end mig som synes at det ser aldeles tåbeligt ud og synes at disse børn virker mentalt forstyrrede når de følger enhver mode uden at stille spørgsmålstegn ved hvor grimt det egentlig kunne se ud.

Så forleden en udsendelse på TV2 hvor små fyre igen havde beholdt deres underbukser på da de skulle i svømmehallen og deres udtalelse var spar fem "Jamen i skolen ser pigerne jo vores underbukser og det skal de også når vi går i svømmehallen" ... Er det meningen med hængerøv at nogen skal se dine underbukser? det vidste jeg virkelig ikke.

Min personlige mening er at folk generelt set i dag er snot dumme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bukser ind i sokkerne
  • #1   25. sep 2009 den med sokkerne er jo bare en dille fra 80'erne der vender tilbage...
    Men at det ser tåbeligt ud er der ingen diskussion om!

• #2   25. sep 2009 Det er da meget fedt! Jeg kaster altid håndtegn og dubs til dem! WUUUUUP.

• #3   25. sep 2009 Syntes heller ikke selv at de ser særlig genialt ud... Men igen, vi er forskellige. Så det må de selv ligge og rode med.

Mht. til hængerøv i svømmehallen. Så håber jeg squ at de tager de gamle underdrenge af, og tager et par nye på INDEN de går i vandet.. Det andet er squ for klamt.
    Det er jo ikke en vaskemaskine de svømmer rundt i..

• #4   25. sep 2009 jeg griner bevist af dem og også gerne så de hører det

som regl så tage de bukserne op af sokkerne bagefter smiley

• #6   25. sep 2009 ... Ingen kommentar til det, har mere lyst til at brække mig over deres tøj...

• #7   25. sep 2009 Jeg må indrømme at jeg gør det men ville ikk kalde mig selv en prettyboy :b

• #9   25. sep 2009 Ja jeg griner også bevidst af dem... De er mildest sagt tåbelige at se på

• Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #10   25. sep 2009 jeg plejer altid og råber efter dem. at de er hoppet af deres cykel! hvis de skulle blive i tvivl. ja jeg syntes det er grimt!! med mindre man lige har låst sin cykel eller lige hoppet af den eller op, så er det okay men når man ikke cykler så er det sku op af de sokker!

• #11   25. sep 2009 Jeg finder det rimelig ortodokst, at man for 5 år siden kunne blive mobbet for at gøre det når man cyklede til skole (for at undgå olie på bukserne) og idag, er det blevet en modedille .. lidt klamt .

• #12   25. sep 2009 Nu er jeg så heldig at arbeje sammen med en masse unde knægte og jeg har spurgt en del af dem hvorfor de gør det..den bedste var sgu da en af dem sagde at det var for at vise sine fede dyre sko..Og han gik så bare i Kavasaki..nok ikke det mest gennemtænkte svar smiley

• #13   25. sep 2009 det er da altid noget det ikke er for at vise sine dyre sokker.

Nåmen, vi har vel konstateret at de er dummere end bølgepap, whats next...

Kommentér på:
bukser ind i sokkerne

Annonce