{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake?
  • #1   1. okt 2009 Har du forstand på det dane M?

Haha, ægte feee' måske smiley . Ej, det helt iorden. Der skal være plads til spas. hehe

• #2   1. okt 2009 Ville nok anbefale dig at kigge på den engelske ebay nu, fordi det er billigere og ingen told osv..

• #3   1. okt 2009 Den er næsten med garanti ægte. Læs beskrivelsen - de giver det fulde beløb retur hvis du modtager en fake vare.
    Sælger har 100% positiv feedback, så det ser fint ud.

eBay er blevet meget bedre mht. ægte varer og pålidelige sælgere siden for fx bare et år siden. Har selv handlet der i 5-6 år og det er kun blevet bedre.
    Desværre er A+ kopierne også blevet bedre - disse er meget svære at spotte, og det kan sjældent bevises selvom man har en mistanke. Bed om bedre billeder af tag'et og sammenlign med et ægte tag, så du kan se eventuelle forskelle.
    Det er dog oftest med Burberry, Gucci, Louis Vuitton at disse næsten perfekte kopier laves, men populært tøj bliver efterlignet, så vær opmærksom smiley

• #4   2. okt 2009 Baboom's "kolde" Fryser ! - Nej, DIT er noget lort at fyre af. Alle pakker der kommer fra USA bliver tjekket, det der trick med at sende som gave eller med et lavere beløb, hopper de ikke på mere. Desuden bliver ALLE varer der kommer fra lande udenfor EU, og som er over 80 kroner værd, fortoldet og tillagt 25% dansk moms og 40% i toldafgift. Så det kan bestemt ikke betale sig at købe online i USA.

• #5   2. okt 2009 Jeg har i denne uge modtaget 3 pakker, alle med en værdi på mellem 200 og 300 kr., fra bl.a. USA og Korea, bestilt på eBay. Ingen af dem blev taget i tolden, og der blev skrevet det eksakte beløb på 2 af pakkerne, ikke noget med gift. En af de 2 fra USA blev der skrevet gift, og et lavere beløb på, denne blev heller ikke taget.
    Med tøj er det sjældent de tager det, men elektronik og generelt tungere og større pakker, det kan blive dyrt.

• #6   5. okt 2009 Tusind tak for svarene alle sammen smiley

Jeg har også læst beskrivelsen og kigget feedback, men jeg er alligevel i tvivl omkring den trøje. Bl.a. pga. den er så billig !.

Den diskussion i så har startet, skal jeg ikke blande mig i. Men det eneste tidspunkt jeg har oplevet en opkrævelse af moms/told osv., var da jeg købt fra et firma fra USA. Jeg har tidligere købt fra ebay, men der var der ikke noget. Men fin fidus du har Lea G smiley

Kommentér på:
Fake?

Annonce